R:Sansy !!!!!
Wszyscy spojrzeli stronę wściekle a zarazem wystraszonej Rose .
Ink:Co się stało ?
Geno:Nic ci nie jest ?
R:Ktoś wypuścił mój eksperyment .
Ink:Myslalem że skończyłam z eksperymentowaniem .
R:Cicho , osoby które wiedziały gdzie się znajduje laboratorium to: Gaster , Error , Scientist Sans , Ink , Geno Fresh . Tłumaczyć się .
Fresh:Ja się naukom nie interesuje .
Geno:Nawet nie wiedziałem że cały czas zamieszanie czymś ,myślałem że skończyłam po śmierci popdrzednich eksperymentów .
Ink:Nie chce nawet tam schodzić .
SciS:Nie pamiętam nawet jak tam wejść .
Err:Zakazałaś nam tam wchodzić .
R:Gdzie jest Gaster .
Wszyscy:Nie wiem .
???:Zgubiłaś kogoś ?
Usłyszeli nagle osobę ubrane w bluze z kapturem dzięki temu nikt nie widział jego twarzy , można po głosie stwierdzić że jest to dziewczyna .
R:Chara , co Ty tutaj robisz ?
S:Chara ?!!
R:Poznajcie Chare z mojego Au Goldtale
GTCh:witajcie . czyżbyś kogoś zgubiła ?
R:Tak . Wiesz gdzie oni są ?
GTCh:dzieci chodźcie .
Wychodzi 2 dzieci .
R:Melody , Gerald chodźcie do mnie .
Pierwsza podeszła Melody . Metody przypominała człowieka z jedeną różnicą , miała skrzydła przypominające skrzydła wróżki . Jej skóra miała bardzo jasny kolor. Szkoda miała koloru czerwonego z domieszką pomarańczowego i żółtego . Włosy ma koloru blond z pasemkami koloru zielonego . Oczy koloru zielonego . Na sobie ma strój przypominający stroje w szpitalu .
M:Mamo , czy musimy już wracać do laboratorium ?
Gerald:możemy tu zamieszkać ?
Powiedział chłopiec podchodząc do Rose . Przypominał wyglądem jaszczurkę , skóra ma koloru żółtego zmieniającą się na kolor brązowy . Miał ogon i w niektórych miejscach na ciele łuski . Włosy ma koloru czarnego , oczy koloru brązowego . Jest ubrany w to samo co Melody .
R:Później o tym pogadamy. A teraz chodźmy po Arie i Else .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam pytanie kto. Chce być chrzestnym , Kira ty jesteś pierwsza .
Każdy kto chce być chrzestnym tej czwórki dzieci nich napisze że chce i kogoPochodzenie: Jest to zdrobnienie niemieckiego imienia Kunegunda (walcząca w obronie rodu).
Imieniny: 24 lipca
Charakterystyka: Jest to typ kobiety, której bardzo ciężko dostosować się do społeczeństwa.(racja) Często uważana za dziwaka(też racja ), nie potrafi zaakcentować i bronić własnego ja(znowu racja). Nie potrafi odnaleźć się w towarzystwie, społeczeństwo to dla niej zbiór przypadkowych jednostek, a nie grupa powiązana kulturowo, ekonomicznie czy politycznie(i tu też). Stara się aktywnie spędzać swój wolny czas(zależy jakie znaczenie aktywnie). Hołduje przekonaniu, że każdy powinien przynajmniej kilka godzin tygodniowo poświęcić na wysiłek fizyczny i aktywność ruchową(nie zgodzę się). Ma ambicje na stanowisko kierownicze, jednak brak jej chęci, aby na to odpowiednio zapracować(to prawda jestem leń). W skrajnych wypadkach może próbować uwieść przełożonego(jestem jeszcze za młoda). Jeśli chodzi o kontakty z mężczyznami nie można jej nazwać zbyt aktywną; bardzo często wychodzi za mąż za pierwszego kandydata, który się jej oświadczy(szybko mi moja miłość nawet takie dwu letnie). Raczej zła żona i matka(racja). Sprawdzi się jako malarka.nie mam talentu do malowania)
Znak zodiaku: Dobrym znakiem zodiaku dla kobiety o tym imieniu będą Bliźnięta.(akurat mam)
Dowiedziałam się dużo o swoim imieniu i muszę przyznać że jestem wyrzutkiem w mojej klasie .