10

128 33 10
                                    

Yeni evime taşınmak için can atıyordum . O kadar heyecanlıydım ki içim içime sığmıyordu. Bazen bu mutluluğumun sadece bir hayalden ibaret olduğunu düşünüyordum .Orası benim evimdi. Bana aitti . Kimse bana karışamayacaktı.

Bir kaç gündür bu düşüncelerle gezerken evdekileri iyice unutmuştum.  Arda ve evim hayatımın odak noktası olmustu. Şirketi dahi unutabilirdim fakat eğer orayı unutursam tüm bu hayallerim üzerime çökerdi.

Kendi kendime Ardaya aşık olduğumu ilan ettiğimden beri Arda'yı daha çok kıskanıyor, onun beni sevmesi için dualar ediyordum . Şuan bu evdeyken rahat görüşüp konuşamıyordum . Ben tam Ardayla konuşup etrafa neşe içerisinde gülücükler sacarken kardesim odaya girip "aaa abla kiminlee konuşuyorsunn" diye bağırıyordu . Babam hemen odaya damlıyordu . Allahtan Arda'nın numarasını farklı bir kız adıyla değiştirmiştim.  Hemen telefonu  kapatıp telefonun ekranını gosterdigimde  arkadaşımla konuşuyorum sanıyordu. Ah bir de elimden alıp geri arasa yanacaktım . Gerçi pekte önemli değil , evden mi atacak atsın ben zaten gideceğim bu evden bu benim isime gelirdi. Fakat şöyle bir şey var ki oda babamın Arda'yı rahatsız etmesiydi.

Ve de rahatsız etmesinin haricinde daha da kötü olan şey ise Ardadan para koparmaya çalışması olacaktı.  Bu yüzden acilen bu gibi durumlardan kurtulmak için sessiz sedasız bu evden ayrılmaktı. Sadece annem bilecekti oda adres bilmeyecek sadece gittigimi bilecekti.

Şuanda evime çıkmak istesem çıkardım ama eksik birşey vardı .

Bunu tamamlamadan çıkmayacaktım.

Telefonum titremeye başlayınca elime alıp yatakta dogruldum ve açtım .

"Alo Arda nasılsın geldin mi?"

"Geldim güzellik seni bekliyorum" dedi.

Kalbim yerinden çıkacaktı ,öyle hızlı atıyordu ki sanki tüm dünya benim kalbimin sesini duyuyormuş gibi hissediyordum .Allahım aşık olmamalı mıyım acaba yanlış mı yapıyorum . Ama bunları söylemek için artık çok geçti çünkü bu hislerimi tekrar inkar edemezdim . Bu hisler inkar edilemezdi çünkü haftalarca öyle sağlam bir temel atmıştı ki kalbimde silmesi imkansızdı artık...

Kıyafetlerimi daha önce giyinmiş olduğumdan hemen kendimi dışarı attım . Ve onun mavi gözleriyle karşılaştım şimdi nasıl aşık olmayayım ki bu gözlere nasıl kendimi tutabilirim. Bu fazlasıyla zordu benim için.

"Merhaba Arda" dedim kocaman bir gülümsemeyle .

"Oo bugün pek bir neşeliyiz" deyip yanağımdan öptü . Yüzüm kıpkırmızı olmuştur eminim hemen başımı eğip arabaya bindim.

Nereden geliyordu bu yakınlık ? Neden şimdi böyle bir şey yapmıştı.
Acaba o da bana karşı bir şeyler hissediyor muydu? .

...

İşte gelmiştik kocaman kocamandı. hayallerimin bile üstündeydi burası .

Aman allahım aklımda tek model varken ben burada saatlerce bütün hepsine bakabilirdim .arkadan Arda'nın sesi beni içine girdiğimiz bu sihirli dünyadan bir an olsun çekip aldı .

"Nasıl galeriyi beğendiniz mi küçük hanım " ama sormasına gerek yoktu zaten belliydi yüz ifademden.

"Tamam beğenmedin. bayıldın "dedi. benden  bir şeyler duymak istiyordu.Ama benim dilim tutulmuştu resmen.

"A-arda burasi , arda burası bir harika "diyebildim en sonunda .

"Biliyordum seveceğini haydi içeriye gidelim "dedi.

Bir sürü arabanın etrafında geziyordum . Hepsi muhteşemdi. Hepsi harikaydı ve hepsi resmen parlıyordu bir pırlanta gibi ama benim hayalini kurduğum araba başkaydı onu arıyordum .

Mutluluğa Çıkar Beni    Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin