Hey Merhaba Meleklerim okul açılmadan yazıp yayınlayım dedim yazılım hatası varsa kusura bakmayın umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum :) <3
5Saat önce ..
Ross'un ağzından..
Lolanın 2aydır ölü gibi gezmesine göz yumuyordum ve elimden hiçbirşey gelmiyordu.Justin'la eski sevgili olduğunu öğrendiğimde tek birşey hissettim :Suçluluk duygusu
Suçlu hissediyordum çünkü Lola'yla çıkarken sanki Justin'a İşkence yapıyordum.Bir yanım Lola seni kullandı desede ona kızamıyordum sanki nasıl kızabilirdimki kız sevdiği adamı kaybetmişti.Keşke dedim keşke benide böyle seven biri olsa gözlerim hafif bulanıklaştığında gözlerimin dolduğunu anlamam uzun sürmemişti.Hafifçe gülümsedim oysaki Lola'nın bir ihtimalde olsa beni sevdiğini düşünmüştüm.
Telefonum çalmasıyla kendime gelirken akmakta bekleyen gözyaşlarımı hızla silip telefonu açtım.
"Efendim?" ekrana bakmadığım için kim olduğunu bilmiyordum.
"Ross benim Selena nasılsın ?"derin bir iç çektim.
"İyiyim sanırım "
"Peki Lola nasıl ?" alayla güldüm.
"İyi ,Okadar iyiki en son kendini küvette boğmaya çalıştığını duydum" Selena kısa bir süre cevap veremedi.
"Ross sana birşey söyliycem ama kimseye söyleme özellikle Lola'ya "dedikleriyle kaşlarım çatılırken onayladım.
"Tamam söylemem"sıkıntılı bir nefes çekti .
"Justin aslında yaşıyor şuan Londra'dayız "dediklerini sindirmeye çalışırken gözlerim yuvalarında çıkacak gibiydi.
"Sen ne dediğinin farkındamısın ?!"sesim sinirden yüksek çıkmıştı.Konuşmasına izin vermeden devam ettim.
"Lola ilk bulduğu fırsatta intihar etmeye çalışırken siz orda ne bok yapıyorsunuz!" işte busefer bağırmıştım.
"Bak Ross bu doğru değil biliyorum ama bunu isteyen Jeremy'di ve inan Lola Justin'a zarar veriyor "
Sinirle bir nefes verdim .Sanki böyle olmasını Lola istiyordu!
"Justin hala kendi telefonunu mu kullanıyor ?"
"Neden soruyorsun ?"
Çünkü Lola'yla ikisini buluşturacağım
"Sadece geçmiş olsun diyeceğim "
"Evet aynı telefonu kullanıyor" dediğinde gülümsedim . Tamam diyip telefonu kapattım. Şimdi Lolanın yanına gidiyorum .
........
Lola'nın evine geldiğimden beri banyodan dışarı çıkmıyordu .Çığlık sesi geldiğinde hızla kapıyı kırdım ve içeri girdim.
gördüklerimle gözlerim dolarken tek istediğim Jileti elinden bırakmasıydı.
"Bak Vanessa onu görmek istiyormusun ?" diye sorduğumda Kafasını evet anlamında salladı. Evet onu Justina götürecektim.
"Ozaman O elindekini bırak ve Benimle birlikte onu görmeye gel" elinden jilet düşerken hızla gidip Lolaya sarıldım. Seni ona götüreceğim güzelim az kaldı dayan.
Londraya geldiğimizde Lola onu psikolağa getirdim diye bana kızmıştı . Onları annesiyle oraya bırakıp Hemen Justin'ı aradım .
"Efendim ?"sesi yorgun geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...