Wszyscy wychodzą z sali z minami przerażenia .
R:Łał to było straszne .
EndTale Chara: Przyznać się, który się bał? XD
HTS:Ja tam się nie boję .
R:Dla mnie najstraszniejszy był moment w którym Lust próbował się do mnie dobrać . Przy okazji dzięki Kira , że go uderzyłaś i powiedziałeś mu że jeszcze raz tak zrobi w czasie seansu to stanie mu się to samo co Fell Papyrusowi .
Kira:Nie ma za co dziękować i rak pewnie Lust wyląduje w szpitalu .
Ch:Fajnie było choć jak włączyłam później Las Samobójców to już było za dużo .
An:Często robicie takiego maratony ?
Zwyczajna:I czy to zawsze są horrory ?
R:Jak wszyscy są grzeczni i ktoś się mnie spytał czy możemy zrobić maraton filmów , to wtedy oglądamy .
Nie zawsze to są horrory , raz mieliśmy maraton avengersów .
MTF:Kira a dlaczego mówiłeś że Lust trafi do szpitala ?
Kira:Zobaczcie do kogo próbuje się teraz dobrać .
Wszystkie dziewczyny patrzą w stronę Lusta , który próbuje się dobrać do Fella .
R:Jest już martwy .
UFS:Co się do mnie dobierasz Ty pieprzony zboczeńcu .
Fell wystrzeliwuje gasterblaster w stronę Lusta . Jako że w gm miejscu nie da się zabić Lust ma połamane trzy czwarte kości .
Rose i dziewczyny szybko podniecają do Fella . Rose wściekła że musi zabrać Lusta na OIOM uderza Fella swoim pędzlem .
R:Mogłeś mu połamać nogę i rękę a teraz przez Ciebie muszę z nim jechać do szpitala .
Wtem do akcji wchodzi Blueberry .
USS:Rose mam dla Ciebie prezent i chciałbym przeprosić że zniszczyłem komputer , ale jak widzę to też uratuje Fella .
Daje Rose pudełko ze słodyczami .
R:Nie musiałeś może jestem odrobinę wściekła ze zniszczyła komputer , ale Ty jesteś taki słodki ze nie da się na Ciebie długo gniewać .
USS:Mam jeszcze jeden prezent .
Do pokoju wchodzi Ink z partnerom na rękach .
R:Pantera mglista , jaka urocza .
USS:kochasz dzikie koty więc poprosiłem Inka by stworzył dla ciebie jakiegoś małego kota .
R:Taka mała ciekawostka . Pantery mgliste posiadają proporcjonalnie najdłuższe kły spośród wszystkich żyjących kotowatych. Ich długość wynosi ok. 5,1 cm. Pantera mglista i margaj są jedynymi przedstawicielami kotowatych, które potrafią schodzić z drzewa biegiem głową w dół . Gatunek aktywny zarówno w dzień, jak i w nocy. Przez większą część życia przebywa na drzewach. Żywią się przeważnie małpami i ptakami .
Wszyscy obecni w pokoju patrzą zdumieni na Rose .
R:No co kocham koty . A pantery mgliste to mój ulubiony gatunek .
LTS:Halo niech mnie ktoś stąd zabierze , najlepiej do szpitala .
R:Dobra Ink otwórz portal , Fell Ty go podnieś i nim nie rzucaj , poczekajcie .
Rose wybiegła z pokoju po łóżko noszę i po Luna i Horrora . Wróciła po kilku minutach .
R:Dobra Fell opuść go na noszę .(Fell opuszcza Lusta na noszę ) Dobra , Lun Horror podnieście noszę i przez portal . Kira zaopiekuj się panterą .
Kira:Dobrze .
Rose przechodzi przez portal .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry że nie było wczoraj rozdziału brak weny , nie chciało mi się i zastanawiałam się czy nie stworzyć nowej książki .
Zaczęłam tworzyć książkę o historii Rose .
A i mam wyzwanie dla was , nie mam pomysłu więc wymyście imię dla pantery od razu mówię to jest ona .