Ink i Blueberry siedzą w kuchni i coś sobie rysują , Fell odbywa karę za przeklinanie w towarzystwie Rose i jagódki , Horror ostrzy swoją siekierę, Error poszedł zniszczyć jakieś AU , Lust zabrał tablet Rose niewiadomo po co , Reaper poszedł do swojego AU , Asylum Sans i Asylum Papy są u siebie w pokoju , Dream i Nightmare kłócą się o coś , Dusttale Sans też ma karę bo próbował zabić Rose , Dancetale Sans poszedł do swojego pokoju tańczyć balet , Outer robi coś w garażu , Geno i G Sans piją alkohol , ScieScientists naprawia komputer , Yandere Blueberry zasnął na kanapie koło Rose , MafiaTale Sans poszedł na dwór po co nie pytajcie się , SwapFell pisze coś na telefonie , Classic Sans pije ketchup , Fresh zabrał słuchawki Rose i słucha muzyki , Rose trzyma laptop i pisze z Frisk z każdego AU .
Fresh:Ziomek może lepiej wyciągnąć Fella z piwnicy ?
R:Ma Karę , zapomniałeś ?
Fresh:Nie zapomniałem , ale on jest tam z Sadystą .
R:Racja , pójdę spytać się Inka czy możemy odwołać mu karę .
Wstała i przeszła kilka kroków Ale nagle usłyszała krzyk . Ink razem z jagódką Szybko wyszli z kuchni .
Ink:Nic się nikomu nie stało ?
YB:Kto umarł ?
R:Zgaduje że Fell , bo kto inny był jednym pokoju z mordercą ?
HTS:Ej ja tutaj jestem .
R:Ale oni byli tam sami , a tu są więcej niż dwie osoby .
HTS:Racja
Nagle do pokoju wbiega Fell z prędkością światła i chowa się za Horrorem . Po chwili wbiega Dust .
DS:Fell jeszcze nie skończyliśmy się bawić .
R:Dust coś Ty mu zrobił ?
DS:Nic takiego .
UFS:To jest dla ciebie nic takiego ?
Wychodzi za Horrora (dop.aut.czy tylko ja gdy to sobie przeczytalam drugi raz pomyślałam o ślubie? ;-)) i pokazuje różnicą czaszkę i połamaną rękę . Rose zauważa nagle Lusta.
R:Który z was pomoże Fellowi z ranami ? Oprócz ciebie Lust .
ULS:Dlaczego oprócz mnie ?
R:Bo nie chcę by Fellowi coś się przez Ciebie stało , a i jeszcze Fell by Cię za to zabił . Ink ogarnij Dusta , Classic i jagódka pomóżcie Fellowi , wiem Sans że piłeś ketchup i możesz być pijany ale i tak dasz radę . Fresh wykombinuj nowe drzwi .
UFS:Dajesz mnie komuś pijanemu !!!?????
R:Tak
Ink: dobrze , są wszyscy sansowie ?
Err:Tak
Po ogarnięciu tego wszystkiego .
R:Dobra nie ma żadnych pytań więc , ja wam zadam pytanie o shipach .
Ink:To chyba nie jest dobry pomysł .
Rose udaje że go nie słyszy otwiera laptop i zaczyna pisać .
Err:Ink ma rację , że to nie jest dobry pomysł .
R:No to zaczniemy od Geno .
Geno:nie zgadzam się .
R:Nie masz nic do gadania .
Geno: :'(
R:Z kim masz shipa ?
Geno:Z nikim
R:Widziałam w Internecie Ciebie i Reapera razem z waszym dzieckiem .
RTS:Zaraz co ?
Geno:No właśnie co ?
Rose włącza Internet i pokazuje im zdjęcie
Geno,RTS:idę popełnić samobójstwo .
Wyszli z pokoju .
Ink:Idę z wami , poczekajcie !!!
R:przecież tu się nie da zabić , próbowałam .!!!!!!
Wybiegla żeby ich powstrzymać .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To co jest napisane w drugim i trzecim rozdziale dzieje się wtedy kiedy albo nie ma pytań albo mają wolne , co jakiś czas będzie cos takiego