Rüyalar gerçek olur mu ya da gerçekten geleceğin veya olacak şeylerin bizi daha önceden uyaran habercisi midir sizce ?
Birden koltuktan sıçrayarak uyandım. Sanki başımdan aşağı bir kova su dökülmüş kadar terlemiştim. Nefes nefeseydim. Rüyamı çok net olmasa da hatırlıyordum. Yine o kadını gördüm beyaz elbisesi ve sap sarı saçlarıyla bana bakıyordu. Kap karanlık,sisli bir ormanın derinliklerinde bana bakarak beni işaret ediyordu bu sefer. Onu takip etmemi ister gibiydi. Kadın arkasını döndüğünde sırtında garip bir şekli olan bir dövme dikkatimi çekti. Küçük adımlarla ona doğru yaklaşmaya başladım adım attıkça ona yaklaşmak yerine uzaklaşıyordum. Sonunda ona yaklaşmaya başlamıştım ama birden kendimi bir çukurun içinde buldum. Üzerimi böcekler sarmıştı. İrkilerek uyanmıştım.
Sanki bilinç altım bir şeyleri öğrenmemi engellemek ister gibi o çukura düşürmüştü beni.
Sendeleyerek zor olsada ayağa kalktım, mutfağa gidip bir bardağa su koyup içtim. Suyun tadı bile değişik geliyordu sanki kan içiyordum öyle yoğun bir demir tadı vardı ağzımda.
Saatin kaç olduğunu merak ediyordum telefonumu bulup saate baktığımda saatin daha 04:30 olduğunu gördüm. Geri yatmak istedim ama uykum kaçmıştı hem aynı rüyayı bir kez daha görmeyi göze alamazdım. Oda çok karanlıktı her ne kadar alışmış olsada gözlerim karanlığa bazı şeyleri görmekte zorlanıyordum.Yüzümü yıkamak için aşağıdaki çeşmeyi kullanacaktım. Ben uyanık olabilirdim ama uyuyanlar vardı ve rahatsız etmek istemedim. Bodruma indim, taşındığımızdan beri ilk inişimdi annem burayı çamaşır odası ve evin kileri olarak ayarlamıştı. Burası da bir hayli karanlıktı ışığı açmak için duvarı yokluyordum tam bulduğum sırada son basamağa adım atmamla ayağımı kutuya çarpmam bir olmuştu. Kutu devrildi ve içindekiler her yere saçıldı.
Ayağım o kadar sızlıyordu ki merdiven basamağına oturdum karanlıktan her ne kadar korksamsa bir süre bekledim öylece ve kalkıp ışığı açtım yere dökülen şeyleri toplamak için eğildiğimde dikkatimi üzerinde parlak lilla bir taşı olan kutunun yarısından çıkmış bir billeklik ilgimi çekmişti hemen elime aldım ve incelemeye başladım. Üzerinde garip desenler vardı. Daha önce hiç görmemiştim bu şekilleri bilekliğin taşlı kısmını çevirdiğimde taşın içine kazılı halde bir işaret daha vardı. Bu işareti daha önce görmüştüm ama nerde? Merdivenlere oturdum ve beynimi zorlamaya başladım düşünüyordum ama bir sonuca ulaşamamıştım. Birden yukarıdan bir tıkırtı geldi ve havaya sıçradım aşağı gelen biri vardı.
''Kızım ne yapıyorsun burada ?'' Elimdeki bilekliği hızlıca pijamamın cebine koydum.
''Hiç...sadece uykum kaçtı... şunları devirdim toparlıyım yatarım.'' Yerde ki kutuyu görünce birden telaş yaptı.
''Yok sen elleme ben yaparım sen git yat.''
Salona geçtim ve uzandım cebimdeki bilekliği yokladım elime aldım. Hala bu şekli nerede gördüğümü düşünüyordum.Ne kadar düşündüm bilmiyorum ama uykum geldi ne zaman uykuya daldığımı bile hatırlayamıyorum.
***
''Acele edelim sana kıyafetlerimden bir şeyler seç okula geç kalmayalım.''
''Çok sağ ol Aria.''
''Güzel iltifatların için teşekkür ederim ama gerçekten gecikeceğiz.'' Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim ve hemen dolabımı açıp, açık renk jean ,lila bir tişört verdim üzerine de üşümesin diye bir kot ceket ve yedek spor ayakkabılarımı.
''Hadi giyin sen ben aşağıda bekliyicem seni, makyaj malzemeleri banyoda aynanın önünde kullanmak istersen.''
Kafasını salladı onaylarcasına bende kendi giyeceğim kıyafetleri alarak dışarı çıktım zaten Lisanın uyanmasını beklerken yüzüme bir şeyler sürmüştüm hızlıca kıyafetlerimi giyindim.Çantamı almak için yukarı odaya çıktığımda Lisa da hazırdı ve aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK
FantasyUYANIN VE GERÇEĞİ KEŞİF EDİN!!! BELKİDE EN YAKININ SANA İHANET ETMİŞTİR! ASLINDA HEP ARAMIZDALARDI AMA BİZ FARK EDEMEDİK! Dünyanın sonu yaklaştığında herkesin yapacak bir şeyi olmalı ya da gidecek bir yeri Dünyalar arası bir yolculuğa hazır olun!!!