12.Bölüm- Unut Beni

7.4K 349 54
                                    

Merhaba Meleklerim Sizi beklettiğim için Özür dilerim ama olaylar aklıma yazarken geliyor oyüzden geciktim ve umarım bu bölümü beğenirsiniz 

2ay sonra.. 

"Gidin başımdan !" sesimin çıkabildiği kadar bağırdım. 

"Hayatım Ross geldi seni merak ediyor çık şu odadan hadi güzelim" annemin yatıştırıcı sözleri bende daha fazla sinire sebep oluyordu . Hastanede öleceğimi düşünürken beni yine kurtarmışlardı. 

"Kimseyi görmek istemiyorum rahat bırakın beni !" Kapıdaki sesler kesilince derin bir nefes aldım . Ve yine yapmak istediğim şeyi yapmaya gittim Ölmeye

Banyodan aldığım jileti bileğime dayadım ve derin nefes alıp gözlerimi kapadım.

"Geliyorum sevgilim az kaldı " tam jileti çekiyordum ki sesini duydum.

"Yapma " Gözlerimi açtığımda onu gördüm .Gözleri Kızarmış bana bakıyordu.

"Justin ?Biliyordum beni bırakmıycağını biliyordum " Sevinçle üstüne atladım . Ama O yok oldu . 

Çığlık atıp Elime jileti yine aldım . Kafayı yiyordum bir Justinı görüyordum bir yok oluyordu bıktım artık.

Tam Jileti Çekiyordum Kapı kırılarak açıldı.

"Lola Hemen bırak onu !"Ross kızgın bir okadar endişeli sesiyle seslendi.

"Lanet olsun bana Lola Deme!!!  " Bağırmamla sertçe yutkundu 

"Tamam Vanessa tamam hadi bırak artık onu " Kafamı hayır anlamında salladım. 

"Üzgünüm bırakamam onu anca bu şekilde görebiliyorum "  Ne dediğimi anlamış gibi kafa salladı.Annem arkada ağlarken Ross beni ikna etmeye çalışıyordu.

"Bak Vanessa onu görmek istiyormusun ?" dediği şeyle hızlıca kafamı evet anlamında salladım. 

"Ozaman O elindekini bırak ve Benimle birlikte onu görmeye gel" Elimden Jilet düşerken Ross Hızla bana sarıldı bense herzamanki gibi ağlamaya başladım. 

&. . . 

"Sizden Nefret ediyorum " diye belirttim Ross ve Anneme 

"Yapma ama güzelim senin iyiliğin için çabalıyoruz " Sinirle anneme döndüm .

"Beni Londraya Psikoloğa Götürerekmi ? Beni rahat bırakın artık" Annem Ve Ross hayır anlamında kafa salladıklarında gözlerimi devirdim .

İnsanlar başkalarının hayatlarına karışmamalıdırlar Ölmek istiyorsa Bırakın ölsün yaşamak istiyorsa bırakın yaşasın bu benim hayatım ve ben ölmek istiyorum ama insanlar okadar bencillerki senin ne acılar çektiğini bilmeden seni yaşatarak işkence ederler . 

Ross'un ve annemin şuan yaptıkları tam anlamıyla İŞKENCE.

"Geldik "Ross'un sesini Duyar duymaz indim ve binaya girerken konuşmalarını duydum. 

"Ben 2 saate gelirim siz yanından ayrılmayın"Arkamdan Anneminde geldiğini anlamıştım.

........

"Bir Haftada 3 Kere intihar girişimi "annem Kafasını salladığında şiş gözlerimi devirdim .

"Lola Bak Tatlı- " Doktorun Sözünü Kestim. 

"Vanessa Bana Lola Deme Benim Adım Vanessa " Doktor Ciddileşti Ve Kaşlarını Çattı. 

"Neden Sana Lola Dememi İstemiyorsun?" Sinirle Doktora Baktım Ve Hırıltı Gibi Ses Çıkardım. Lola demesini İstemiyorum Çünkü En son Bana Lola Diyen  Justindı . 

"Siz Nasıl Doktor Oldunuz Daha Ne Yaşadığımı Bilmiyorsunuz Size Dosya Vermedilermi Benimle İlgili!" 

Tıslayarak Ve Birazdaha Olsa Bağırarak Söylemiştim .Tek İstediğim Ölmek Rahat ve huzur içinde ölmek Ama Lanet Olasıcılar İzin Vermiyorlar Tek İstediğim Justinın Yanına Gitmek ve Onunla Birlikte Olduğumu Göstermek .

Nezaman İntihar etmeye Kalkışsam Onu Görüyorum Yapmamam Gerektiğini söylüyor ama Ben Justinı Görebilmek İçin Tekrar Yapıyorum Ama Lanet Doktor ve Annem Psikolojimin bozuk Olduğunu söylüyor. 

"Biliyorum Dosyanı İnceledim Ama Ben Senin Anlatmanı İstiyorum " Dediğinde İyice Sinirlendim Annemin Salak Psikoloğa Gidelim Lafına İnandığıma İnanamıyorum .. 

"Ozaman Birkezdaha Dosyayı İnceleseniz İyi Olur Çünkü Size Anlatmıycam !! " Tıslayarak Ayağa Kalktım Ve Gitmek İçin Adım Attığımda Kapıda Bize Bakan o Gözleri gördüm. gözlerim dolarken Fısıldadım 

"Justin ?"

Adını Söylediğimde kaçmaya başladı arkasından bende giderken annemin bağırışlarını umursamıyordum.

"Vanessa kızım orda Justin Yok kendine gel artık Lütfen" Annem fenalaştığı için güvenlikçiler yanına giderken ben Siyah Şapka siyah pantolon giymiş yüzünü örtmeye çalışan Justinın peşinden koşuyordum belkide Justin değildi ama o Balköpüğü Gözleri Nerde olsa tanırım kesinlikle oydu. 

Merdivenleri indiğimde kaybettim .etrafıma bakınırken ağlayarak bağırıyordum.

"Justin Nerdesin?"

hiç bir cevap yoktu etraftaki insanlar bana deliymişim gibi bakarken hızla binadan dışarı çıktım . 

etrafıma bakarken tekrar bağırdım. 

"Demek öyle çıkmıyorsun Sen bilirsin Bunun için beni Suçlama!" Bağırdım ve kendimi arabanın önüne attım. şoför beni farkettiğinde Şok geçirdiğinden dolayı frene Basmayı Akıl edememişti.

İnsanlar çığlık atarken Nefesmii tuttum ve arabanın çarpmasını bekledim . 

Taki Belime dolanan eller buna bani oldu . Ayaklarım yerden kesilirken yuvarlandığımı hissetim .Gözlerimi titreyerek açtığımda gökyüzünü gördüm kafamı hafifçe oynattım ve  birinin göğsünde yattığımı farkettim .Kafamı Kaldırdım ve işte onu gördüm siyahlarla bürünmüş olsa bile hala kenddini ele veren gözlerini gördüm. O hala şokun etkisinde kalmışken Hızla Justinı öpmeye başladım. 

"Biliyordum - Öpücük- Beni-Öpücük - bırakmayacağını " Yüzününn hersantimini öperken justin gözleri kapalı şekilde bekliyordu. Birden Yattığı Yerden Doğruldu .

"Üzgünüm Bayan karıştırdınız sanırım lütfen birdahaki sefere dikattli olun " gitmek için arkasını döndü hızla kolunu döndürdüm gözleri dolmuştu hayır bu gerçek Justindı. Ona dokunuyordum .

"Lütfen Beni Bırakma " Yalvarır gibi yüzüne baktım .Sertçe yutkundu elimi tekrar bırakıp giderken hızla onu tuttum ve kendime çektim . 

"Buna Birkez daha izin vermem " Hızla dudaklarımı Justinın dudaklarına yapıştırdım . karşılık vermiyordu Busefer sert öpmeye başladığımda ellerini belime koyup beni kendine çekti Beni kedine bastırırken artık karşılık vermeye başlamıştı .

gözünden düşün birdamla yanağımı ıslatırken boynunu kendime çektim ve kendime yakınlaştırdım sanki aramızda boşluk varmış gibi Nefesimiz Daraldığında ikimizde yavaşça dudaklarımızı ayırdık ve alnımızı birbirine dayadık.

"Sensiz Yapamıyorum Justin Lütfen beni bırakma " sesimin çıkabildiği kadar fısıldadığımda Alnını Alnımdan çekti ve hafifçe alnımı öptü.

"Üzgünüm " Fısıltısı Ağlamamı arttırırken 

"Nedemek İstiyorsun ?"Diye Sordum Benden hafifçe çekildi .ve beni yıkacak o cümleyi kurdu.

"Üzgünüm Lola Artık Seninle Birlikte olamam Unut beni" 

Aşk her şeyin başlangıcı, ortası ve sonudur 

Peki Şimdi Biz Sonundamıydık ?

Kesinlikle sonunda değildik .Justin arkasını dönmüş giderken arkasından bağırdım.

"O Hatayı bir kez daha yapmam lafı sana tanıdık geldimi ?çünkü Aynısını bende diyorum ne olursa olsun seni bırakmıycam Justin !! "

Diğer Bölümde Justinın Ağzından Yazacağım Neden Böyle dediğini anlıycaksınız :) umarım Beğenirsiniz. 

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin