-Bu bölüm içime sinmedi o yüzden diğer bölümü en geç 3 güne yayınlıyorum. Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim size hala bir isim bulamadım ama diğer bölüm yorumlarınızdan en beğendiğinizi alıcağım .
Siz harikasınız ve bu kötü bölüm için sizden özür diliyorum inanın bende beğenmedim.
Yinede umarım beğenirsiniz.
Hayat pişmanlıklarla doludur .Herzaman hayatımızda 'keşke yapmasaydım' yada 'keşke yapsaydım' lafları dolanır bazıları okadar önemli değildir umursanmaz ve unutulur.Bazıları ise okadar içinde kalır ki aklından çıkaramaz ,bu pişmanlığı hep hatırlarsın .Aslında bunlarda okadar önemli değildir önemli olan birinin sizden pişmanlık duymasıdır.
Biri sizden pişmanlık duysaydı ne yapardınız ?
Nasıl hissederdiniz ?
Mesala birini örnek alalım. Bu kişi tabiki benim ,Justin bana o sözü söyleyip gittiğinden biri hissettiğim tek şey boşluk.
Evet aslında bu boşluktan çok hiç birşey hissetmemek.
O an için herşey okadar ağır gelmiştiki her söylediği canımı acıtıyor kalbime bir kirpi konmuş ve dikenleri batıyormuş gibi hissettiriyordu.
Ama uyandığımda tek hissettiğim şaşkınlık olmuştu.
Çünkü gözlerimi açtığımda karşımda görmeği istediğim kişi Justin'ken bunun yerine bana endişeyle bakan Jamie'le karşılaşmıştım. İşte ozaman içimde hissettiğim şaşkınlıkta kendini boşluğa bırakmıştı.
"Vanessa iyimisin? su vermemi istermisin?"
Kafamı ikiyana sallarken endişeyle parlayan mavi gözlerine baktım. Benim için bukadar endişelenmesi garibime gidiyordu. Arkadaş bile değildik oysaki.
"Justin'ı aramamı istermisin?"
sorduğu soruyla kaşlarımı çattım .
"Hayır benim için endişelenseydi zaten gelirdi."
Kafasını tamam anlamında sallayıp beni onayladı.
Sahi Justin neredeydi ?
Yoksa benden pişmanlık duyduğu için hemen kaçmışmıydı?
Gözlerimin dolmasıyla ayağa kalktım ve Jamie döndüm .
"Bana 15 dakika izin verirmisin banyoya gireceğim"
Yüzündeki hafif tebessümle beni onayladı .O televizyonu açarken bende kıyafetlerimi alıp banyoya ilerledim . Sanırım banyo yaparak rahatlaya bilirdim.
Doldurduğum küvetin içene kendimi bıraktım , aynı zamanda gözyaşlarımıda .
Keşke dedim ,keşke orada kriz geçirip ölseydim böylelikle Justin'nın söylediği şeyler bukadar derinden etkilemezdi beni.
Ama yine şansız ben bunu bile başaramayıp Jamie sayesinde(!) hayata gözlerimi açmıştım .Yeniden.
Aslında sadece krizle ölmeye bilirim . Hemde burda ölmeme gerektirecek yeterince araç ve gereç varken.
Aklıma gelen ani düşünce ile kendimi küvetin içine çektim ve nefesimi tuttum.
Ahh bu kesinlikle daha rahatlatıcı
Size saçma gelebilir ama inanın suyun altındayken hiçbirşey düşünmüyorsunuz.
şimdi karşımda iki seçenek kalıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...