pokoje

31 3 1
                                    

Po wylosowaniu pokoi , wszyscy poszli zobaczyć jakie zostały im pokoje  wylosowane .
Kira:Ciekawe jaki pokój dostaliśmy .
Sara:Mam nadzieję ze daleko od Lusta.
Weszły do pokoju , pierwsze co zauważyły to Rose siedzącą na jednym z łóżek .
R:Część dziewczyny .
Kira:Dlaczego nie powiedziałaś , że mamy z tobą pokój ?
R:Chciałam wam zrobić niespodziankę , powinniście się cieszyć , mój pokój jest najlepiej ozdobiony .
Ściany pokoju były pomalowane na różne odcienie morskiego , podłoga wyglądała jak mozaika z jasnego i ciemnego drewna , na środku pokoju leżał dywan w kolorach biało lawendowych z jakimś dziwnym wzorem . W pokoju stały trzy łóżka , Rose siedziała na łóżku w kolorach błękitu i bieli , tuż obok stało łóżko w kolorach granatu , ostatniego łóżko było w kolorach ciemnego fioletu z czarnym . Na każdym łóżku leżały stosy poduszek o kolorach różowych czarnych i białych .
Kira:Łał , ładny pokój .
R:Nie widziałaś jeszcze łazienki .
Kira:Zaraz , mówiłaś że jest sześć łazienek .
R:To jest moja prywatna , zauważ ze mam dwie pary , po lewej jest garderoba a po prawej łazienkę .

Pokój Zwyczajnej , Yuuko , An
Yuuko weszła jako pierwsza do pokoju , ściany pokoju były koloru turkusowe , nietypowego i jasnej zieleni . Jedno łóżko było koloru białego i niebieskiego , drugie było koloru różowego i fiołkowego , ostatnie był koloru biało czarnego , na każdym z łóżek leżały stosy poduszek koloru czarnego i  błękitnego .
Zwyczajna:Ładny pokój , i mamy koło Kiry i Sary .
Yuuko:Zobaczcie .
Dziewczyny odwróciły się w stronę Yuuko , wskazywała na kartkę która była powieszona na drzwiach , których wcześniej niezauważyły .
An:Co tam jest napisane ?
Yuuko:"Tu znajduje się garderoba , wejdzie i zobaczcie jakie są tu cudne ciuchy ." "Wasza przyjaciółka Rose"  "PS:Łatwo się uzależnić od kupowania."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry że taki krótki ale zaczęło mi brakować weny .
Teraz jestem chora
Z okazji Halloween dodam rozdział z Death Game . 

Error,Ink Co Zrobiliście ?  - Ask SansówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz