-even alles weer ophalen ^^-
p.o.v Isabella
Waneer ik weer wakker word liggen de drie pups in de wieg. Maria is er nog steeds. Net als Roos, Julia, Fenna en Tess. Ian staat tegen de deurpost geleund. Hij houd iedereen in de gaten. Alex staat bij de wiegjes. Ik ga rechtop zitten en meteen kijkt iedereen naar mij. Maria glimlacht, 'gefeliciteerd Luna met de drieling.'
'Dank u' zeg ik zwak glimlachend.
'Dus' zegt Roos, 'nu ze geboren zijn mogen we hun namen weten... toch?'
Ik grinnik en zeg: 'ja.'
Alex komt bij me zitten en laat me weer tegen zich aanleunen. 'Hun namen zijn...'
- - -
'Oliver' zegt Alex, 'voor de oudste.'
'Ilano' zeg ik, 'voor onze tweede.'
'En Lieve' zeggen we tegelijk, 'voor onze dochter.'
'Ik had het niet beter kunnen kiezen' zegt Roos, 'geweldige namen! Echt waar!'
Ik grinnik. 'Dus wanneer gaan jullie de rest van de roedel inlichten' vraagt Tess.
'Jullie mogen het rond gaan bazuinen hoor' zegt Alex, 'maar Bella houd rust nog. Net als de pups. Over een week nemen we ze mee naar het roedelhuis. Dan kunnen ze de pups ontmoeten.'
Roos, Tess, Julia en Fenna rennen zowat de kamer uit. Ian grinnikt, 'die zijn enthousiast.'
'We kunnen het ze niet kwalijk nemen' zeg ik grijnzend.
Hij grinnikt. Floris, Rick en Capser komen de trap oplopen hoor ik en ze gaan bij Ian staan. 'Mogen we binnenkomen' vraagt Floris, 'papa Alex en mama Bella?'
Ik gniffel. 'Natuurlijk' zegt Alex.
Floris loopt naar ons toe en geeft twee zoenen op mijn wangen. 'Gefeliciteerd Bella' zegt hij daarna glimlachend.
'Dank u' zeg ik.
Casper, Rick en Leo doen hetzelfde. Ian is bij de deur blijven staan. 'Alles oké Ian' vraagt Alex.
'Ja hoor' zegt Ian terwijl hij naar ons kijkt, 'ik was alleen aan het bedenken hoe ik ze in vredesnaam allemaal in de gaten moet gaan houden.'
'Nou ik denk dat je nog vier jaar hebt' zeg ik, 'tot we ze naar buiten laten.'
Ian grinnikt, 'thanks.'
Hij loopt naar me toe en omhelst me. Daarna geeft hij Alex een handdruk. Maria is nog steeds in de kamer. 'Alpha, Luna' zegt ze, 'ik moet gaan. Iemand anders heeft mijn hulp nodig.'
Ik glimlach, 'dat snap ik. Heel erg bedankt.'
Ze glimlacht, 'graag gedaan Luna. Ik zal u ik denk snel weer zien met de drie. Tot dan.'
'Tot dan.'
Ze buigt haar hoofd nog even en gaat dan naar het ziekenhuisje. Mijn maag knort zacht. Floris grinnikt, 'we gaan wel weten eten halen. Kom jongens. We laten ze even alleen met hun pups.'
Ze lopen weg. Ian ook. Ik wil opstaan maar mijn benen voelen zwak aan. 'Ik zal ze pakken' zegt Alex, 'blijf jij maar gewoon liggen.'
Ik ga een beetje achteruit zitten en Alex staat op. Hij neemt eerst Ilano en Lieve uit hun wiegjes. Hij geeft ze aan me. Ilano slaapt en Lieve gaapt. Alex pakt Oliver en gaat naast me zitten. 'Onze kleine pups' zegt hij zacht.
Ik glimlach. Ik leg Lieve en Ilano naast elkaar naast me op bed. Alex legt Oliver naast hen neer. Oliver kijkt me nieuwsgierig aan. Zijn ogen zijn net zo blauw als die van Alex. Lieve's ogen zijn iets donkerder blauw van kleur. Net als die van mij.
Alex strijkt over de wang van Lieve. 'Ze lijkt heel erg op jou' zegt hij glimlachend.
'En die andere twee op jou' zeg ik grijnzend, 'dat word leuk om ze uit elkaar te houden.'
'O daar weet ik iets op. Roos merkte het op.'
Hij tilt Ilano op en laat me zijn nek zijn. Er zit een pigment vlekje. 'Goed om te weten' zeg ik grijnzend.
Alex grijnst en kust me. 'Ik hou van je' zegt hij.
'Ik ook van jou' fluister ik.
Ilano voelt zich genegeerd en slaat met zijn kleine vuistjes tegen Alex borst. Ik lach en neem Ilano over van hem. 'Lief zijn' zeg ik, 'kleine man.'
Ilano steekt zijn handjes uit en ik leg hem weer neer bij zijn broer en zusje. Ik geef een kusje op zijn hoofd. Hij gaapt en valt in slaap. Na even sta ik op en leg ze alle drie weer in hun wiegjes. Ik ga daarna weer in bed liggen. Floris komt binnen met een dienblad met eten. 'alsjeblieft' zegt hij terwijl hij het op het nachtkastje zet.
'Dank u' zeg ik.
Hij glimlacht. Het is genoeg eten voor mij en Alex samen. Alex en ik eten. Daarna gaan we slapen. Hopelijk blijven de drie pups stil.
JE LEEST
next generation
Werewolf!!!!!!!!!!!!!! Dit is deel twee op rogue maid. Ik raad jullie aan om deel één eerst te lezen want misschien is het anders niet te volgen. !!!!!!!!!!!!! De drieling is net geboren en Bella en Alex zijn superblij met hun drie pups. Bella houd is de ee...