Merhaba Merhaba Meleklerim Bu Bölüm Hızlı Yazdım Çünkü Herkes Minenin Yeni Bölümünü İstedi . Bende Elimden Geldiğince Yazmaya Çalıştım Umarım Yinede Beğenirsiniz
Başımdaki Büyük Ağrıyla Gözümü Açarken Etrafta Gözlerimi Gezdirdim Heryer Beyaz Olduğuna Göre Kesinlikle Hastane Odasındaydık Yantarafıma Baktığımda Annemin Uyuduğunu Farkettim . Neler Olduğunu Anımsamaya Çalışırken Aklıma Silah Sesi Ve Justinın Dizlerinin Üzerine Çöküşü Gelmesiyle Hızla Bağırarak Yataktan Kalmaya Çalıştım.
"Justin ?! Justin Nerde ? " Kalmaya Çalışırken Bağırmamdan Dolayı Annem Uyanmıştı.
"Lola Kızım iyimisin ? " Diye Yanıma Gelip Beni Tuttuğunda Elini ittim.
"Nerde O Justin Nerde?" Gözlerim Dolarken Annemin Ağladığını Gördüm . Hızla Kolumdaki Serumu Çıkartıp Ayağa Kalkmaya Çalıştım. Başım Döndüğü İçin Anneme Tutunurken Annem Hala ağlıyordu.
"Lola Dur Kızım İyideğilsin " Başımın Dönmesi Geçerken Annemi Tekrar itip Koridora Çıktım. Gözlerimden Yaşlar Akmaya Başlarken Onu Kaybetme Duygusu İçimi yiyip Bitiriyordu Onu Henüz Yeni Bulmuşken Tekrarr kaybetmek İstemiyordum.
Beyaz Koridorda İlerlerken Yanımdan Geçen Birini Kolundan Tutup Durdurdum.
"Nerde O Lütfen Söyle Justin Nerde ?" Adam Kolunu Kurtarıp Bana Deliymişim Gibi Bakarken Annem Arkadan Gelip Adamdan Özürdiledi.Adam Giderken Anneme Döndüm.
"Lütfen Anne Beni Ona Götür Onu Bulmuşken Kaybetmek İstemiyorum Lütfen Yalvarırım Canım Yanıyorum İçim Acıyor Nasıl Bari Onu Söyle Nefes Alamıyorum Ölüyorum Anne Ölüyorum " Gözlerimden Yaşlar Akarken Koridorun Yerine Hafifçe Çöktüm . Annem Bana Sarılırken Tek Birşey Fısıldıyordu.
"Herşey Güzel Olacak "
Kafamı Annemin Göğsünden Kaldırdığımda Karşı Koridorda Selenayı Gördüm . Hıızla Ayakalktım Ve Selenaya Doğru Yüremeye Başladım . Yanına Gittiğimde Yalvarırgibi Konuşmaya Başladım.
"Nerde Selena Justin Nerde Yalvarırım Söyle " Beni Farketince Hızla Yanıma Geldi.
" Sen ?!.. Herşey Senin Yüzünden Oldu " Beni Sertçe Duvara İtmesiyle İnledim. "Sen Olmasaydın Justin Orda Can çekişmeyecekti ."
Ağlamam Artarken Tek Birşey Diye Bildim
"Üzgünüm " Selenanın Gözü Öfkeyle Bürünürken Sertçe Bir Tokat attı.
"Üzgünüm mü?! Sen Benimle Dalga mı Geçiyorsun Gerizekalı!!" Hıçkırıklarımı Tutamazken yalvardım.
"Yalvarırım Selena Nasıl Olduğunu Söyle Bana Lütfen Sonra İstediğini Yapabilirsin Tekrar Vurabilirsin " Selena Alayla Yüzüme Baktığında Tek Bir Şey Düşünüyordum Justinın Beni Bırakmamasını
"Nasıl Olduğunumu Soruyorsun ?! Öldü Senin Yüzünden Seni Kurtara Bilmek İçin Öldü" Dediği Şeylerle Kalbime Giren Ağrılar artarken Tam Bir Tokat atmak İçin Elini Kaldırdığında Arkadan Birinin Sesi Geldi.
"Yeter !" Selena Ve Ben Gelen Kişiye Baktığımızda Bunun Pattie Olduğunu Gördüm . Selena Elini İndirirken Pattie Hızla Bana Gelip Sarıldı. Sarılmasına Karşılık Verirken Hala Ağlıyordum .
"Pattie Ben Çok Özür Dilerim Yemin Ederim Böyle Birşey Olacağını Bilsem Hayatınıza Girmezdim Ben Onu Kaybetmek İstemiyorum Pattie Onu Çok Özledim Ve tekrar kaybetmek İstemiyorum "
Gözlerimden Yaşlar Akarken Omzuma Gelen Islaklıkla Pattieninde ağladığını anladım .
"Shh Geçecek Justin Bizi Bırakmıycak Lola o Sevdiği Kişileri Bırakmaz " Dediği Şeyle Ağlamam Daha Fazla Artarken Aklıma Bana Dedikleri Geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...