Merhaba Meleklerim evet baya geç paylaştım farkındayım ve özürdilerim . İsteyerek yapmadığımı biliyorsunuz ama gözlerimde uzağı görmekle ilgili sorunum var uzağı bulanık görüyorum oyüzden bilgisayar yasağı aldım . Yarım kalmıştı ve tamamlamak zamanımı aldı üzgünüm ve herzamanki gibi hikaye yine kötü bölümle beraber sizinle birlikte
iyiokumalar :)
Güne başlamanın en güzel yanı kollarınızdaki adamın düzenli ve senin için atan kalbini dinleyerek uyanmaktır.
Gözlerimi kırpıştırırken yanımdaki Mükemmel'e birazdaha baktım . Kibar elleriyle kavradığı belimi sanki kaçacakmışım gibi sıkıca sarılmış ve bacaklarıyla bacaklarımı hapsetmişti. Gülerek kollarımı sırtına kadar doladım ve bende onu bırakmak istemediğimi belli edercesine sıkıca sardım .
Muhteşem kokusunu içime çekerken nekadar kusursuz olduğunu düşündüm . Elimi sırtından çekip hafifçe dudaklarında gezdirdim .Dudakları bir kızı kıskandırabilecek kadar düzgün ve dolgundu . Elimi dudaklarından çekip saçlarına koydum . Yumuşacıktı ben bile kıskanmıştım . Ellerimi son kez olarak yüzünde gezdirdim .
"Nekadar da mükemmelsin ama benim olan Mükemmel"
Hafifçe fısıldadım ve kıkırdayarak dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Yataktan doğrulacağım sırada gözüm tekrar Justin'a takıldı .Daha yeni tepkisiz duran çocuk gözleri kapalı gülüyordu. Göz kapakları kıpraştığında sinirle seslendim .
"Beni kandırdın! ?"
Gülerek gözlerini açtı ve kafasını salladı.
"Evet seni kandırdım güzelim "
Alay etmeye başladığında yanındaki yastığı alıp kafasına attım .
"Gülme !"
Sesim uyarıcı tonda değil daha çok eğlenir gibi çıkmıştı. Kafasını tekrar tamam anlamında salladığında tam dönüp banyoya gidiyordum ki popomda hissettiğim çarpma ile yerimde sabit kaldım .
Popoma yastık atmıştı . Kaşlarım nekadar çatılsada bana iyi davranıyordu ve beni kendinden uzaklaştırmıyordu . ve buda mutlu olmamı sağlıyordu . Hızla arkamı döndüm ve yerden yastığı aldım .
"Al gardını Bieber " gülerek kafasına koyduğu yastığı eline aldı ve bana döndü .
"Bekliyorum Collins"
Kafasına attığım yastıkla biraz geriye doğru gitsede onun attığı yastıkta yüzüme çarpmıştı. Güldüm ve yatağa çıkarak yastıkla kafasına vurmaya çalıştım ama sonuç başarısız
Justin yatağa çıktığımı görünce benim gibi ayaklandı ve yastıkla vurmaya devam etti. Ellerimi nekadar yüzüme siper etsemde yüzüme çarpıyordu .Son olarak yerden aldığım yastığı yüzüne doğru fırlattım ve odanın kapısına kadar koşmaya başladım hem kahkaha atıyor hemde kaçıyordum dış kapıyı açıp kendimi dışarı atacağım sırada kapının önündeki kişi görmemle duraksadım .
O bana şaşkınca bakarken bende ona bakıyordum .
"Kaçma Collins gel buraya " Justin gülerek arkamdan gelirken kapıdan çekildim ve Jeremy'nin içeri girmesini bekledim .Justin yanımıza geldiğinde şaşkınlıkla elindeki yastığı yere düşürdü ve Bize sinirle bakan Jeremy Bieber'a döndü.
"Senin burda ne işin var baba ? "
Jeremy alay edercesine içeri girdi ve küçümseyerek bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...