Zniszczone książki

414 16 0
                                    

Wszyscy sansowie będący w salonie siedzą przy stole i grają w pokera na pieniądze . Nagle słychać hałas , wszyscy sansowie zdziwieni o co chodzi .
UFS:Zaraz czy to nie była Rose ?
HTS:Chyba pójdę sprawdzić czy nie jest martwa , i wara od moich pieniędzy i kart bo inaczej (podnosi siekierę i macha nią) chyba się rozumiemy ?
Wszyscy:tak
Wstaje od stołu , idąc w stronę drzwi wpada na niego Ink .
Ink:Sorry Horror , mamy kłopoty .
RPS:Jakie kłopoty ?
Ink:Ktoś zniszczył Rose całą jej kolekcję książek .
S:Ciekawe kto to zrobił ?
Nagle do pokoju wchodzi Rose a za nią pozostali sansowie .
R:Który z was zniszczył moja kolekcję książek ?
Sansowie patrząc na nią wiedzieli że jeśli winowajca się przyzna to zostanie po nim tylko kupka pyłu .
R:No dobrze za karę założyłam wam już karnego aska .
Error:Zaraz już mam założyłaś ?
Zamiast odpowiedzieć pokazuje Classicowi Inkowi i Errorowi laptop , ich twarze stały się ponure .
S:Usuń to (jego oko zaczęło świecić) w tej chwili na naszych oczach .
W odpowiedzi pokazała my język ,po chwili sans zaczął ja podnosić w celu wyrzucenia jej przez okno , Ink zaczął wyciągać swój pędzel ...
Fresh:Ziomek może lepiej nie rób tego w obecności Inka , lepiej spróbuj później .
Error:Albo lepiej wcale tego nie rób .
S:Dobra (opuszczą dziewczynę na ziemię) ale i tak chce żeby to usunęła .
R:Możesz pomarzyć (nagle zauważa karty i pieniądze na stole) zaraz wy gracie w pokera ?, ale przecież całą kasę ostatnim razem straciliście , zaraz czy to jest moja kasa ?
Wszyscy arabowie grający w pokera patrzą na siebie że strachem .
OTS:Nooooo......Tak .....st..straciliśmy wtedy całą kasę .
ULS:I tak to jest twoja kasa sexy.. (patrzy na Inka Wyciągającego pędzel) wiesz co może zapomnij to ostatnie słowo .
R:Mam kolejny powód do tego abyście mieli karę , odawać mi kase . A potem możecie wrócić powrotem do swoich zajęć .
Oddali jej kasę i zaczęli gadać


Error,Ink Co Zrobiliście ?  - Ask SansówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz