16.Bölüm-Çok zormuş

5.7K 332 70
                                    

-Geç paylaştığım için çok çok özürdilerim ama hastaydım ve annem bilgisayarı kısıtlıyordu üzgünüm .. Eğer hikayeyi unutuysanız diğer bölüme bakıp hatırlatma yapın Sabrınız ve yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim .Evet size böyle kötü bir bölüm çıkarmak istemezdim ama elimden anca böylesi gelebiliyor umarım yinede seversiniz.

Sizleri seviyorum.

Bölüm Şarkısı =Jason Derulo -Stupid Love.

Dudaklarına öpücük koyup geri çekildim . Lola'nın bana sabah yaptığı şeyin aynısını yapmıştım ama tekfark ben gözlerimi açıp uyanık olduğumu belli etmiştim. Biliyordum uyumuyordu çünkü onu öperken nefesini tutmuş ve istemedende olsa dudaklarını oynatmıştı ama hala benden uyanık olduğunu saklıyordu .

Gözlerini sımsıkı kapatmış sanki açmamak için çabalıyor gibiydi . Gözünden hafif bir yaş indiğinde içim burkuldu konuşmak istiyordu ama ne söyleyeceğini bilmiyordu bunu biliyordum çünkü aynı şeyleri bende hissediyordum .

Hafifçe elimi kaldırıp gözyaşını sildim .

"Üzgünüm Lola her şey için üzgünüm"

Fısıltı gibi çıkan sesime gözlerini açtı ve kollarını bana dolayıp sımsıkı sarıldı . Sarılmasına karşılık verirken saçlarına öpücük koymayı ihmal etmiyordum .

Geri çekilip yüzüme baktığında bir öpücükte dudaklarına koyup geriçekildim . Böyle masum bakması onu daha çok öpme isteğimi arttırıyordu .

"Üzgün olma Justin, sadece beni bırakmayacağına söz ver "

Melodi gibi çıkan sesi beni büyülerken onu bırakmak istemediğimi birkez daha anladım . Belinden tutup kendime çekerken kafamı boynuna gömdüm ve Mine dövmesini öptüm.

"Bu dövme burada kaldığı sürece seni bırakmayacağıma söz veriyorum "

Tatmin olmuşcasına gülümsedi ve kafasını göğsüme koyup sarıldı . Oda bende ve bu dövme bile biliyordu Lola benimdi. Sonsuza kadar....

"Seni seviyorum Justin"

Gülümsemem yüzüme yayılırken saçına öpücükler bıraktım.

"Bende seni bebeğim."

Ve dünyanın en güzel şeyi yaptım

sevdiğin kadını koynuna alarak uykuya dalmak, nekadarda huzurlu ...

*-*-*-*-*-*

"Açım ,açım ,açım,açım.."

"Kes sesini Lola! "

Kızmasıyla sus pus olurken fısıldadım.

"Ama acıktım Justin"

Dün hiçbirşey yememiştim ve şuan açıklıktan ölüyorum . Saate bakmayı akıl edememiştim ama heralde erkendi şimdide Justin'nın başına geçip uyandırmaya çalışıyorum.

"Biraz daha uyuyamazmısın ? "

Kafasını hafifçe kaldırıp telefonun saatine baktı.

"Ne ?!Saat daha sabahın 7'si Lola acıkmak için fazla erken, gel beraber uyuyalım"

Elini belime atıp çekti ve kafamı göğsüne yasladı. Tamam bu kesinlikle mükemmel bir şey ama açım.!

Heralde biraz daha uyuyabilirdim Justin'ı düşün ve uyumaya çalış ,öpüşünü düşün ,sıcaklığını ,kokusunu düşün,ve Sakın güzel domatesleri ,Patates kızartmasını, çayı ve peyniri düşünüp karnının acıkmasına izin verme !

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin