עברה של אנני

174 13 4
                                    

הודעה: פרק זה יכתב מנקודת מבטה של הסופרת ולא יתקשר לעלילה אלא יחשוף את עברה של אנני.😀

אנני וטום חזרו מבית הספר,למרות הנסיונות הרבים של אנני לשכנע את טום להגיע לביתה ולעזור לה בשיעורים הוא הוא המשיך להגיד "מצטער אן צריכים אותי בבית" אומנם זה היה מוזר אך אנני לעולם לא הייתה בבית של החבר הכי טוב שלה, היא אפילו לא ידעה איפה הוא גר אך לא נראה שזה הפריע לה.
הם התפצלו ואנני המשיכה בדרכה, בדרך היא הייתה בטוחה שהיא ראתה שהיא רואה אישה עם כנפיים, אבל לא כמו פיה יותר כמו מפלצת, זו הייתה העשירית שהיא ראתה החודש למרות שהלחיץ אותה שהם לא תקפו ולא עשו כלום אך היא חששה לספר עליהם אפילו לטום, אז בטח לא לאבא שלה שהיה דבוק לבת זוגתו מצרפת ג'וסלין 24/7 היא לא רצתה שהוא יחשוב שהיא משוגעת ויאשפז אותה, אנני ידעה שהיא מגזימה אך היא תמיד ראתה את הגרוע ביותר בכל סיטואציה.
בנוסף היא שנאה את ג'וסלין שנאת מוות,היא ידעה שיבוא היום שבו אביה ימצא חברה אך היא קיוותה שהוא יתחשב בדעתה ולא יכניס אך ביתינו צרפתייה מפגרת, הוא תמיד הבטיח לה שהיא האישה היחידה בחיו, לאחר שריצה ובת זוגתו נטשה אותו הוא בקושי הסכים לעצמו להיפתח כלפי נשים, אנני ניערה מחשבות אלו מראשה והמשיכה ללכת.
כעבור שנה
אנני בכתה, הדמעות זלגו על עייניה, אומנם היא סיפרה לאביה ולאימה החורגת רק היום אך היא לא ציפתה לתגובה כזו, אביה זרק לידה כמה בגדים אמר לה שיש לה עשר דקות לאסוף את דברייה ולהתחפף מהבית.
אז אנני עשתה זו במהירות, ברחה מהבית והתכוננה שלא לחזור.
כעבור שלושה חודשים:
אנני לא פגשה איש שלושה חודשים,לא את טום לא את ג'וסלין ובטח שלא את אביה.
יום הולדתה השלוש עשר עמד בפתח, היא בזבזה את רוב הכסף שהיה לה על קאפקייק קטן, היא אכלה אותו בתאבון ולפטע ללא שום הזהרה אחת מהנשים המכונפות הגיע עליה "שלום חצוייה" היא אמרה, באותה תקופה אנני לא הבינה למה היא מתכוונת היא נתנה לאינסטינקטים שלה לעבוד, היא שלפה חתיכת עץ והתחילה להכות את האישה.
עברו אולי שתי דקות ואנני הוכנעה היא הייתה בטוחה שהיא עומדת למות, אך היא התאיידה מולה באוויר כאילו כלום, מאחור עמד נער עם חרב מורמת "שלום לך, אני לוק ויש לי מקום מיוחד לקחת אותך עליו", אנני הובלה למחנה החצויים ומשם לאחר שנה של מגורים שם התחיל הסיפור שאתם מכירים, אך בכל השנים האלו שמרה אנני על שתי סודות, עברה והפנים של הנער שראתה ישר אחרי שאידה לוק את ההרפיה, נער בין גילה עם שיער חום קינמון מבולגן ועיינים תכולות עם ברק סגלגל, אותו הפרצוף לא אבד מראשה לעולם.

אנני גרין (פאנפיק על פרסי ג'קסון)Where stories live. Discover now