R:Wróciłyśmy.
Fell Papyrus ucieka z pokoju .
Kira:A jemu co ?
Err:Boi się Ciebie .
Kira:Tak bardzo się mnie boi ?
R:Coś Ty mu zrobiła ?
Kira:A więc tak , gdy go zabrałam stąd do pustki związałam go liną z jajecznej sieci .
R:Mauffet ci ją zrobiła ?
Kira: Tak i nie przerywaj .
R:Przepraszam .
Kira:Na czym to ja skończyłam ? A no tak związała go liną i podałam mu narkotyk , nie musiałam nawet go laleczka bo on sam to robił , ale zaproponowałem mu skoki na banji bez liny a on będąc na haju zgodził się.
UFS:Haha co Ty mu podała ?
Kira:Nie wiem , losowałam nie sprawdziłam co to .
EndCh:To stąd to pęknięcie na jego czasce ?
Kira:Tak , to na jego ramieniu jest od rzucania w niego nożami .
UFS:Zaraz co powiedziałaś ?
R:Error zabierz stąd Fella .
Err:Ale ja chce słuchać .
R:Każdy Sans reagują Tak samo na dręczenie lub śmierć swojego brata , więc kombinuje coś bo Fell będzie chciał zabić Kire .
UFS:Ja tu jestem .
R:Wiem .
Kira:On nie da rady jestem po części demonem .
R:Fell nie wolno ci nikogo atakować a zwłaszcza Kiry , chcemy posłuchać tej historii .
Err:Pamiętaj moje linki czekają .
UFS:Kurwa , no dobra , cholera .
Kira:Gdy już efekt narkotyków przestał działać Fell Papyrus obudził się przywiązany do wielkiego Koła .
Próbował się uwolnić ale bez skutku , nawet nie mógł użyć mocy po narkotykach . Wtedy zaczęłam go rzucać nożami , była to taka forma celności i nie udało mi się raz go ominąć stąd pęknięcie na ramieniu .
Do salonu wchodzi Horror .
HTS:Chodzi w do sali kinowej , wszystko gotowe .
Wszyscy idą do sali , siadają na fotelach zapinają pasy na siedzeniach i zakładają okulary .
Po dziesięciu minutach od rozpoczęcia filmu słychać wrzaski przerażenia .