Die avond eten we inderdaad wat ik koos. Daarna neemt opa me mee even naar boven. Hij rent een rondje met mij op zijn rug. Ik houd me goed vast aan zijn vacht. Hij speelt een beetje met me. Ik giechel. 'Niet doen opa' zeg ik lachend.
Hij grinnikt en gaat naast me liggen. Ik ga tegen hem aan liggen met mijn hoofd op zijn poot. Hij legt zijn hoofd op de grond. Wanneer ik bijna in slaap val likt hij over mijn wang. Ik kijk hem aan. Hij staat op en tilt me aan mijn kraag naar beneden. Ik lijk net een kleine welp. Wat ik ook eigenlijk ben. Want ik ben en blijf een wolf.
Hij zet me beneden pas neer. Hij draait me om met zijn snuit. Hij transformeert terug en doet snel kleding aan. Daarna tilt hij me op. 'We hebben een verrassing voor je' zegt hij glimlachend.
'Een verrassing' vraag ik nieuwsgierig.
Hij grijnst. 'Ik wist dat je nieuwsgierig zou zijn.'
Ik probeer los te komen zodat ik kan zien wat de verrassing is maar hij draagt me onder zijn arm naar de kamer. De mannen kijken hem aan. 'Ah baas' zeggen ze, 'gaat u het haar laten zien?'
Opa knikt. Ze staan op en komen bij de deur naar mijn kamer staan. Opa Sebastiaan zet me neer. Ik blijf staan. 'Wil je de verrassing niet zien' vraagt Jake.
'Jawel' zeg ik, 'maar ik pest jullie. Opa pestte mij. Dus ik ga jullie pesten.'
Opa Sebastiaan grinnikt, 'oké. Die had ik verdient. Sorry kleine Lieve.'
Ik glimlach en loop naar de deur. Ze volgen iedere beweging die ik maak. Ik open mijn deur heel langzaam en mijn kamer is helemaal veranderd. In de hoek staat een grote, witte pluche beer. De muren zijn blauwe geschilderd en er zijn bomen met aqua bladen. De lucht is donkerblauw. Met sterren en de maan. Ik kijk met grote ogen naar de kamer. 'Stefan' vraagt opa Sebastiaan fluistert.
'Volgens mij is ze sprakeloos baas.'
Ik draai me om. 'Dank jullie wel' zeg ik.
Ze glimlachen. 'Graag gedaan' zeggen ze tegelijk.
'Kom' zegt opa Sebastiaan, 'bedtijd kleine.'
Ik knik en gaap. 'Welterusten Lieve' zeggen ze.
'Welterusten' zeg ik glimlachend.
Opa Sebastiaan sluit de deur en ik kleed me om terwijl hij zich omdraait. Daarna ga ik in bed liggen. Opa Sebastiaan gaat op de rand zitten. Ik kijk de kamer nog eens rond. 'Hebben ze dit gedaan in de tijd dat wij buiten waren' vraag ik.
Hij knikt, 'ze kunnen goed samenwerken. Daarom koos ik ze uit. Ik kies wolven uit om ten eerste hun gave en ten tweede hun samenwerking met de rest.'
Ik knik en vraag: 'Wie gaat er morgen op mij letten?'
'Dylan, hij wilde je heel graag trucs leren.'
Ik knik en gaap. 'Ga maar slapen kleine' zegt hij glimlachend, 'morgen weer een nieuwe dag.'
Hij geeft een kus op mijn hoofd en daarna staat hij op. 'Trouwens' zegt hij, 'de sterren zijn waarschijnlijk glow-in-the-dark. Als het goed is dan.'
Ik grinnik. Hij glimlacht en zegt: 'Welterusten lieve kleine Lieve.'
Hij doet het licht uit en doet de deur dicht.
JE LEEST
next generation
Werewolf!!!!!!!!!!!!!! Dit is deel twee op rogue maid. Ik raad jullie aan om deel één eerst te lezen want misschien is het anders niet te volgen. !!!!!!!!!!!!! De drieling is net geboren en Bella en Alex zijn superblij met hun drie pups. Bella houd is de ee...