jeju üniversitesinin hastanesine gelmiştim. sıramı beklerken jungkook'un beni görmezse endişeleneceğini düşündüm ve hemen muayene olup gitmek istedim.
sıram kısa süre sonra geldiğinde doktorun odasına girdim. doktora hızlı kilo alışım ve ağzımdan çıkan kan hakkında sorular sordum ve doktorun ağzından çıkanlardan irkildim.
"telaşlanmanızı istemiyorum fakat kanser belirtileri gösteriyorsunuz, ama yalnızca belirti kanser olabilirsiniz demiyorum. eğer zamanınız varsa hastanemizde birkaç test yaptırmanızı isteyeceğim."
istediği testlerin yapıldığı odalara doğru yürüdüğümde içimdeki tedirginlik artıyordu. 'umarım ciddi bir şey yoktur ve bu hastaneden çıkıp jungkook'un yanına giderim ve son haftasını mahvetmem'
istediği testleri yaptırıp dışarı çıktığımda jungkook'u arayıp marketten birşeyler alıp geleceğimi söyledim.
testlerin sonuçları çıktığında doktora götürdüm. testlerde nereme bakıldığı ne yapıldığı hakkında bir fikrim yoktu. tıptanda bi bok anlamazdım zaten.
"kanser değilsiniz."
doktorun bu sözünden sonra derin bir nefes aldım. doktora bakıp gülümsediğimde doktor hüzünlü bir iç çekti.
"kanser değilsiniz.....fa-fakat kalp yetmezliği olabilir, yarın lütfen tekrar gelin emin olmamız için birkaç test daha lazım ve eğer böyle bişey varsa sizi hastanemizde ağırlamamız gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last kiss > jikook ✅
Fanfictionfakat sen Jimin, "ben yokkende aşk vardı" diyorsun. gece yokken yıldızlar varmış gibi, yağmur olmadan gökkuşağı çıkıyormuş gibi...