Yeni Bölüm Geldi. Umarım Beğenirsiniz
:)
Lola Collins'in Ağzından..
Justin Çıktıktan sonra İşten Ayrılacağımı Selenaya tam Söyliycektim ama o konuyu Justina Çevirmişti. Selena Justina Aşık mı Bilmiyorum ama Onu Seviyordu.Aldattığını Düşünüp Ağlarken İçim Parçalantı Sanki Kendimi İhanet etmiş Gibi hİssettim.
Selenanı Yanına Otururken Gözüm Kapıya Takıldı . Kapı Yarım Açıktı Ve Bal Rengi Gözler Bize Bakıyordu. Justin Gitmemişti Bizi Dinliyordu Benim Onu Gördüğümü Bilsede Çekilmedi Bekliyordu.
''Oda Seni Seviyor Selena Sana Nasıl Baktığını Gördüm Sana Aşkla ,Sevgiyle Bakıyor Eminim Dün işi Çıkmıştır ve Senin canını Sıkmamak İçin Söylememiştir Ona Biraz Zaman Ver Sana Söyliycekdir ''dedim Gözümdan Akan Yaşı Silerken Kapıya Bakarak Söylemiştim Bunu .
Selena Hızla Kafasını Kaldırıp Bana Sarıldı. ''İyiki Varsın Sen olmasan Şuan Burda İçim içimi yerdi ''Dedi Göz Yaşlarını Silerek . Sonra Devam Ettrdi. ''Sahi Sen Bana Ne Demek İçin Gelmiştin Acil Olan Ne ?'' Dudaklarımı Yalayıp Konuşmaya Çalıştım .
Justinın Duymasını Nekadar istemesemde dinliyordu. Kafamı Yine Kapıya Çevirdiğim evet Gitmemişti. ordaydı. Selenayı Daha Fazla Bekletmeyerek Konuştum.
''İşten Ayrılmak İstiyorum '' Justina bakarken Hayal Kırıklığını Gördüm Yüzünde
''Neden ? '' diye sordu selena Hala Justina Bakarken
''Sadece işler Beklediğim Gibi Olmadı. Ben Geçmişi Unutmak İsteyerek Buraya Gelmiştim . Ama Tam Tersi Burda Geçmişi Daha Fazla Yaşıyorum''dediğimde Justinin Gözünden Bir yaş aktı.Onun Üzülmesini İstemiyordum Sertçe Yutkundum. Ağlamamak için savaş versemde Gözlerim Doluştu bile.
''Hayır ''selenanın Hayır demesiyle hızla Ona döndüm
''Nedemek İstiyorsun ?'' Gülümseyerek Yüzüme Baktı.
''Hayır demek İşten Çıkmana Müsade etmiyorum Demek Canım Yarın Konser var Seni İşten Çıkaramam'' ağzım açık Ona Bakıyordum.
''Selena Lütfen '' dedim Umutlu Gözlerle Bakarak . ama O gülümsemesini Bozmadan.
''Sözleşme 1 Yıllık Üzgünüm hem Seni Sevdim Vanessa Hadi şimdi Provaya ''dedi. Oflayarak ayağa Kalktığımda Kapıya Merakla Baktım Gitmişti.Dışarı Çıkıp Çocukların Yanına Gittik.
Justin Prova Yapan Çocukları İzliyordu Selena Yanına Gidirken Bende Çocukların Yanına Gittim.
''Hadi Venassa Gel Ben Seni Çalıştırıyım ''diyen Kişeye Baktım. Bu Adı Neydi. Ah Ross Evet Rossdu.
Gülümseyerek Yanına Gittim .
Justin Bieber'ın Ağzından..
selenanın Hayır Demesine Gülerken Selena Ve Lola İçerden Çıktılar. Beni Görünce İkiside şaşırmıştı. Selena Yanıma Gelirken Lola Çocuklara Bakıyordu. Ross Lolanın Yanına Gidip Ona Birşeyler Söyledi Lolada Gülümseyerek Yanına Gitti . Ne Demişti Bu Çocuk ?
''Sen Neden Gitmedin Justin ?''Selenanın Sorusuyla kendime Geldim .
''Sadece bugün İşim Yok ve Seni Provada İzleyek İstedim ''Diye Cevapladım. Gülümsedi ve Bana Sarıldı. Bende Karşılık Verdim.
''Seni Anlıyorum Justin Bundan Sonra Seni Sıkmayacağım İstediğin Zaman Bana Anlata Bilirsin ''dedi. selenayı bu hale getiren lolaydı .gülümseyerek ona daha sıkı sarıldım Kafamı Kaldırdığımdığımda herkes eşleriyle dans ediyordu.istemdışı Kaşarımı Çattım Çünkü lolanın Eşi Rossdı. Selena Benden Ayrılarak Çocuklara Seslendi.
''Çocuklar Eğer Vanessaya figürleri Öğrettiyseniz Şarkıyı Açıp dans Edin ''dedi. Lola Tamam Anlamında Kafasını Salladığında müziği açtılar Bu Şarkı Selenanın Love you like a love song Şarkısıydı.
herkes Eşleriyle Dans ederken Tek Bir yere bakıyordum
Ross ve Lolaya
Tedirgindi ama Çok Güzel Dans Ediyordu. Şarkının Nakaratına Geldiğinde Ross Lolayı Döndürüp Kendine Yasladı. Elim Yumruk Haline Gelmişti Bile . Lola Utanarak Çekilirken Ayağı Kaydı Tam Ayağa Kalkmıştım ki Ross Lolayı Yakaladı.
Sinirle Dişlerimi Sıkarken Ross Sırıtarak Lolanın Kulağına Eğildi. Ne dediği Hakkında Hiç Bir Fikrim Yok Ama Lolanın Titrediğini Hissediyorum. lola Hafifçe Rossı itti ve Üzerini Düzeltip İçeri Gitti. Selenaya Tuvalete Gideceği Söyleyip İçeri Lolaya Bakmaya Gittim .
Soyunma Odasına Baktığımda Orda Yoktu Tuvalettin kapısını Tıkladığımdağa Ses Gelmedi.Kapıyı Açtığımda Lola Yüzünü Yıkıyordu.
Kafasını Kaldırdı ve Yanımda Geçmeye Çalıştı. Çalıştı Çünkü İzin vermedim.
''Ross Sana Ne Dedi?''Diye Sordum meraklı Bir Şekilde..
''Seni İlgilendirmiyor Justin Kolumu Bırakırmısın ?''dedi. Sinirleniyordum İçerdeki Görüntü aklıma geldikçe sinirleniyordum
''Lanet Bir Olay Yüzünden Beni Nezaman Suçlamayı Bırakacaksın Yanında Olmayı İsterdim ama değildim Beni Şulamayı Kes Artık Geçmişi Unut ve benden Kaçma !! ''diye Bağırdım. Tamam Biraz Ağır Konuştuğumu Biliyorum Ama Beni Ve Kendini Suçluyordu. Gözleri Dolarken Gözünden YaşLar Düşmeye başladı.
''Geçmişi unut Mu?''Diye Fısıldadı. ve Devam Ettirdi. ''Ben Sanki İstemiyormuyum Sanıyorsun Hergece Uyurken o lanet Geceyi Unutmak İçin Yalvarmadığımımı Sanıyorsun ?'' sesi Giderek Kısılıyordu.
''Ama Sen Bunları Nerden Bileceksin Çünkü sen ben seni terk ettim diye beni bırakıp gittin Neden Seni Şuçlayım kİ Justin haklısın Tek Şuçlu Benim ''dedi. Lanet Olsun Haklıydı.
''Lola... ben... ''Cümlemi Bitirmeme İzin Vermedi.
''Evet ,Evet Yine Üzgünsün ama Biliyormusun Artık Ben Üzgün Olmıycam ''Dedi diğer Eliyle Göz Yaşını Sildi.
''Çünkü Beni Artık Üzmeyeceğine İnandığım biri Var ''dedi. ''Kim ?'' diye Fısıldadım Sen Demesini Okadar Çok İsterdim Ki Ama O Beni Şaşırtacak Şeyi Söyledi
''Tabikide Ross Kim Sevgilisine İnanmaz ki ?''
ve kolunu Çekip Gitti. ağzım Açık Kalmış Bekliyorum Nasıl Çabucak sevgilisi Olabilirdiki ? Nasıl Ona İnana Bilirdi ? İçim Acıyordu Belkide o gecedeki Suç Bizim Olmasada
Bizim Tek Suçumuz ;
Saniyeler Sonra Ne Olacağını Bilmeden Yıllar Sonrasının Hayalini Kurmaktı
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...