Wszyscy obecni Sansowie zebrali się w salonie czekając na Rose z gośćmi .
Po chwili pojawia się portal a z niego wychodzi Rose za nią UnderFell Papyrus , Bluescreen , Goth , Palette , SwapFell Papyrus , Undertail Sans , UnderLust Papyrus i szkieleto-demon Kira . Wszyscy podchodzą i witają się z nowo przybyłymi .
UFS:Witaj szefie .
UFP:Witaj leniwa kupo kości , mam nadzieję że nie będę musiał mieć pokoju koło Ciebie .ULS:Witaj mój bracie .
UTS:Witaj przystojniaku .
USP:Hej Undertail Papyrus i Underlust Papyrus .
UTP,USP:Hej .SFP:Hej bracie .
SFS:Hej Papyrus .Goth:Hej Tato , hej Mamo .
RTS,Geno:Hej synku .
Geno:Skąd ona wiedziała gdzie Cię szukać ?
Goth:Często z nią rozmawiam przez telefon będąc na studiach .Blue:Mamo , tato , mogę z wami zostać nie chcę iść do szkoły .
Error:Nie , musisz się uczyć .
USS:Error ma rację .
Blue:Ale mamo .
USS:Żadnych Ale , a teraz idź się przywitać z wujkiem Papyrusem .
Blue:Dobrze .Palet:Hej mamo , hej tato czy mogę dostać Nowe kredki i szkicownik .
Ink:Wyślemy Ci , ale to później .
Dream:Teskinilismy za Tobą .
Night:Hej mały .
Nightmare klepie po plecach Paletta .
Palet:Hej wujku .Rose i Kira gadają ze sobą gdy nagle Lust podchodzi .
TLS:Część maleńka , może chcesz wskoczyć do mojej sypialni na mały numerek .
R:Lust idź sobie bo Cię za morduje .
Nagle podchodzi Horror i daje w pysk Lustowi . Lust szybko uciekł by nie dostać znów .
HTS:Nie cierpię zboczenców .
Patrząc na Kirę oblał się cały rumieńcem i szybko uciekł .
R:Miłość rośnie wokół nas .
Kira:Cicho bo dostaniesz jak Lust .
R:Sorry , po prostu lubię drażnić ludzi.
Koło nich pojawia się portal , wyszła z niego End Chara .
R:Hej End Chara , to jest Kira .
Kira:Miło Cię poznać End Charo .
EndCh:Wzajemnie .
R:Chodźmy już lepiej do jadalni .
Wszyscy obecni pojedynczo wchodzą i zajmują miejsca wyznaczone Kartkami z ich imionami .
W czasie kolacji wszyscy jedzą , gadają , a co niektórzy piją alkohol .
R:Kira a może my też się napijemy.
Kira:Dla mnie spoko .
Dziewczyny podchodzą do Gaster Sansa .
GS:Rose jak Ci dam wino to mnie Ink Zabije .
R:Ink jest zajęty swoimi synami .
Kira:No weź jeden kieliszek nam nie zaszkodzi .
GS:Dobra ale jakby co same sobie zabrałyście .
Wyciąga najsłabsze wino i im je nalewa .
GS:Proszę , to chyba twoje ulubione .
Kira,Rose:Dzięki G Sans .
Rose:Tak to moje ulubione .
Kira i Rose wracają na swoje miejsca i zaczynają pić , gdy nagle usłyszały wrzask jak z horroru .
Wszyscy biegną do łazienki i widzą zakrwawionego Lista a koło niego End Chare .
HTS:Co tu się stało i dlaczego to zabijają beze mnie ?
EndCh:Lust chciał zrobić coś zbereźnego a ja się nie zgodziłam i on wtedy ...
R:Nie musisz nic więcej mówić , gdy mu pozwoliłam u mnie zamieszkać dwa razy pod wpływem alkoholu próbował zrobić mi to samo co tobie . Wtedy on prawie umarł .
GS:On jest pijany jak ...
Wszyscy oprócz GSansa , Kiry , EndChary , Lusta:Wiemy .
Ink:Chyba czas do łóżek , wykąpać się i do łóżek a ja w tym czasie zajmiemy się gośćmi .
W salonie , wszyscy goście i Rose , piją gorącą czekoladę i słuchają muzyki klasycznej .
Palet:Gdzie mamy swoje sypialnie ?
R:Dziewczyny mają pokoje koło mnie , tak dla bezpieczeństwa . Palette i Bluescreen macie pokój koło pokoju Inka , Goth Ty masz pokój koło Geno , Tail Sans i Papyrus oraz Lust Papyrus wy macie koło pokoju Lusta , Fell Papyrus Ty masz pokój koło brata , tak samo Ty SwapFell Papyrus . Pokoje są podpisane , bagaże są już w waszych pokojach , klucze są w środku .
UFP:Ja mam jedno zastrzeżenie . Czy muszę mieć pokój koło niego .
R:Tak Edge .
No chyba czas abyśmy my też poszły spać , dziewczyny czekajcie na mnie w salonie , pójdziemy razem do naszych pokoi .
EndCh , Kira:Dobrze .
PO kąpieli dziewczyny czekają na Rose w salonie . Po pięciu minutach wchodzi Rose do salonu .
R:Jestem , chodzcie .
W trójkę idą na pierwsze pietro w kierunku pokoi dla dziewczyn .
R:Dziewczyny chcecie zrobić sobie babski wieczór ?
Kira:Czemu nie .
EndCh:Dla mnie spoko .
Dziewczyny wchodzą do pokoju Rose który jest w odcieniach niebieskiego i czarnego .
R:Czas zacząć zabawę .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc jeśli chcesz Kira możesz wymyślić co będziesz robić .
Zgłoszenia przyjmuje cały czas , tylko dopiero za tydzień się pojawicie .