14.Bölüm-Senin için

7.2K 380 62
                                    

Üzgünüm geç geldi hemde kötü oldu aslında erken paylaşıcaktım ve güzel olmuştu ama çalışmam kaydedilmediği için elektrikler gidnce gitti üzgünüm .

Umarım yinede beğenirsiniz 

"Artık bırak peşimi "diye bıkkınlıkla belirtti ama benim pes etmeye niyetim yoktu.

 "Asla !",Kesin çıkan sesime gözlerini devirdi ve şapkasını düzeltti.

Justin'a paparazi yalanını söylediğim için kendimle gurur duyuyordum .

Yanında gitmem için o yalanı söylemem gerekiyordu.Ve söylediğim için asla pişman değilim.

Londra'nın sokaklarında yürürken yorulmuştum ama Justin'la olmanın mutluluyla bunu umursamıyordum . Birazdaha ilerledikten sonra yavaşladık .

Büyük bir otelin önünde durduğumuzda merakla Justin'a döndüm .

"Neden buraya geldik ?",Hafifçe bana döndü ,tek kaşını havaya kaldırdı ve alayla yüzüme baktı . 

"Ne yani seni evime götüreceğimi mi düşündün  ?" Gerçekten evine götüreceğini sanmıştım . Kafamı evet anlamında salladığımda güldü. 

"Yanlış düşünmüşsün güzelim peşimi bırakana kadar burdayız " bende gülümsedim ve koluna girdim . 

"Ozaman sonsuza kadar burda kalacağız" derin bir nefes aldı ve kolumdan çıkıp bana döndü. 

"Bak Lola artık peşimi bırakmalısın işte bak ben burdayım ,yaşıyorum.... "diyip kendini gösterdi. Ve devam etti. 

"Gördün işte,şimdi beni bırak ve hayatını yaşa ",kafamı direk hayır anlamında salladım . Düşünmesi bile kötü 

"Hayatım zaten sensin " diye fısıldadım . Hadi ama onu bukadar çok seviyorken bırakamam. 

Birşey düşünüyormuş gibi dondu ve kafasını iki yana sallayıp kendine gelerek otelin içine girdi. 

Bende arkasından ilerlerken Sexsi kıçını bile özlediğimi farkettim. Hadi ama ben sapık değilim Justin sexy ( asdfgh:D) düşüncelerimle istem dışı gülerken Justin'nın durmasıyla sırtına çarptım . 

Kafamı kaldırdığımda Resepsiyonun önüne geldiğimizi anladım kafamı çarptığım yeri ovalarken Justin'nın resepsiyondaki kızla konuşmasının bitmesini bekledim . 

 "Aman tanrım bu ,bu Justin Bie!!! "kız çığlık atacağı sırada Justin kızı eliyle durdurdu.

"Shh buraya geldiğimden kimsenin haberi olmayacak tamam mı ?" Kız Justin'a hayranlıkla bakarken kafasını tamam anlamında salladı ve Justin elini kızın ağzından çekti. 

Bense kıskançlığımdan dudaklarımı kemiriyordum . Justin'ı Belieber dışındaki kızlarla görmeye dayanamıyorum . 

"Güzel şimdi 2 tane oda istiyorum ,Birisi bayan için yanındaki odada benim için " gözlerim irileşirken hemen araya girdim .

"Hayır ,hayır aynı odada kalabiliriz aynı oda olsun lütfen " diyip kıza gülümsedim .Kız kıskançlıkla bakarken Justin sırıtıyordu. 

Pislik -_-

"Buyrun odanızın anahtarı efendim " diyip anahtarı gülümseyerek Justin'a uzattığında hemen elimi atıp anahtarı ben aldım .

"Hı hı teşekkür ederiz " hızla Justin'nın koluna girip asansore doğru sürüklemeye başladım .Asansörün önüne gelince düğmeye bastım ve beklemeye başladım . Yan gözle Justin' a baktığımda bana meraklı gözlerle bakıyordu. 

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin