po.v Isabella
Een maand is verstreken nu. Ik kom soms niet eens mijn bed meer uit. Ik wil Lieve terug! Ik wil Lieve weer in mijn armen sluiten maar niemand heeft enig spoor! Alex heeft de hele kant van de noordgrens afgezocht samen met de Alpha van onze buurroedel.
Iedere bevriende Alpha heeft tien mannen gestuurd om Sebastiaan op te sporen en hem te doden! Hij is een gevaar voor alle roedels. Maar niemand heeft nog iets gevonden!
Ian en Floris zijn weer uit het ziekenhuis. ze willen meehelpen maar Alex staat dat niet toe. Hij wil niet weer dat Sebastiaan hen aan kan vallen en deze keer wel kan doden! Ian en Floris lopen de hele tijd rond het huis. Die bewaken ze met hun leven!
De kinderen spelen niet meer buiten nu. Ik, Roos, Jennifer, Fenna, Julia en Tess willen het niet. Ze spelen binnen wat ze in principe niet erg vinden. Ze vinden het alleen wel jammer dat we eerst met zijn allen toestemming moeten geven voordat ze naar buiten mogen.
Ilano en Oliver zitten vaak voor de kamer van Lieve. Ze willen ook heel graag dat ze terugkomen! Soms willen ze op de ruggen van de wachters mee op patrouille. Maar dat staan we niet toe. Soms neemt Alex de twee mee op zijn rug rond de grenzen. Maar hij laat ze nooit alleen gaan op patrouille.
Maar nu ga ik rennen. Ik moet mijn hoofd leeg maken. Ik had vanmorgen opeens heel veel energie om Lieve te vinden. Ik ga niet buiten de grenzen heb ik belooft.
p.o.v Lieve
Een maandje verstrijkt. Ik leer heel erg veel hier. Iedere dag wel weer iets nieuws. Ik heb al veel dingen leren koken en ik weet nu heel veel goocheltrucs. Ook weet ik hoe ik dingen moet repareren. Oude talen lezen gaat nog een beetje moeilijk maar het gaat steeds beter. Ik leer hiërogliefen lezen en Latijn. Ik kan nu ook liedjes spelen op die piano. En ik kan wat dingen tekenen die eerst heel moeilijk leken zijn nu heel makkelijk.
Iedere keer als Niels op me moet passen dan laat hij me kiezen wat we gaan eten die avond. Meestal zeg ik hele lekkere dingen maar één keer zei ik iets gezonds en dat vond Jake niet zo leuk. Daarom at hij die avond maar alleen brood.
Af en toe nam opa me mee naar boven. Hij gaat altijd patrouille lopen in de ochtend. Daarom is hij er meestal niet als ik wakker word. Degene die op me moet letten die dag is altijd alleen beneden als ik wakker word en naar de woonkamer ga.
Als opa me laat gaan kan ik alles vertellen aan papa en Ilano en Oliver en natuurlijk aan mama. Ik mis mama heel erg. En ik heb vanmorgen aan opa gevraagd of ik misschien brieven naar papa en mama mag schrijven. Hij gaat erover denken maar waarschijnlijk vind hij het wel goed. Opa vind bijna alles goed wat ik doe.
Maar nu ben ik alleen hier beneden. Opa is gaan rennen net als de rest. Ik speel met wat speeltjes die Jake voor me heeft gemaakt. Hij heeft wat houten mensjes en wolven en paarden gemaakt.
Ik hoor wat gestommel en dus betekent dat dat ze terug zijn. Of opa of de rest. En als de rest terug is kan Seth me weer helpen met de talen. Ik open mijn deur en blijf verbaasd stilstaan. Opa Sebastiaan duwt iemand de grote kamer in. Mijn ogen worden groot. 'Ah Lieve' zegt opa Sebastiaan, 'kijk wie ik tegen kwam.'
JE LEEST
next generation
Werewolf!!!!!!!!!!!!!! Dit is deel twee op rogue maid. Ik raad jullie aan om deel één eerst te lezen want misschien is het anders niet te volgen. !!!!!!!!!!!!! De drieling is net geboren en Bella en Alex zijn superblij met hun drie pups. Bella houd is de ee...