Tortury

72 7 12
                                    

EmiLaa2001

EndTale Chara: spokojnie, fak chcesz, Chara, to jeszcze dzisiaj zamienimy go w pył. No i wróciła ze świeżym zestawem pytań:
1. Jeny, wy na serio jesteście strachliwi. I przyznać się, który tak cięko piszczał podczas oglądania horroru?
2. Tak w zasadzie, to ile macie lat?
3. Wiecie, że ludzie mają w sobie szkielet?
Jak mi nie wieżycie, to zajrzyjcie do atlasu anatomicznego. I za chwilę tam przyjdę odwiedzić inną mnie i Rose, więc dozo!

R:End Charo mówiłam już  kiedyś , że w tym miejscu nie da się nikogo zabić.
Ch:Nie chce niczyjej śmierci . Chce po prostu by Sans mnie polubił . Cały czas ma mi za złe ludobójczą ścieżkę .
Ale to Frisk wszystko zaczęła .

Wszystkie szkielety:...
R:To byli (udaje że kaszle) OuterTale Sans , SwapTale Sans , DanceTale Sans, Bluescreen , Palette , AsylumTale Papyrus , AsylumTale Sans .
HTS:Zaraz AsylumTale Papyrus ? Myślałem że on nie żyje .
R:Zapomniałam o tym , że wy nie słyszycie go , jest w niematerialne formie , ale ją i AsylumTale Sans słyszymy go .
Rose zaczyna używać swojej mocy  I nagle przed Sansami pojawia się AsylumTale Papyrus .
R:Dzięki mieszance roślin i ich zapachu mogłam trochę pomóc Asylum Papyrusowi  , jest teraz w 50% rośliną Tak samo jak FlowerFell Frisk .
A wracając do pytania . Ja piszczłam dopiero wtedy gdy Lust zaczął się do mnie dobierać . Przypomniałam sobie dzięki End Charo i Kiro że mnie uratowałyście .
Kira:Pamiętasz jak on piszczał ?
R:Trudno zapomnieć .

S:28
R:Chyba mówiłam . Ale jakby co to 14 .
OTS:28
SciS:24
Geno:29
Ink:27
Err:28
USS:23
USP:28
UFS:28
UFP:23
FFF:Umarlam jako 10 latka ale gdy wróciłam , wyglądam na 15
FFS:28
DS:28
HTS:28
ASP:23
ASS:28
DTS:28
MFT:28
MFF:13
SFS:23
SFP:28
Fresh:26
LTS:28
LTS:23
ULS:28
UTS:28
UTP:28
RTS:28
GS:30
YB:23
Night:27
Dream:27
Anu:Przestałem liczyć . Jestem naprawdę stary .
PJ:Trudno to wyjaśnić , bo ja szybko zacząłem rosnąć . Szczerze mam 4 lata a wyglądam na 20 latka .
R:Czasami można zauważyć że w innych wymiarach  czas płynie inaczej . PJ chodził w innym wymiarze do szkoły i oto skutek uboczny . Można też to zauważyć u innych dzieci .
Palette:2
Goth:3
Blue:2

Wszystkie szkielety:Wiemy
HTS:Mam pytanko . Rose ty masz szkielet ?
R:Mam . Zdziwiony że.roślina ma szkielet . Halo jestem potworem roślinną .

Koło Rose pojawia się portal . Wychodzi z niego End Chara .
R:Już jesteś . Czekajcie chwilę idę po 3 osoby .
Kira:Idę po An i Zwyczajną .
Po kilku minutach z portalu Rose , za Rose wychodzi dziewczyna z białymi włosami i pasemkami koloru miętowego ( dla mnie to mięta,jeśli się pomyliłam z kolorem to mi napisz) , ubrana w zielony sweterek  z napisem love  , za nią wyszła dziewczyna  O czarnych włosach , za tą dziewczyną kroczył   szkielet .
R:Kochani poznajcie Yuuko , ma ona 19 lat i jest demonem , córką szatana . Jeśli będziecie chcieli kogoś denerwować to proszę iść do niej , będę miała niezłą zabawę . Yuuko nie masz nic przeciwko jeśli zaproszę Mary ?
Yuuko:Jest psychopatką , ale jeśli chcesz to ją możesz zaprosić .
R:Koło Yuuko stoi Lusia , są siostrami ,  może jest o dwa lata młodsza od Yuuko ale na pewno gdy ją będziecie denerwować to będzie niezły ubaw . Szkielet Sans z UnderGame .
UGS:Hej .
R:Ja was zostawiam z UnderGame Sansem  A Yuuko , Lusia i pozostałe dziewczyny idziemy na tortury .

Po dotarciu przez dziewczyny do sali tortur .
Kira:Ta sala jest ogromna .
R:Kiedyś miała kilka pięter a na każdym piętrze były inne tortury .
Fatal:Zastanawiałem się kiedy przejdziesz mnie zabić .
Wszystkie dziewczyny oprócz Rose spojrzała w stronę Fatala , był przywiązany do krzesła za pomocą lian .
R:Czas zacząć zabawę .
Wszystkie dziewcZyny podeszła do ściany z narzędziami tortur . Kira wybrała trzy siekiery i zabrała koło , Rose zabrała igły nasączone specjalnym specyfikiem wywolujacy niesamowity ból , End Chara postanowiła zabawić się maszyna wciągającą człowieka , Yuuko zabrała linę i podeszła do zbiornika  wody z rekinami , Lusia zabrała druga linę i weszła na przypadające się schody .
Lusia:Uszykuje mu skok na bangi .
Chara zabrala dwa sztylety . Mafiatale Frisk zabrała pióra (od razu mówię kiedyś zabijali ludzi także przez łaskotanie)An i Zwyczajna postanowiły go topić .
I tak zaczęła się zabawa po tytułem "kto sprawi Fatalowi więcej bólu " .

 

Error,Ink Co Zrobiliście ?  - Ask SansówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz