Biliyorum Geç Geldi Özürdilerim Hepinizden ve Vote &Yorumlarınız İçin Teşekkür ederim . Sizleri Seviyorum İyi Okumalar Yazılım Hataları Varsa Kusura Bakmayın
Müzik Biterse Başasarın :)
Pislik Herif Selenayı Kandırıp Benim Gibi Bağlamıştı Ve Selenaya Bana Tecavüz ettiğini Justinla Eski Sevgili Olduğumu Herşeyi Anlatmıştı. Selena Ağlayarak Piçi Dinlerken Ben Tepki veremiyordum İğnenin etkisiyle Baygın Gibi Duruyordum ama Herşeyi Duyuyordum. Selenaya Ve Justina Bunları Yaşattığım İçin Kendimden Nefret ediyorum.
Bir Kaç Saat Sonra Onun Sesini Duydum Bana Huzur Veren Sesiyle seslendi.
"Lola İyimisin ?Ben Burdayım Güzelim Burdayım " Sesiyle Sevinçle Çığlık atmak İstedim ama Tek Yaptığım Baygın Bakışımı yollamak oldu .
Yan Tarafımdan Gelen Hıçkırık Sesi Justinın Dikkatini Çekerken Piçin İğrenç Sesi Duyuldu
"Süpriz" Justin Şaşkın Bakışlarını Yollarken piç Konuşmasına devam etti.
"Şimdi Sana Teklifimi Sunuyorum İstediğin Birini Seçeceksin Ve Diğeri Benimle Biraz Misafir Olarak Kalıcak İsteklerim Yerime Gelince Bırakacağım Şimdi Bieber Bu Oyunu Heyecanlı Kılalım sorumu Soruyorum Hangisini Seçiyorsun ?" Justina sorulan soru Selenayı Daha fazla ağlatıken Ben Cevabından Korkuyordum O selenayı seviyordu Beni Seçmeyecekti . beni O gecedeki Gibi Bırakacaktı Biliyorum O Beni Unutmuştu .
Cevabını Beklerken Gözleri Bir Bende Bir Selenada Gidip Geliyordu.Gözleri Dolarken Ne Diyeceğini Bilmiyordu Sadece Bu Soru Onun Hayatını Değiştirecekti Biliyordu Ve Söylemek İçin Ağzını araladı. Diliyle Dudaklarını yaladı ve Konuşmaya başladı.
"Ben ... lo-" Gözlerini Sımsıkı Kapadı. ve Cümlenin Devanını Getirneye Çalıştı
"Ben Lol.... lo... " Busefer Ben Gözlerimi Yumdum Ve Cümlenin devamını Bekledim Selena Hala ağlarken Justinın Sesi Kalbime Ağrılar Sapladı.
"..... Selenayı Seçiyorum " Gözlerim Dolarken Yaaşlar akmaya Başlamıştı Bile Biliyordum O Selenayı Seviyordu Beni Unutmuştu Bencede Onu seçmeliydi Bu pislik adamı ben bulaştırmıştım Onlara Kendilerini Kurtarmaları Lazımdı.
Piç Yüzüne Gelen Gülümsemeyle Bana Seslendi.
" Yine Terkedildin Lola Görüyormusun Seni Seçmedi Sen Onun İçin Bir Hiçsin aynı Ogecede Olduğu Gibi Bieber Kararına Çok Sevindim Çünkü Lolayla Bir Gece Geçirmeyi Bende Çok İsterim Evet Bieber Kızını Alıp Gidebilirsin Lola Burda Kalıyor. "
Justin Bieber'ın Ağzından..
Kalbimden Ve Aklımdan Geçenler Okadar Farklıydıki Lola Diycektim Onu Burdan Kurtaracaktım ama Selena Onu Buna Bulaştıramazdım Lolayı Geri almaya Gelirdim Hem Diye Düşünmüştüm Lanet Olsun !
Selenayı Seçtiğimi Söylediğimde Lolanın Gözünden Yaşlar düşmeye Başlamıştı Bile Kalbime Ağrılar Saplanırken Boynumda Bıçağın açtığı Hafif Yarayı Bile Hissetmyordum.
" Yine Terkedildin Lola Görüyormusun Seni Seçmedi Sen Onun İçin Bir Hiçsin aynı Ogecede Olduğu Gibi Bieber Kararına Çok Sevindim Çünkü Lolayla Bir Gece Geçirmeyi Bende Çok İsterim Evet Bieber Kızını Alıp Gidebilirsin Lola Burda Kalıyor. "
Beni Selenaya Doğru İttirdiğinde Selena Hala Ağlıyordu . Tek İsteğim İkisinide kurtarmaktı Ama Seçim Yapmak Zorunda Kalmıştım .
Selenanın Yanına Gitip İpleri Çözerken Lolaya Bakıyordum Gözlerimin İçine Baktı Ve Gözünden Bir Yaş daha Aktı Nefes almam Zorlaşırken Selenanın Kulağına Eğildim .
"Selena Şimdi Seni Çözüyorum Adamın Yanından Geçerken kaçmanı ve Yardım Çağırmanı İstiyorum." Fısıldayarak Söylemiştim Kafasını Salladığında İpleri Çözmeye Bitirip ağzındaki Bezi Çıkardım Ayağa Kalktı
"Şimdi Bieber Selenayı Al Ve defol Burdan Yeterince Eğlendim Sakın Polise Gitmeyin Zaten Birazdan Lolayı Burdan Götüreceğim " Dediği Şeyle Zorla Yutkundum Ve Adamın Yanında Geçerken Hızla organına Tekme Attım
"Kaç!!"
Selenaya Kaçmasıı İçin Bağırırken Selena Hareketlendi Ve Koşmaya Başladı . Adam Düştüğü Yerden Doğrulurken Lolayı Çözmeye Çalışıyordum.
"Tamam Güzelim Çıkarıyorum Seni Burdan azkaldı " Diye FIsıldadım Ağlayan Lolaya
"Ben Beni bırakacaksın Sandım Jus-Justin " Justinı Hıçkırarak Dediğinde Benimde Gözlerim Doldu.
"Hayır Seni Asla Bırakmam Meleğim O Hatayı Birkez Daha Yapmam " Tam Lolayı Kucağıma Alırken çığlık attı.
"Justin! Arkanda " Lolayı Hızla Bıraktım Ve Arkamı Döndüm Bıçağıyla Bana Geliyordu.
"Sana Bir seçim Yap Dedim Ama Sen İkisini Seçtin Yani Yanlış Cevap Bieber Önce Seni Sonra Kızlarını Öldüreceğim! " Bıçağı Bana Doğru Sallarken Hızla Bıçağa Atladım Ve Tutmaya Çalıştım .
Adamla Boğuşurken Beni Altına Aldı Ve Bıçağı Göğsüme Getirdi.
"Hoşçakal Bieber" dedi Sırıtarak söylediği sözle Gözlerimi Kapattım . Ve Bıçağın Kalbime Girmesine Bekledim .
Ama Onun Yerine Cam Kırılma Sesi Geldi Gözleri Hızla açtığımda Üstümde Yığılan piçin Bedenine Baktım.
"Lola Neyaptın ?" Diye Sordum . Bana Kızaran Gözleriyle baktı.
"Ben .. Ben Sürahiyi.. Justin Öldümü İsteyerek Yapmadım Seni Öldürmesin diye Yaptım " Diyip Ağlamaya Başladığında Hızla Yanına Gitip kucağıma Aldım.
"Geçti Meleğim Seni Burdan Çıkaracağım " Kapıdan Çıkarken Polislerin Siren Seslerini Duymak Huzur Vericiydi.
Selena Gomezin Ağzından..
Justin Bana Kaçmamı Söylediğinde Hızla Evden Kaçtım . Dışarıya Baktığımda Arabasının Burda Olduğunu Gördüm İçine Binip Telefon Varmı Diye Aradım ama Bulamadım Bir Yerden Ağlıyor Bir Yerden yardım Çağırmaya Çalışıyordum.
Hızla Arabaya Binip Anayola Çıktım .Geçen Bir Arabayı Durdurdum.
"Bayım Telefonunuzu Kullanabilirmiyim "
Adam Tereddüt etsede Bana telefonunu Uzattı Hızla Telefonu aldım.
"Alo 911 Polis ?" Hızla Polislere Yerimizi Bildirdim Ve Anayolda Onları Bekledim.
5 dakika sonra Geldiklerinde Yine O iğrenç Kulübeye Gitmeye azkalmıştı. Kulübenin Kapısı Açıldığın dışarı Çıkan kişilere baktım.
Justin Vanessayı Yada Lolayı Herneyse Kucağına Almış Dışarı Çıkıyordu. Gözlerim tekrardan Dolmaya Başladı
Justin Beni Seçmemişti Justin Beni Lolayı Kurtarmak İçin Seçmişti.
Kapıdan Çıkarlarken Bende Arabadan İndim O sırada Gözüm Kapıdan Elinle Silahla çıkan Piçe Takıldı.
Silahı Justina doğrultuğunda Hızla Bağırdım
"Justin Dikkat et !"
Polisler Silahlarını adama doğrulturken Kulağıma gelen İki el ateşle Ağlamaya Başladım.
Justin Sırtından Vurulurken Vanessayı Düşürmemek İçin Sıkıca Tuttu .Ve Yavaşça Dizlerinin Üzerine Çöktü . Gözlerimden Yaşlar Akarken Yanlarına Koşturdum ama Justinın Söylediği Şeyle Yerimde Dondum.
"Seni Seviyorum Lola"
Neden Bitti Biliyormusun?İnanmaya Gücüm Kalmadığında
Neden Bitti Biliyormusun ? Sen Beni Sevdiğini Söylerken Başka Birine Aşık Olduğunda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine (Justin Bieber FanFiction )
Fanfiction‘’Hadi ama Lola korkuyormusun . benim için yap’’ Justin bana dövme yaptırmaya çalışıyor ama canım yanar diye korkuyorum . Hem daha 14yaşındayım nasıl korkmam . ‘’Justin tabiî ki korkuyorum lanet olsun daha 14 yaşındayım ‘’ ‘’Ama Lola Herkes Benim Ol...