Po godzinie marszu , wszyscy ujrzeli piękną willę .
R:Więc to jest plan B .
Ink:Rose !!
R:Co ?
Ink:Ten dom został specjalnie zbudowany na Halloween .
R:Przerobiłam go .
Ink:Czasami nie mam z Tobą sił .
R:Chodźcie .
Wszyscy weszli do Willi , pierwsze co ujrzeli to wielki salon z ścianami koloru beżowego , z drewnianą podłogę ze wzorami w kształcie gwiazd , z różowymi kanapami i fotelami , wiszący na ścianie wielki telewizor plazmowy , w kącie salonu stało radio , na wszystkich ścianach wisiały głośniki .
Ink:Rose , coś Ty zrobiła , przecież ten dom miał wyglądać na opuszczony .
R:Nie denerwuj się , nie widziałeś jeszcze wszystkich pokoi . Więc tak łazienki są tak samo duże w całym domu ale mają inne kolory . Jest sześć łazienek , pierwsza jest w kolorach czarno białych i z elementami szarymi , druga w kolorach zielono czarnych z elementami żółtymi , trzecia złoto srebra z elementami błękitnym , czwarta żółto zielona z elementami białymi , piąta niebiesko zielona z elementami różowymi , szósta różowo fioletowa z elementami białymi . Kuchnia (obrazek do góry) , jak na razie nie muszę mówić o reszcie i mamy nowego gościa .
Rose otworzyła portal , z portalu wyszła osoba która przypominała szkieleto-człowieko-demona .
R:To jest Sara .
Sara:Hej .
Wszyscy:Hej .
R:Skoro , już się poznaliście to czas przydzielić pokoje , pokoje są kilku osobowe .