Хайр

7.1K 518 8
                                    

Үйлчлэгчийн харцанд сандрал тодрон:Хэнд ч хэлж болохгүй гэсэн

Минжон:Хэн тэр вэ?

Үйлчлэгч:Бага эзэнтэн

Минжон:Ким Тэхён уу? Зүгээр дээ тэр мэдэхгүй.Би аль хэдийн таамаглачихсан.Тэхёнийг хутгалсан хүн Юни биз дээ? Тэр шөнө алуурчин болоод хувирчихдагаа өөрөө ч мэдэхгүй.Тэрнээс сэргийлж шөнө унтахдаа гараа уяж унтдаг.

Үйлчлэгчийн нүд томроход Минжон инээвхийлэн:Зүгээр л энэ хэрэгт гэрчийн мэдүүлэг өгөхөд болно.Бүх зүйл үнэн болохоор.

Үйлчлэгч:Яаж мэдсэн юм

Минжон гаран дахь хумсны шигтгэсэн мөрийг харж:Харин л дээ,түр хүлээе.Энэний цаана дахиад ямар нэг зүйл байгаа юм шиг санагдаж байна.

***

Би:Үгүй ээ буруу ойлгоод байна.Тэхён бид хоёр өөр хүмүүс.Заавал ах дүү болохоор адилхан байна гэсэн үг биш.Тэглээ ч-

Жэин гараараа зогс гэж дохиод:Ангийн даргийн хувьд хэлэхэд ч тэр бид чамайг дуулаасай гэж хүсч байна гээд ангийн хүүхдүүд рүү харлаа.

Би:Би дуулж чадахгүй ээ.

Жэин:Ямартай ч гэр бүлийн удамшлын ген ах дүү хоёрт хоёуланд нь байж таараа.Хоромсом гэдэг чинь тоглоом биш.

Хоромсом тоглоом биш гэнэ ээ? Тэр юу яриад байгаа юм бэ?

Жэин:Дуучдыг судлаад үзэхэд удам эсвэл гэр бүл дотор нь заавал дуулдаг хүн байдаг юм.За ингээд асуудал тодорхой болох шив.

Би:Гэхдээ-

Жэин:Ямар ч гэхдээ байхгүй.

***

Бурхан минь.Та надаар тоглоод байгаа юм уу? Энэ тэгээд шударга амьдрал уу? Уурласандаа үг бичсэн цааснуудаа хэдэн хэсэг уран газарт шидлээ.Үг ч байхгүй ая ч байхгүй.Бэлдэх хугацаа ч үлдээгүй бас Жэиний яриад байгаа дуулах чадвар агуулсан хоромсом ч байхгүй.Орон дээр доошоо харан хэвтэж байтал шинэ санаа зурсхийн орж ирлээ.

Хагас цагийн дараа гэхэд би Тэхёний өрөөний гадна хумсаа оролдон зогсож байв.Гэнэт хаалга онгойход цочсондоо золтой л ухаан алдчихсангүй.

Тэхён:Юу хийгээд байгаа юм

Би:Сайн уу хэхэ

Тэхён:Тэнэг болчихоо юу?

Түүнийг хажуугаар зөрөн явахад араас нь дагасаар:Тэхён аа энэ удаагийнх хамгийн сүүлийнх нь байх болно.

Өргөст цэцэг/Дууссан/Where stories live. Discover now