Kitabımın ilk tanıtım videosuyla karşınızdayım...
↯↯↯
Kafamı yastığa koyduğumda hala dünkü partide olanlar kafamı kurcalıyordu her ne kadar eğlensem de gecenin sonunda çok fazla içtiğim için sarhoş olmam gecenin felaketle sonuçlanmasına yol açmıştı benim için. Ne vardı o kadar içecek bilmiyorum. Geceyi her ne kadar hatırlamakta zorluk çeksemde deli gibi yaptığım dansları hayal meyal hatırlıyordum.
Daha fazla düşünmemek için yataktaki pozisyonumu değiştirdim ve yastığımın altından kafama batan şeyin ne olduğunu en başta idrak edemesemde hemen anlamıştım ne olduğunu bu bileklik nerede gördüğümü hatırlasamda üzerindeki şekilin ne anlama geldiğini hala kafamda bir yerlere otutramıyordum. Neden rüyama girdiğinide...
Sabah kalktığımda hala uykumu alamamıştım ama ablamın odama gürültülü ve aniden dalışıyla uyanmıştım koşarak yatağıma zıpladı.
"Aria uyan hadi uykucu kalk artık. "
"Hııı..." beni sarsmaya başlamıştı. "Ne var? "
"Okula geç kaldın ayrıca annemden izin aldım bu akşam seninle buranın gece sinemasına gidicez. "
"Ne okul... geç mi kaldım??? " Yataktan fırlamamla ablamda yatağın üstünden yere düştü ona bakıp gülmeye bile fırsat bulamamıştım hemen banyoya daldım sonrasıda da giyindim ablamda aşağıda kahvaltı yapıyordu annemle ben kapıyı açıp dışarı çıktığım sırada
"Aria akşam unutma"
Hiç birşey demeden kafamı salladım ve koşarak ablamın arabasına bindim ve gaza basarak gelebileceğim en hızlı şekilde okula varmıştım.
Hızlıca okul kapısından girdiğimde sınıfa yöneldim ve aniden kapıyı açtım bayan Soul karşımdaydı.
"Bayan Blackwood hoşgeldiniz erken geldiniz. "
Hiç birşey söylemeden gözüme boş bit yer kestirdim ve gidip oturdum. Bayan Soul yüzüme dik dik bakıyırdu neden baktığını anlayamıyordum o anda beynimde şimşekler çaktı. Drew ve bana verdiği çalışma aklıma geldi.
"Evet bayan Blackwood sizden istediğim çalışmayı hala teslim etmediniz anlıyorum ki yapmadınız. Siz ve size bay Garcez son şans yarın ödevi istiyorum..."
Kafamı direk Drew'a çevirdim o da bana bakıyordu o anda zil çaldı ve eşyalarımı toplamaya başladım. Arkamda bir beden hissettim ve yavaşça arkamı döndüm Drew vardı ve çok yakın duruyorduk.
"Akşam seni alırım şu çalışma fazla uzadı. "
Arkasını dönüp giderken bana emir vermesine çok sinir olmuştum kapıdan çıkmadan
"Geçen akşam alacağın gibi mi? "
Hızlıca bana doğru gelmeye başladı çok yakındık
"Hayır Lucy'cik..."
Ne diyeceğini anlamış gibi sözünü kestim
"Tamam akşam hazır olurum "
Sınıftan hızlıca çıktım bir anda ablamın sabah konuştuklarımız aklıma geldi akşama ona söz vermiştim şimdi de bu düşünürken birden boynuma biri atladı.
"Harley"
"Nerelerdesin sabah yoktun. "
Arkasından Lisa ve Maria ya da geldi Lisa da sevecen bir şekilde sarıldı fakat, yine Marianın sert bakışlarına maruz kalıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK
FantasyUYANIN VE GERÇEĞİ KEŞİF EDİN!!! BELKİDE EN YAKININ SANA İHANET ETMİŞTİR! ASLINDA HEP ARAMIZDALARDI AMA BİZ FARK EDEMEDİK! Dünyanın sonu yaklaştığında herkesin yapacak bir şeyi olmalı ya da gidecek bir yeri Dünyalar arası bir yolculuğa hazır olun!!!