Playlist: Birdy-Words
Üzerimde biri vardı ve korku içimi tıpkı bir sarmaşık gibi sarmıştı, bu sarmaşıklar büyüdükçe kalbimi tıpkı bir mengene gibi sıkıp suyunu çıkarmaya çalışıyordu sanki, kalbim o kadar sıkışmıştı ki bir an öleceğim sandım. Korkudan göüsüm o kadar hızlı inip kalkıyordu ki üstümdeki her kimse onunda göüslerine çarpıyordu.
Kesik,uğultulu bir kahkaha duyuldu karanlığın içinden.
''Seni korkak Lucycik.''
''Drew'' Sesim titreyerek söylemiştim bunu.
''Bak hala Drew diyor ya. Eyy diyeceksin duydun mu?''
''Sen önce üstümden kalk DREW.Bana Lucy demeyi bırak bende sana DREW demeyi belki bırakabilirim.''
''Sen bana Eyy demedikçe üstünden kalkmıyorum LUCY...cik.'' Onu üstümden ittirerek kaldırmaya çalıştım ama olmadı o kadar kaslı kolları vardı ki buna engel oluyordu ve beni resmen yerle arasına sıkıştırmıştı. Sonuçta daha dün tanıştığım biriydi ve şu an üstümdeydi ne kadar rahatsız ve itici bir görüntü sergilediğimizi tahmin bile edemezsiniz. Zaten tişörtüm beyazdı ve terliydim, içimin gözüktüğüne de emindim.
Ve şu an onu gerçekten boğmak geliyordu içimden. O kadar sinirlendim ki bir kez daha ittirmeyi denedim üstümden boşluğuna gelmiş olacak ki yana doğru devriliverdi.Bende fırsattan yararlanarak hemen yerden kalktım. Oda ayağa kalktı.
''Sen her yeni tanıştığın kızın üstüne mi çıkarsın...'' Üzerimdeki tozları temizliyordum bir yandan da.
''Her kızın değil ve çoğunluklada...onlar benim altıma yatar.'' Bu iğrenç konuşmayı gerçekten yapıyormuyduk yani.
Gerçekten bana neydi kızlarla ne halt yediği onu ilgilendirirdi.
''Niye üstüme atladın.''
''Kızım ben senin üstüne atlamadım sadece seni burada gördüm ve korkutmak istedim o sırada sana çarptım kolundan tutarak seni altıma aldım ki güzel yüzüm yere vurmasın''
''Kendini beğenmiş,ukala,egoist...'' Daha içimden bir sürü şey demek geliyordu ama kendimi tuttum çünkü biraz daha devam edersem kendimi durduramazdım bunu biliyordum. Beni duymazlıktan geldi ve sadece gülümsedi yarım ağız.
''Sen burada ne arıyorsun bu kıyafetlerle.''
''Antrenman yapıp ter dökmeye geldim diyelim.'' Sinirim hala geçmemişti ama burada yalnız olmadığımı bilmekte iyi bir duyguydu.
''Sen şu Vanessanın bahsetti yeni voleybolcu kız hani şu yeteneği fazla abartılan.''
''Bak önce şu konuda bir anlaşalım ben kimsenin koltuğunu elinden almaya filan gelmedim tamam mı sadece yarın test edileceğim ve stres içindeyim buraya da onu atmaya geldim.''Sesim çok sert çıkmıştı gerçekten çünkü sabahtan beri herkes bunu dile getiriyordu.
''Tamam Lucycik sakin.''
''Gerçi sevgilin sonuçta onu korumakta haklısın, ben den korksa iyi olur.'' Yüzüme bunu dedikten sonra sinsi bir gülüş yerleştirdim.
''Sevgili mi? Bana çok uzak kelimeler sadece o benim ihtiyaçlarımı görüyor bende ona okuldaki popülerliğini korumasında yardımcı oluyorum.'' Sesi bunları söylerken çok soğuk kanlı ve donuktu.
''Bu çok iğrenç bir anlaşma...'' Kahretsin yine oldu işte sesli düşündüm. Sırıttı anlamsızca.
''Kızım sen ne anladın bilmiyorum ama sadece proje ödevlerimi yaptırıyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK
FantasyUYANIN VE GERÇEĞİ KEŞİF EDİN!!! BELKİDE EN YAKININ SANA İHANET ETMİŞTİR! ASLINDA HEP ARAMIZDALARDI AMA BİZ FARK EDEMEDİK! Dünyanın sonu yaklaştığında herkesin yapacak bir şeyi olmalı ya da gidecek bir yeri Dünyalar arası bir yolculuğa hazır olun!!!