my ghost, where'd you go?

8.1K 550 101
                                    


şarkıyla dinlerseniz
ya da okuduktan sonra şarkıyı dinlerseniz
çok güzel olabilir.
buda naçizane önerimdir.

işe gitmek üzere arabayı alıp evden çıkmıştım. bu son konferansa da katıldığımda sertifika alabilecektim. geç kalmamam gerekiyordu fakat evden hiç yapmadığım birşeyi yapıp biraz geç çıkmıştım ve bugün koşturmam gerektiğini anlamam çok sürmemişti.

bu trafikte iş yerinin önüne çıkmam saatlerimi alabilirdi. arabayı bir park yerine park edip arabadan çıkarak koşturmaya başlamıştım. yağmur yağdığından dolayı ceketimi ani bir hareketle kafamın üstüne yerleştirmiştim.

durmaksızın koşarken bir şey benim gitmeme engel oldu. ne olduğunu bilmiyordum önümde görünmez bir duvar varmış ve ona toslamış gibi aniden durdum. yanımda ruhunun içinden çoktan çıkmış olduğundan emin olduğum bir adamın geçmesiyle koşmaya tekrar devam ettim.

bir anda bir şeyler beni tekrar durdurdu. bir saniye sonra arkamı dönüp baktığımda gördüğüm şey korkunçtu. az önce ruhunun içine kadar gördüğüm adam bir anda koca yolda kaybolmuştu.

geç kaldığım toplantıyı bırakmıştım, şu zamana kadar içimde saklanan gözyaşlarımın yağmurdan daha güçlü aktığına yemin edebilirdim.
gökyüzünde ki tüm bulutlar gözaltlarımda toplansa bile gözlerimden şuan akan yağmurun yarısını üretemezlerdi.

last kiss > jikook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin