End Chara

170 10 4
                                    

  @EmiLaa2001 

 EndTale Chara: Ale wy jesteście głupi, wiecie? Ja nigdy tak na prawdę nic ni zrobiłam. Zawsze to człowiwk, który wpada do podziemi sam decyduje się na Genocide, nie ja. Ja do niczego nie zmuszam. Tylko czasem przejmuję kontrolę i pomagam dokończyć dzieło.

1. W zasadzie, to dlaczego podejmujecie się wyzwania zabicia mnie, choć wiecie, że i tak przegracie? Rozumiem, zemsta i te sprawy, ale mi by osobiście się znudziło. Zabiłabym z ukrycia.
2. Przyznać się, jaki macie LV? Ja mam 99.
3. Wy chyba na serio musicie być związani ze swoimi braćmi, skoro nawet nie próbujecie mnie zatrzymać przed walką z nimi.
4. Możecie sobie mi grozić, ale i tak mnie nie zabijecie. Dostąpiłam tego zaszczytu, ale moja dusza zawsze odmawia (lecz nie mogę nazwać tego duszą, bo to tylko potrzaskane resztki determinacji).I mam małe wyzwanie.Zróbcie sobie makijaż. Chcę zobaczyć efekty.
Emilia*z oddali* Chara, dawaj ten telefon!!!
EndTale Chara: dobra, muszę stąd spadać. Zaraz u was będę hyhyhy.

S:Rozumiemy to że ty pomagasz upadłemu człowiekowi dokończyć to co zaczął , ale jeśli się złamie i chcemy mu wyba...
R:Wy go zabijacie i prosicie żeby nie wracał .
S:Wraca i to za twoją pomocą ab....
R:Was zabić , im się to udaje .
S:Mówię w imieniu Sansów i mi nie przerywaj .
Rose pokazuje mu język .
S:Możemy ja zamknąć na strychu , przynajmniej szybko zdechnie .
Ink:Przypomniałeś mi o Duscie , musimy go z stamtąd wyciągnąć .
HTS:A przy okazji zniszczenie świata , które propnujecie Frisk .
R:A jak się nie zgodzi to pytacie się od kiedy ty wszystko kontrolujesz .

Lun:Zabijemy Cię wspólnie .
R:Wiesz aby było równo przejdę do drużyny Chary .

LTS:Nie zabijamy każdego potwora jak ty .
R:Chara liczysz punkty za gwałcenie bo Tail i Lust podbijają wszystko .
LTS:A kiedy zaprosimy Taila ?
Nagle Rose używa mocy i koło Lusta wyrastają roślinny .
R:Spróbuj go zaprosić a będziesz miał Great Time .
UFS:Ej to mój tekst .
Nagle Rose się uspokaja .
R:Wracamy do pytania .
Lun:W moim AU Chara zabijała gdy tylko spadła do podziemi i właśnie od tamtego czasu stałem się sadomasochistą , nekrofilem . Mój LV .... 3 .
HTS: 5 .
RTS:Zabijam dotykiem więc 10 .
R:Gdybym mogła to bym zabiła tu prawie wszystkich Sansów Ale moja dusz koloru różowego oznaczająca miłość i współczucie mi nie pozwala , mogę ich ranić ale zabić nie mogę .
Reszta Sansów ma albo 1 albo nie chce się przyznać .

Wszyscy oprócz Rose:Spróbuj coś im zrobić a będziesz miała Bad Time .
R:Zachowywać się a Ty Error sam byś zabił swojego brata bo jest glitchem .
Error:Osz ty mała .
Nagle Error zaczyna gonić Rose po wszystkich AU .
Dream:Wiecie kiedy on ją złapie ?
Wszyscy:Nie .
Po dwóch godzinach , wychodzi Error z portalu za sobą ciągnąć na sznurkach  nieprzytomną Rose , która jest lekko pobita .
Ink:Coś ty jej zrobił ?
Err:Dałem jej nauczkę .
Ink:Co tydzień Tak się dzieję .
Po pięciu minutach  budzi się Rose , podchodzi do klócącego się Errora i Inka i uderza Errora z lewego sierpowego w twarz a potem z kopniaka w brzuch , w skutek czego Error Pada na ziemię z powodu bólu .

R:Rozumiem o co ci chodzi wielokrotnie próbowałam popełnić samobójstwo w moim poprzednim życiu , zawsze jakoś używałam nieważne że byłam potworem . Jak się spaliłam straciłam ciało a dusza żyła nadal .
HTS:Znaleźli byśmy sposób :-) .

(Moje bez talencie ,nie miałam dostępu do Internetu i drukarki by wydrukować szkic na ten rysunek)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Moje bez talencie ,nie miałam dostępu do Internetu i drukarki by wydrukować szkic na ten rysunek)

Nagle wychodzi Chata z portalu , Rose widząc to zamyka portal który stworzyła by teleportowac  się do Chary.
R:Masz tu kilka osób które z miła chęcią by Cię zabiło ale polubilam Cię.
Bierze End Chare i  chowa się z nią na strych .


Error,Ink Co Zrobiliście ?  - Ask SansówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz