Po powrocie wszystkich grup . Wszyscy postanowili świętować z udanych kradzieży . Po kilku kieliszkach film im się .
Po skończonej imprezie . Kira leży w łóżku Horrora przytulona do niego . (Dop.aut.Wybacz Kira ale musiałam)
Flowerfell Sans leży w fontannie w ogrodzie Rose , Flowerfell Frisk leży na jednej z ławek w ogrodzie . An i Zwyczajna obudziły się przywiązanie do siebie w lochach . Fatal wisi na żyrandole . Underfell Papyrus obudził się przywiązany do drzewa , umderfell Sans obudził się w płonącym ognisku . Tail obudził się w swoim łóżku a koło niego leżała Chica (Dop.aut.Fuckboys, chyba niektórzy znają grę five Night at fuckboys) . Lust obudził się a koło niego leżały 3 dziewczyny w samej bieliźnie których nigdy nie widział u Rose .
(Dop.aut. jak widać Tail i Lust mieli udaną imprezę XD) Tail Papyrus leżał w swoim łóżku , a Lust Papyrus znalazł się w swoim AU leżąc koło Mettatona . Swapfell Papyrus obudził się na trampoliny , a koło niego leżał Swapfell Sans . Blueberry wylądował jakimś cudem w piekarniku , a Mist i Pawełek wyglądali jakby ich plan się powiódł . (Dop.aut.ciekawe kto włożył blueberrego do piekarnika) Classic Sans obudził się w fotelu i od razu zauważył że obejmuje Classic Chare . (Dop.aut miłość rośnie wokół nas, sorry musiałam) End Chara obudziła się w basenie z rekinami , Yuuko obudziła się na gałęzi , Lusia za to obudziła się w jakimś pudle . Reaper obudził się i zauważył że jest w pokoju Geno a sam Geno się do niego tuli , Ink obudził się przytulny do Errora , Fresh po obudzeniu pierwsze co zobaczył to PJ przytulny do niego .
Fresh:PJ pobudka .
PJ widząc w jakiej są sytuacji odskoczyć od Fresha i spadł przypadkiem z łóżka .
PJ:Co się wczoraj działo ?
Fresh:Jesteś pewny że To było wczoraj .
Outer obudził się w wannie , Scientist Sans obudził się w laboratorium Rose . (Dop.aut.Tak ona ma laboratorium)
SciS:Od kiedy w tym domu jest laboratorium , i dlaczego tu sa dyplomy Rose . Przecież ona ma 14 lat a tu są dyplomy ze studiów . Jak ?
Mafiatale Sans obudził się w dywanie,
(Dop.aut.jak w dywanie ? Po prostu ktoś zwinął dywan w rulon ) mafiatale Frisk obudziła się w szafie . Goth obudził we w sali kinowej , a koło niego siedzieli Palette i Bluescreen , wszyscy byli przywiązani do foteli . Dream obudził się w pokoju Nightmare , Nightmare spał na drzewie . Nighttale Sans spał pod trampoliną w towarzystwie Undergame Sansa . Swap Papyrus obudził się i okazało się że jest na strychu .
USP:Kurwa .
Nagle Dust który także jak sie okazało spał na strychu obudził się .
DS:Co się stało ? Cholera jesteśmy na strychu .
Lun obudził się na dachu w towarzystwie Nathalie i Dancetale Sansa .Asylum Sans i Papyrus obudzili się w izolatce . Yandere Blueberry obudził się w krzakach w kaftanie bezpieczeństwa . Gaster obudził się w salonie przywiązany sznurkami Errora . G Sans obudził się na stole i pierwsze Co zauważył to Rose i Anu na jednej kanapie przytuleni do siebie .
GS:Ej gołąbeczki , pobudka .
Gdy Anu i Rose się obudzili , pierwsze co zobaczyli to to , że sie do siebie tulą. Anu szybko puścił Rose a Rose odskoczyła przez co spadła z kanapy.
Anu:Nic ci nie jest ?
Rose cała zielona na twarzy .
R:Nie , nic mi nie jest . Czy ktokolwiek wie co się wczoraj działo .
Do pokoju wbiegają Mist i Pawełek , niosąc kalendarz . Gdy Rose dostała kalendarz oniemiała .
R:Kurwa , impreza miała trwać 3 dni .
G:Ile trwała ? A i czy ktoś mnie stąd ściąganie ?
R:Trzy tygodnie . I jasne .
Rose używa swoich pnączy i ściąga Gastera .
G:Lepiej żebyśmy znaleźli wszystkich domowników i naszych gości .