Arabölüm-Jamie

4.9K 318 64
                                    

Merhaba Merhaba Justin'nın Melekleri nasılsınız biliyorum şaşırdınız çünkü 1 ay bekletmeden yeni bölümü Paylaştım :D bu bölüm Jamie'nin ağzından umarım beğenirsinz . ...

Bölüm şarkısı :Anise K (feat. Snoop Dogg & Bella Blue) - "Walking On Air"

 Multimedya -Jamie

Jamie'nin ağzından.... 

 "Sana onları ayır dedim ayrı eve çıksınlar  değil!" 

Telefon'dan gelen Jeremy'nin bağırtısıyla telefonu hafifçe kulağımdan uzaklaştırdım .Tanrım şu uğraştığım şeylere bir bak .

"Elimden gelen birşey yok ne yaparsam yapayım ayrılmayacaklar!" 

Aynı şekilde bağırdığımda sinirlendiğini nefes seslerinden anlıyordum . 

"Jamie sana karşılığında vereceğim şeyleri unutma git onlar otelden ayrılmadan sen onları ayır !"

Sinirden oluşan yumruğumu Jeremy'e geçirmek isterken anlaşmamızı hatırladım . Justin ve Vanessa'yı ayırma karşılığında oteli batırmaktan kurtaracak ve 10 milyon dolar para verecekti. Ama onları neden ayırmak istediğini anlayamıyordum 'Neden onları ayırmamı istiyorsun?' diye bir soru sorduğumda verdiği cevabı netti.'Sen sadece işine bak!'

"Tamam şimdi odalarına gidiyorum"

Telefonu suratıma kapattığında sakinleşmek için gözlerimi kapattım ve 10'a kadar saydım .Sonuç tabiki işe yaramadı.!

Telefonu pantolonumun cebime koydum ve  asonsore binip odalarının önüne geldim . 

Yüzüme gülümseme koyup kapıyı tıklatıyordum ki içerden gelen bağırtıyla elimi kapıdan çektim ve kulağımı kapıya koyup dinlemeye başladım. 

"O'nunla buluşmayacaksın!"

İçerden gelen Justin'nın bağırtısıyla benden bahsettiğini anlamam uzun sürmemişti. Vanessa'nın vereceği cevabı beklerken kulağımı kapıya birazdaha bastırdım. 

"Selena'dan ayrılacakmısın ?"

Demek ki Selena'ya hala çıkıyordu .Bu işimi kolaylaştırırdı Tanrım ben onları ayıramam sanıyorken ayırmışım haberim yok . Tamam daha ayırmasamda bu kavgayla ayrılıcakları kesindi.

"Ondan şimdi ayrılamam ! anlamıyor musun ?Önce herşeyi yoluna koymam gerekiyor!"

Lütfen barışmasınlar Lütfen işim zorlaşmasın içimden dualar ederken Vanessanın bağırmasıyla kendime geldim.

"Ozaman bende Jamie'yle buluşacağım!"

Ve evett sevinç çığlığı atmamak için elimi ağzıma kaparken içerdeki sessizlik beni ürkütmüştü . Öpüşüyor olamazlar değilmi ?

Eğer öpüşüyorlarsa bunu bozmam gerekir . Kulağımı kapıdan çekip elimi vuracağım zaman Yine bir ses gelmişti. 

"Biliyormusun ? sen böyle davrandıkça babamın söylediklerinde haklı olduğunu düşünüyorum"

Ağzım açık kalırken adım seslerinin kapıya gelmesiyle koşarak karşı taraftaki koridor duvarınnın arkasına saklanıp  Justin'nın çıkmasını bekledim . Justin sinirle dışarı çıkarken kapıyı sinirle çarpıp çıktı.Gerizekalı sanki babanın oteli .Tamam babanla yaptığım anlaşma dışında. 

Kafamı ikiyana sallayıp düşüncelerimi bir kanara attım ve  kapının önüne geldim . Şimdi işin en eğlenceli kısmına gelmiştik kalbi kırık bir kızı teselli etmek . 

Dudaklarım yukarı kıvrılırken hafifçe kapıya vurup açılmasını bekledim .Ahh hadi ama neden bukadar uzun sürdü . Kulağımı birkez(!) daha kapıya koyduğumda içerden hiçbirses gelmemesi içime bir şüphe düşürmüştü . 

Kızlar bu ayrılık konusunda fazla aptal olup intihar ediyorlardı  Vanessa'nın bunu yapmamasını umarak kapıyı tekmelemeye başladım .Hadi ama açıl sen benim malımsın unutma ! son birkez daha etme attığımda kapının açılması içimi rahatlattı. 

İçeri girdiğimde dağınık bir yatak ve Vanessa'nın koltuktaki kıyafetleri dışında hiçbirşey yoktu .Nerdeydi bu kız ? Banyonun kapısını açmak için hamlede bulunduğumda Kapı açılmadı .Arkasına sanki bir yük konmuş gibiydi . Kapıyı biraz daha zorlattığımda kafamı sokabilecek kadar yer açmıştım .Kafamı içeri sokup baktığımdaki yerde yatan Vanessayla karşılaşmıyı beklemiyordum. Benim düşündüğüm küvette kendini boğmak yada ne biliyim kendini kesmek gibi birşeydi .ama hayal kırıklığına uğramıştım sanırım sadece bayılmıştı . 

Kapıyı birazdaha itekleyerek içeri girdiğimde  aklıma Vanessa'nın bana dün astım hastası olduğunu söylemesi geldi. Tanrım Lütfen kriz geçirip ölmemiş olsun ! Bunların bir ilaçları yokmuydu. 

Hızla girdiğim banyo kapısından çıkarken koltutuğun üzerindeki Vanessa'nın çantasını alıp aramaya başladım .Hadi ama seni lanet şey nerdesin  ? . 

Elime gelen küçük ilaç tüpünü alıp koşarak banyoya geri gittim ve eğilip Vanessa'nın  burnuna sıktım hadi hadi. 

Uyansana! 

Ölmüş olamaz yani ölemez işte 

Kalbim neden bukadar hızlı atıyordu ? 

Elimi kalbime götürüp sanki hızını azaltabilirmişim gibi sıkıca bastırdım ama bu daha çok kalbimin ağrımasına yol açmıştı . 

Lanet olsun ölmüştü ve ben bir bok yapamamıştım .

Sinirden gözlerim dolarken Vanessa'nın kocabir nefes alıp  doğrulmasıyla sanki benim yeniden kalbim atmış gibi hissettim bu lanet his'sin anlamını bilemezken eğilip Vanessayı kollarımın arasına aldım . 

Saçlarını okşayıp "Geçti" diye fısıldarken o tam tersini yapıp 

"Justin "diye fısıldadı. 

Peki bu neden kalbimin ağrımasına yol açmıştı. 

Aşk mıydı ?bu his yoksa sevgimiydi bilmiyorum ama bildiğim tek birşey canımın acıdığıydı ... 

Okuyun Lütfen :

Şimdiye kadar hiç sormadım hatta düşünmedim ama artık size bir ad koyma vaktinin geldiğini düşünüyorum . 

Size ne dememi istersiniz ? 

Hikaye ile veya Justin'la ilgili birşey bulup yorum yaparsanız çok sevinirim 

Eğer istemiyorsanızda bildirin .

Sizleri seviyorum . 

-KidrauhlMyHusband

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin