אני מקבלת סוס ושיחת נפש

281 22 7
                                    

אחרי שאטאל התלהבה נתחתנו כולנו ואטאל ירדה מאמור והקיאה,  לוק לקח מימיה ושטף את פניו ברצון.
שני נערים עם חולצות מחנה יופיטר הובילו אותנו אל הייזל לבסק (בזמן ששילין נשארה עם ריינה)
"אני אנג'ל בת ונוס וזה עמית נצר מארס" אמרה "אני אנני גרין,  בת דמטר" אמרתי לה "כלומר קרס"? שאל הבן ואני הסתרתי צחוק,  למה הרומאים נתנו שמות כאלו מגוחחים לאלים שלהם?
טוב אחרי שהגענו לרומא החדשה ,היא הייתה מקסימה ביופיה אטאל מילמלה לעצמה משפטים בסגנון 'אנבת' צדקה היט באמת מדהימה' ו'למה לנו אין יוון החדשה'?
הייזל חיכתה לנו עם שלוש כוסות נייר,
"תודה אנג'ל ועמית" אמרה להם והם הסתובבו והלכו. הייזל הייתה יפה,  היא נראה בשנות העשרים המאוחרות והיה לה עור בצבע קינמון שיער מתולתל בצבע שוקולד עיניים חומות עמוקות,  משום מה משהו בהתנהלות שלה הזכיר לי את השדה המטורפת מהחלום שלי (כמובן שלא אמרתי לה את זה).
היא הגישה לנו את כוסות הנייר (שהכילו שוקו שהיה טעים באופן מפטיע)  "בואו לבית שלי" היא הובילה אותנו אל בית קטן שהתאים בערך לארבע נפשות,  הוא עוצב בסגנון רומאי במיוחד,  היא פתחה את הדלת והובילה אותנו על הסלון ישבו אבא שהיה כנראה פרנק ז'אנק ולידו,  על השטיח ישב תינוק שנראה בגיל כמה חודשים אבין שיחק איתו ו התינוק היה דומה לאימו באופן מפתיע.
"לוק תישאר עם פרנק בנות בואו איתי".
בזמן שנכנסנו לחדר ההורים לשיחת בנות הייזל קיצרה לנו את רשימת '10 הדרכים היעילות ביותר לשרוד במסע' היא הסבירה לנו ככל שיכלה על מפלצות ועל הכוחות שלה,  איך ששמעתי את הסיפורים שלה הרגשתי שייכת,  רמזתי לאטאל והיא אמרה משהו בסגנון "טוב,  את יודעת מה אני אלך לראות מה עם לוק',  היא יצאה ואני והייזל נשארנו לבד.
"הסיפור לך מדהים" אמרתי, נראה שהיא הסמיקה
"תודה לך"
"אני חושבת שאני גם מקוללת" אמרתי לה מפרה את הדממה
"מה זאת אומרת"? קיצרתי לה את אירועי הימים האחרונים ואיך גיליתי שהכוחות שלי חזקים הרבה יותר משל כל בת דמטר והגמתי לה כשהוספתי לעציץ הרק שלה כחמישה ורדים בצבע ורוד עז.
"אני לא מבינה כל כך בבני דמטר אבל אני יכולה להגיד לך משהו אחד,  כל קללה אפשר לשבור" היא חייכה ואני חייכתי עליה חזרה
"רק תזכרי,  השליטה היא ביעדים שלך" שמחתי שהיה לי מישהו לפתוח בפניו את הנושא.
"אמרת שאת אוהבת סוסים נכון"?  היא שאלה,  בלי לחכות לתשובה היא גררה אותי אל הארוות,  בארווה האחרונה ישב סוס עם פרווה חומה בהירה ורעמה בצבע חום כהה,  הוא היה מרהיב ביופיו והחלק המוזר ביותר היה כנראה כערת הזהב שנגס ממנה,  זיהיתי אותו
"זה אריון"? שאלתי אותה בפה פעור
"והוא כולו שלך" היא אמרה ואני בטוחה שאם לא הייתי צריכה לעשות למחנה תדמית הייתי מתעלפת בארווה
"מה זאת אומרת כולו שלי"?
"הוא עזר לי במהלך המסע אני בטוחה שהוא יעזור גם לכם,  רק מומלץ שתנסי לרכב עליו קודם".
אחרי שניסיתי לרכב על ארכיון(זה היה מדהים אני יפרט אחר כך) ריינה קראה לנו "אטאל, אנני לוק שיילין" ואז בדקות הבאות ריינה הסבירה לנו באופן סופר משעמם כך שאני לא יכולה לצטט לכם (הפרעות קשב וריכוז...) על כך שעלינו ללכת ללאס וואגס על מנת להחזיר לרומאים עגלת זהב?!?
ליד השאול!?!?!
יש לי רק משהו אחד להגיד לך כירון,  תודה על שסידרת לנו להחזיר עגלת זהב לרומאים!
ס

ליחה שחפרתי.
כרגיל:
אטאל ypaosr
שיילין oheyitsriver
היום אני וim_a_magicol_unicorn
נפגשות אז תתעלמן מפרקים מטומטמים וחופרים בשני הפאנפיקים😊😊

אנני גרין (פאנפיק על פרסי ג'קסון)Where stories live. Discover now