Taksi beklemek zorunda kalmadan işe gittim . Çünkü Arda bey almıştı beni , babam arda bey'in arabasını görmesin diye evden bir karınca sessizliğinde çıktım adeta, başarılı da oldum tabii ki .
Artık bey kelimesi düşüncelerime de çok gelmeye başlamıştı . Sadece Arda demek istiyordum. Arda, sihirli bir sözcük gibi .
''Günaydın güzel kız ''
''Günaydın Arda '' dedim 32 diş gülerek . Güne başlarken ilk onun yüzünü görmek nasıl bir mutluluk hiç kimsenin tarifine sığmaz .
Şirkete çok yavaş gidiyordu . Sanki zaman uzasın istiyordu ama o kaçınılmaz son gelmişti ve şirkete girmeden onunla konuşmam gerekenler vardı .
''Arda sana birşey sorabilir miyim ?''dedim.
''Sorabilir miyim de ne demek melisa tabi ki de sor '' dedi . Önce mavi gözlerine baktım . Ama daha fazla bakarsam kaybolacaktım içinde.
''Ben yeni bir eve çıkmak istiyorum da acaba bunu nasıl yapabilirim ''dedim çekingen bir halde , yardım etmesini umuyordum .
''Yeni bir ev mi ?'' Dedi şaşkınca .
''Evet . Ben fazla anlamam da belki sen biliyosundur diye sordum''
''Tabi tabi biliyorum , sadece sen mi, Ailenle mi? ''
''Sadece ben, ailemle çıkmak istemiyorum '' ben zaten onlardan ,yani babamdan , kaçıyorum birde onlarla aynı eve çıkamazdım .
''Hımm peki o zamannn yarın senin için izin alır çıkar bu konuyla ilgileniriz nasıl olur? ''deyip göz kırptı .
''Çok guzell olurrr ama nasıl alıcaz izini biliyorsun şirket buna sıra çok yoğun '' dedim endişeyle .
''melisa sen bunu mu dert ediyorsun karşında koskoca patronun oğlu var ''dedi .
Bende gülerek cevap verdim . ''Evet haklısın çok teşekkür ederim ''
''Aslında seni burdan alıp kahvaltıya mı kaçırsammm? '' derken sanki düşünüyormuş gibi yapıyordu ama tabiki de müsait olamayacağımı oda biliyordu .
''Tamam tamam cevap verme biliyorum işin var''dedi.
'Yaa gerçekten çok isterim ama ''deyip başımı önüme eğdim .
''Melisaa bak oldu mu yine eğdin o başını önüne oturuyorsun hadi hadi kalk şirkete ''dedi . Allahım nasıl böyle tatlı olabiliyor .
Şirkete girdim . Odama doğru giderken odama bir çay istedim . Gerçi Arda sayesinde bütün uykusuzluğum gitmişti ama olsun garantiye almak lazım .
Şirkette işler yoğun fakat çok iyi gidiyordu . Katımdaki herkes öyle iyi insanlardı ki onlarla birlikte olmaktan keyif alıyordum burası benim cennetimdi adeta , burası benim kaçışım, mutlulugumdu .
Ve burası sayesinde bir de dost edinmiştim adı Edaydı . Sarışın aynı arda gibi mavi gözlüydü. Fakat ardanın gözlerinin yerini kimse alamaz onunkiler okyanus mavisi .
Edayla sık sık görüşemiyorduk .ama çok tatlı bir kızdı sürekli arıyordu konuşuyorduk . Şuana kadar 2 kere buluşabilmiştik birincisinde alışverişe gittik . Bana o kadar güzel kıyafet tavsiyeleri verdi ki kendimi o günün akşamı bambaşka biri olarak bulmuştum ve bir buluşmamız da ise kuaföre gitmiştik saatlerce kuaföre kaldık . işte o zaman tamamen farklı biriydim hayatıma giren insanlar sayesinde gelişiyordum . Ve yeni hayatımı o kadar seviyordum ki eskiye dair ne varsa siliyordu fakat ya zihnimdekiler onlarda silinebilecek miydi ? Sanmam .
Bugün hızla akşam oldu ve patronuma işleri teslim edip çıktım . Fazlasıyla memnun oldu ve ahmet beye karşı yardımlarımdan dolayı beni tebrik etti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğa Çıkar Beni
RomanceOysa ki mutlu olacaktım hayallerim vardı hepsini bir bir yaşayacaktım aslında yaşadım da ama kurtulmak istediğim köhne hayattan daha kötü bir bataklığa düsürdü beni hayallerim ve şimdi birinin elimden tutup çıkarmasını bekliyorum ...