* Skip *
Seoul
-ting- , bunyi notification masuk ke telefon Woozi.. Dia membaca setiap patah dan perkataan yang terpapar di skrin telefon nya.. "Shina update fb" monolog woozi dalam hati.. Dan di situ, terdapat pelbagai komen dan nasihat.. Dia mula menaip sesuatu di ruang gan komen tersebut.. Ibu jari nya mula bergerak untuk menekan butang 'send'.. 'EGO'.. Dia mula memadamkan ayat yang ditulis sebentar tadi dan keluar dari laman facebook..
#p/s segala gambar yang di upload ada la rekaan semata mata.. Okay guys..
Dia membaling telefon nya ke sebelah.. Dan mengeluh.. Melihat perkataan 'silent' dan 'revenge ' sahaja, ramai yang memberi amaran kepada shina supaya tidak melakukan sesuatu yang berbahaya.. Dia juga ingin berbuat demikian, tetapi bila di fikirkan balik hubungan di antara mereka berdua.. Mereka bukan nya rapat mana pun.. Malah boleh di kategori sebagai 'musuh'?.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
'Flashback'
"Chagi" laung seseorang dari arah belakang.. Hana menoleh ke aah suara itu.. Dan terukir senyuman manis di bibir nya.. "Lama tunggu" tanya joshua kepada Hana.. Hana hanya menggeleng.. "Mian " kata joshua.. "Its okay.. Hana pun baru je sampai" kata Hana untuk menyedapkan hati kekasih nya itu.. "Jom date" ucap joshua dengan senyuman yang menggoda..
Mereka meluangkan masa seharian dengan berjalan jalan.. Makan.. Dan pelbagai aktiviti dibuat oleh mereka.. Gelak ketawa bersama dan sebagainya.. Tetapi semua nya hanyalah penipuan semata mata.. Bagi joshua ini semua adalah taruhan yang menguntungkan dirinya.. Dia couple dengan Hana pun bersebab.. Dia dicabar oleh rakan-rakan nya oleh kerana dia gagal dalam permainan..
Hana yang tidak mengetahui hal itu, hanya tersenyum riang bila bersama dengan joshua.. Sehingga la satu hari, perkara itu terbongkar, dimana Hana terdengar perbualan joshua dengan rakan-rakan nya.. "Perempuan tu memang bodoh kan? " kata seorang rakan joshua yang bernama rain.. "Kan.. Hahahaha" sambut Joshua dengan ketawa yang kuat.. "Macam mana la dia boleh kena tipu dengan kau.. Couple? Seriously" kata seorang lagi kawan joshua..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Us Now~ (On Hold)
Romance"We should love, not fall in love because everything that fall gets broken " - Lim Shina. " Don't say you love me unless you mean it, because I'm might doing something stupid like .. believe it." - Lee Jihoon (Woozi) " In every relationship.. There...