3.Bölüm -No matter what you're mine

10.6K 359 37
                                    

Justin Bieber'ın Ağzından


''Sen ben Tecavüze Uğrarken NERDEYDİN?hergece Yalvararak kabuslardan uyanırken NERDEYDİN?Justin Bana Yardım et Dediğimde NERDEYDİN?Şimdi Hesap Sorma Zamanıysa Cevap Ver Justin ,Ben Bu acıları Çekerken NERDEYDİN ?''

-Şok

-Acı

-Kalp Kırıklığı

-Özlem

Söylediği Şeyle Dona Kaldım Yıllar Boyunca Beni Bıraktı diye onu suçlarken aslında tek suçlu ben mişim ben doğum günümde onu beklerken o AMAN TANRIM Benim Kızıma Dokunmuşlardı.Hissettiğim Duygular anlatılmazdı.

Acı ,Pişmanlık,Özlem,Nefret,Hırs Hepsi Birbirine karışmıştı. ama bu duygularda ağır basan Pişmanlık ve Acı Vardı.Ne Söyleyeceğimi Bilemez Haldeydim . Bana Bağırırken Dolan Gözleri Şimdi gözyaşları ile Doluydu. Ağlayarak Koltuğa Oturdu ve elleriyle Yüzünü Kapatarak ağlamaya devam etti.

O ağladıkça İçim Parçalanıyordu. Onun Yanına Gitip sarılıp Herşey geçti demek istiyordum . ama bunları söylemeye ne cesaretim nede yüzüm vardı.Yanına Gitip Ellerini Yüzünden Çektim Kahverengi Gözleri Koyulaşmıştı. ellerini Hızla Çekerek

''Dokunma Bana!!'' diye Bağırdı . Biran aklıma arabada Yaşananlar Geldi. Bu yüzden erkeklere yaklaşamıyordu ona dokununca bağırıyor ve yalvarıyordu . Lanet olsun bunu Yapanı bulursam çok pis benzeteceğim..

''Ben üz .....''Üzgün Olduğumu Söylemeye çalışırken Sözümü Kesti . Gözyaşlarını Hızla silerek Konuşmaya başladı.

''Üzgün Olduğunu Söylemen Hiç Bir şeyi Değiştirmiyor. Lanet Olsunki Bu Sözü Herkesden Duydum Hiç Bir Yararı Yok'' 

Oturduğu Yerden Kalkarak Sözlerine Devam Etti.

''Şimdi Evimden Git Hayatıma yeni Bir Sayfa açtım Artık Ve Bu sayfada Senin yerin Yok''

Sözlerini söyleren Güçlü Görünmeye Çalışıyordu. Ama Başarılı Olamıyordu. Hızla Yanına Gittim ve Sarıldım beni nekadar itmeye Çalışsada Sonunda Pes etti ve ağlayarak Oda Sarılmaya Başladı. 

''Lanet Olsun Git Canımı Acıtıyorsun''Ağlayarak Konuşuyordu bense Onun Kokusunu İçime Çekiyordum Onu Okadar çok Özlemişimki Sanki Şimdiye Kadar Nefes Alamıyormuşum Gibi geliyordu.Ağlayarak Konuşmasına Devam ediyordu.

''Sana Tekrar Bağlanamam ''söylerken hıçkırıyordu. Yüzümde bir sıcaklık hissettiğimde Ağladığımı yeni farkediyordum.

''Sonra Senden Ayrılınca  Çok Acı Çekiyorum Justin'' 

''Nefes Alamıyorum Ölmek İstiyorum''Hiç bir tepki veremiyordum sadece ona Sarılıp İçini dökmesini sağlıyordum enazından buna yapabilirdim. 

''Ölmeyi Bile Denedim beceremiyorum Justin Onu Bile Beceremiyorum''  Ölmeyi denemişti Benim Kızım Ölmeyi Denemişti . Onu Bırakmak İstemeyerk Dahada sıktım . Onu Bırakmak İstemiyorum Lanet Olsun Yararı Olmayacak ama Onun Yanında olduğumu bilmesini istiyorum.

''Şimdi Bütün Acıların Başa Dönmesini İstemiyorum '' Benden Ayrıldı Gülümsemeye Çalışarak 

''Şimdi Git Ne Dersen de İstersen Lola Öldü istersen Okim de  ama Sen Lolasın Deme Çünkü Unutma Ben Vanessayım ve Sende Patronumun Sevgilisi''  her cümlesinde sözünde sanki gözümü cimcikliyorlardı. ağlamamak için savaş veriyordum.daha fazla dayanamdaım Aramızdaki Boşluğu doldurdum. Hızla Dudaklarına Yapıştım .

Hem Ağlıyor Hem Öpüşüyorduk. Her Öpüşümde Onu Daha Çok İstiyordum. Dudaklarını Dudaklarımdan ayırdı . Nefesini Düzeltmeye çalışırken ona Sarıldım ve Kulağına Fısıldadım.

''Bugün Sadece Bugün Yanında Olmama İzin Ver Buna İhtiyacımız Var Söz Veriyorum Yarın İstediğin Kişi Olacağım ''  Kafasını Tamam Anlamında Salladı ve Beni Yıkacak o sözü Söyledi

''Üzgünüm Senin Olamadım  ''

Yine Kendini Suçlamıştı Benim Olamadığı İçin Ağlamıştı ve Ben beni terk etti diye Pes etmiştim. Kendime Lanetler Okuyarak Onu Birazdaha Kendime Bastırdım .ve Yanağını öperken Fısıldadım

''Sen Ne olursa Olsun Benimsin '' 

Yağmuru Sevdiğini söylüyorsun Ama Yağmur Yağdığında Şemsiyeni açıyorsun

Rüzgarı sevdiğini Söylüyorsun Ama Rüzgar Çıkınca pencereni Örtüyorsun

Güneşi Sevdiğini Söylüyorsun Ama Güneş Çıkınca Gölgeye Kaçıyorsun

İşte Bende Bundan Korkuyorum Çünkü Benide Sevdiğini Söylüyorsun.

-Ben Pek Beğenmedim ama umarım siz Beğenirsiniz  Fikirlerinize ve Düşüncelerinie ihtiyacm var oyüzden okuduktan sonra yorum Yaparsanız sevinirim Sizi Seviyorum. 

:) <3

 

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin