לא לקחו יותר מכמה שניות עד שלוק התעורר במהרה ואטאל קפצה במהירות מהמיטה כשהיא צועקת "הצטרפו לצד האפל יש לנו עוגיות שוקולד"! היא בסך הכל ראתה אותי יושבת על המיטה בבכי (כנראה התבאסה), למען האמת יש לי משהו להגיד על אטאל, אטאל אולי ממבט ראשון נראתה כמו חצוייה היפראקטיבית מטורפת בת אתנה ובמקרה אחות של אנבת' צ'ייס אך זו טעות, אטאל הייתה מבריקה, מלבד שיטת 'איך להרוג בחמשת השניות שלה' היא הייתה פשוט גאון.
ועכשיו בואו נחזור לנושא המרכזי, איך שהתעוררתי אטאל שאלה אותי מה קרה וניסתה לספר לי בדיחות קרש (יותר כמו קרש שבור) שכמובן לא היו מצחיקות בעליל, "איפה שיילין"? שאל לוק בשנייה שהוא קם מהמיטה, 'לעזעזל' חשבתי לעצמי והתחלתי לספר להם את הכול.
אני לא חושבת שהכל זה מדויק זה יותר בסגנון של הכל חוץ מהחלק שבו גיליתי מי היא הפטרונית שלי, גאיה צדקה, אם אנשים ידעו מי היא קרובת משפחתי כולם ישנאו אותי וגם טוב, אין סיכוי שיבטחו בי במסע הזה.
"חייבים ללכת למצוא אותה" אמר לוק
"אני מסכימה" אמרה אטאל, היא שלפה קשת ואשפת חצים והניחה אותם במהירות על גבה, לוק הכניס את חרבו לנדן ואני הצמדתי את ידי לשרשרת ולא הרפתי ממנה, יצאנו מהר מהאכסנייה ואני שרקתי אל האוויר, אריון הגיעה תוך כמה שניות ואני קפצתי על גבו, אטאל ולוק החליטו ללכת לידי, כמובן שאם חשבים על מהירותו של אריון הכוונה היא מאחורי, הסתובבתי 20 דקות ולא מצאתי סימן, אפילו עצי האורן (שהיו רכלניים כמעט כמו ילידי אפרודיטה) לא ידעו דבר.
נפגשתי אם אטאל ולוק בזמן שהם עצרו לאכול, לוק נראה מדוכא ואטאל סימנה לי עם הראש לא לדבר איתו, הדמעות הציפו לאט את פניו של לוק, אטאל הניחה יד על כתפיו ואמרה לו שהכל יהיה בסדר ואז המכנו.
אריון רץ במהירות מטורפת עד שבאופן בלתי צפוי עצר, הוא הביט עלי במבט של המה עשית פה מטורפת? הסתכלתי על השביל, הוא היה מלא צמחי מריחואנה, או שמישהו מבריח סמים או שמישהו מנסה להשאיר לי רמז, מצאתי במהירות את את אטאל ולוק ושניהם קפצו על אריון (שלא אהב את הרעיון) והוא התחיל לרוץ בטירוף, עברה שעה וחצי והגענו.
ירדנו בזהירות ואני נזכרתי בסיפור עמי ותמי כמובן שלמישהו פה יש חוש הומור רצחני.
רציתי לשאול את אטאל ולוק מה עושים עכשיו אבל אטאל הקדימה אותי הפרצוף תשעה באב שלה, עמדה מולנו אישה צעירה ולידיה מאזניים, אל אחד מהם סכין הטלה ועל השני תמונה, "במה את בוחרת"? שאלה האישה "בחרי היטב", העניים של האישה נצצו, שיערה היה חום ונוצה הייתה קלועה לצמה קטנה שבו, ואטאל התחילה לחשוב.
YOU ARE READING
אנני גרין (פאנפיק על פרסי ג'קסון)
Fiksi Penggemarאנני גרין היא חצויה בת דמטר רגילה שאיש לא מצפה ממנה לכלום וחושב שהיא לא יכולה לעשות דבר יום אחד כשמגלה אנני את עברה הכבד ואת הסודות הנסתרים מהעבר עולמה מתהפך עליה במהרה. קרדיט על הכריכה לLagoona7Blue