Wszyscy obecni w domu czekają na zebranie . Do pomieszczenia wchodzi Rose .
R:Dobra dzisiaj wraz z Freshem , Paperem , Inkiem i Errorem mamy dla Was niespodziankę , Fresh proszę o zabranie głosu .
Fresh:Co tak oficjalnie , ziomy zorganizowaliśmy dla Was imprezę .
SciS:Kto to wymyślił ?
Ink,Error:Fresh .
EndCh:A kto inny wpadł by na taki pomysł .
R:Tylko jest jedno ale .
GS:Jakie Ale ?
Error:Nie wolno wam pić nic po czym będziecie pijani .
Geno:Czemu ?
Ink:Bo gdy pozwolimy się wam napić choć trochę to zawsze później wszyscy są pijani .
W czasie imprezy . Fell i Scientist Sans rozmawiają ze sobą , Kira , Fresh, End Chara i Rose , dalismy Fell Papyrusowi środka odurzającego do napoju i teraz wisi na drzewie ubrany w strój baletnicy , Outer , Lust Sans , Lust Papyrus , Tail Sans , Tail Papyrus, Asylum Sans , Asylum Papyrus tańczą na parkiecie . Error , Ink , Dream , Reaper , Geno , Palette , Goth , Bluescreen , Paper Jame , Blueberry Wszyscy zrobili spotkania rodzinne . Pod nieobecność Errora i Inka , Sansy postanowiły się napić . Sansy którzy piją to Nightmare , Redberry , Classic Sans , SwapFell Papyrus , DanceTale . G Sans i Swap Papyrus palą fajki w łazience .
MAfiaTale Sans , Horror Sans , Yandere Bluebery , Dust trenują walkę.
Nagle przez portal przechodzą Geno , Error i inni którzy byli na rodzinnym spotkaniu . Gdy tylko Sansy którzy piją zauważyli Errora szybko schowali wszystko co pili .
Error:Widziałem , Ink też , chyba coś mówiliśmy .
Po skończonej kłótni o picie .
R:Dobra , koniec tej kłótni musimy zagłosować kogo przyjmiemy do naszego domu , ale zanim muszę iść na chwilę po kogoś .
Przechodzi przez portal , po chwili wychodzi a za nią Ana i Zwyczajna .
Dobra każdy ma po jednym głosie . Ane i Zwyczajna wiedzą już o co chodzi , do wyboru macie
1.Anu
2.Outer Papyrus
3.Horror Papyrus
4.Classic Frisk
5.Classic Chara
6.Outer Frisk
7.Outer Chara
8.Echotale Frisk
9.Mafiatale Frisk
10.Horrortale Frisk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aby wybrać kogo chcecie widzieć w asku napiszcie numerek który jest koło postaci .