5.Bölüm-I want to leave work

9.6K 328 25
                                    

Üzgünüm Geç Geldi ve Kısa Oldu ama Telefi edeceğim Söz Veriyorum  :) İyi Okumalar 

Lola Collins'in ağzından..

Kapının Kapanma sesi Ve Yalnızlık Ağlayarak Yere Çöktüm Yine Ve Yine Terk edildim Haklıydı Justin Haklıydı. Lanet olsun Çok Kötü Davranmıştım ve Öyle Yapmamam Gerekiyordu.

Giderken Ona Gitme Demek İstedim Gitme Beni Yalnız Bırakma Lanet Olsun Seni Seviyorum Demek istedim . Ama Yapamazdım. Justina baktığımda selenaya sevgiyle bakıyordu. Onların arasını bozup Mutlu Olmaya Çalışamazdım. Üzgünüm Justin Artık Senin Yanındada Olamam . Sanırım İşten Ayrılma Vakti Geldi Ha? 

Çöktüğüm Yerden Kalktım Ve Yukarı Çıkıp Üstümü Değiştirdim.Şimdi Selenanın Yanına Gidip İstifa ettiğimi Söylemem Kaldı. Evet başka Bir İş Bulmam Lazım 

Siyah Deri Şortumu giydim Üstüme Siyah Askılı badi  ve üzerine Cekedimi Giyip Takılarımı Takıp Dışarı Çıktım .(Multimediada )annemin benim için aldığı siyah porscheme bindim . ve Hızla Stüdyoya sürdüm.

İçeri Girdiğimde Dans Ediyorlardı. Çocuklara Selam Verip Selenaya Aramaya Başladım. Soyunma Odasının Kapısının Oraya Geldiğimde Selenanın Sesini Duydum. 

''Justin Nerdeydin Dün?Bana Doğru Söyle Eve gitmemişsin ''dedi.Yanında Justin Vardı Ve Tartışıyorlardı.

''Sana Söyledim Selena İşim Vardı Ve Eve Geç Gittim!''dedi.Aslında dinlememem Gerekiyor ama Merak ediyorum.

''Justin Eve sabah gitmişsin Ve Ben Bunları Haberlerden Öğreniyorum Gece Nerdeydin ?''dedi Justin Cevap Vermedi. Selena Tam Bağıracağı Sırada İçeri Girdim. İkiside şaşkın Bana Bakarken Konuşmaya başladım 

''Özür Dilerim Bölmek İstemezdim ama Selena Seninle Acil Birşey Konuşmam Gerekiyor ''dedim. Selena Hernekadar sinirli Olsada Tamam Anlamında Başını Salladı. Ve Justinda Nekadar Ne söyleyeceğimi Merak etsende ''Ben Çıkıyorum Selena Sonra Konuşuruz'' diyip Yanağını Öpüp Çıktı. Selena Bana Dönüp ''Evet ?''dedi Evet Başla bakalım Lola 

Justin Bieber'ın ağzından... 

Lolanın Evinden Çıktıktan sonra Telefonuma Baktığımda 25 cevapsız Çağrı 5 mesaj Olduğunu Gördüm. 

Cevapsız aramalar :3 Cevapsız Çağrı Annem 22Cevepsız Çağrı Sevgilim 

Mesajlara baktığımda hepsi Selenadandı Sonuncuyu açıp Okudum .

''Lanet olsun Justin Aramalarıma Cevap Ver Merak ediyorum Evde Değilmişsin Nerdesin ??!''

Yazıyordu. Arabama Bindim ve Hemen Selenayı Aradım. 

''Justin İyimisin ? Nerdesin ? Evdemisin ? Geldin mi?''O sorularını Sorarken Moralim Bozuk Olduğu İçin Cevaplamak İstemedim . Nasıl Olsa Yüzyüze Konuşucaktık.

''Selena Nerdesin? Oraya Geliyim Yüzyüze Konuşalım''Dedim

'' Yarın Konser Var O yüzden Stüdyodayım'' Dedi ''Tamam Geliyorum ''Diyip Kapattım. 

Gelir Gelmez Selena Beni Soyunma Odasına Çekip Sorularını Sormaya Başladı. Sinirleniyordum . Son sorusuna Cevap Vermedim Selena Yine Konuşacağı Sırada İçeri Lola Girdi .

''Özür Dilerim Bölmek İstemezdim ama Selena Seninle Acil Birşey Konuşmam Gerekiyor ''dedi Bu demek Oluyorki Justin Çık dışarı Selenaya ''Ben Çıkıyorum Selena Sonra Konuşuruz'' diyip Yanağını Öptüm Tam Kapıyı örtücektim ki Merakıma Yenik Düşüp Kapıyı Yarım Bıraktım Evet dinleyecektim . 

selena ''Evet ?'' dedi. Lola da Konuşmaya Başladı.

''Bak Selena İşe Yeni Girdiğimi Biliyorum ama ..... ''tam Konuşurken Selena Yarıda Kesti.

''İnanaBiliyormusun Vanessa ? Justin Bana Nerde Olduğunu Söylemedi dün evine Gitmemiş. Benim Ona Kızgın Olmam Gerekiyorken o Bana Kızıyor''dedi. konu Şimdi Bana Mı döndü  Ah selena Lolanın Ne Cevap Vereceğini Merakla Bekliyordum.

''Anladım Ama Belki Onunda Kendince Sebepleri Vardır ?''Dedi Selena Koltuğuğa OturduVe 

''Ya Beni Aldatıyorsa Vanessa ben Neyaparım Onu Seviyorum? ''Dedi ağlayarak . Bende Seni seviyorum Selena İstemsiz Olarak Gülümsedim. Ama Lolanın Cevabını merak ettiğimden Bu gülümseme Yüzümden Silindi. Selena Kafası Eğik Bir Şekilde Ağlarken Lola Yanına Oturdu. Benim Olduğum Yere Baktı Lanet Olsun Beni Gördü. ama Çekilmedim Bana Bakarak Konuşmaya Başladı. 

''Oda Seni Seviyor Selena Sana Nasıl Baktığını Gördüm Sana Aşkla ,Sevgiyle Bakıyor Eminim Dün işi Çıkmıştır ve Senin canını Sıkmamak İçin Söylememiştir Ona Biraz Zaman Ver Sana Söyliycekdir ''Dedi Gözünden Birdamla akan Yaşı Silerek. Selena Hızla Kafasını Kaldırdı ve Lolaya Sarıldı. 

''İyiki Varsın Sen olmasan Şuan Burda İçim içimi yerdi ''Dedi Göz Yaşlarını Silerek . Sonra Devam Ettrdi. ''Sahi Sen Bana Ne Demek İçin Gelmiştin Acil Olan Ne ?''Lola Dudaklarını Yaladı. ve Kapıya Yani Bana Bakarak Cevap Verdi .

''İşten Ayrılmak İstiyorum '' Evet Yıkıldığım andı.Yani beni Bırakıp Yine Gidiyordu

''Neden ?  ''Diye Sordu Selena Lola Hala Bana Bakıyordu. Ve Cevap Verdi.

''Sadece işler Beklediğim Gibi Olmadı. Ben Geçmişi Unutmak İsteyerek Buraya Gelmiştim . Ama Tam Tersi Burda Geçmişi Daha Fazla Yaşıyorum''

. Benim Yüzümden Gidiyordu. İstemsiz Olarak Gözümden Bir Yaş İndi. Onu Bukadar Özlemişken Gitmesini istemiyordum Beni bırakmasını İstemiyordum .Onun Yanında Olmak İstiyordum. 

Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü. Çünkü biri dişIerini döker, diğeri düşIerini…

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin