"Mondje open." Ze doet haar mond open. "Prima, lus je wat drinken?" Vraag ik. Ze geeft geen antwoord. "Beetje bloed kan er wel in." Haar ogen werden groot. Ja je hoort het goed, bloed. Ik heb iets van 13 potten bloed in de koelkast staan. "Nee! Ik heb geen dorst echt niet! Stop! Alsjeblieft! HELP!!" Schreeuwt ze.
~
Ze blijft maar schreeuwen. Dat ze het niet wil, en ze blijft maar stop zeggen. Haar grens dus. Ik loop naar de koelkast en vul een bekertje met bloed. "Mond open Lina!" Zeg ik. Ze houd haar mond stevig dicht. Dit gaat zo niet werken. "Trut!" Snel bedenk ik een ander plan. Ik heb nog wel een buis. Dan stop ik die in haar mond en giet het er aan de andere kant in. Geniaal, Char.Ik ga op zoek naar het buisje. Lina heeft haar mond nog steeds dicht en ademend met haar neus. "Gevonden." Zeg ik blij. Ik loop naar haar toe. "Mondje open." Ze doet nog steeds niet wat ik zeg. "Dan maar op mijn manier." Ik knijp haar neus dicht. Ze word helemaal rood. Na een paar seconden moet ze wel ademen. En precies op het goede moment stop ik het buisje in haar mond. Ik begin te lachen. Er lopen nu nog meer tranen over haar wangen heen. "Hierna zijn we klaar voor vandaag. Nog maar even." Ik krijg een gemene lach op mijn gezicht. En begin te gieten. Eerst slikt ze het niet door. Maar ik blijf maar gieten dan zie ik dat ze slikt. "Good girl." Zeg ik en aai over haar hoofd. Ik haal het buisje uit haar mond. Ze begint gelijk te hoesten. "Goed gedaan!" Zeg ik trots.
~Lina P.O.V
Ik heb net gewoon bloed gedronken! En het was vies! Ze veegt mijn mond af. En maakt me los. En brengt me terug naar mijn cel. Ik ga zitten en barst in huilen uit. Ik kom hier niet levend uit. Waarom doet ze dit toch? "Je hebt het goed gedaan. Ik ga even briefje langs brengen bij je ouders. Dat je, ja niet meer terug komt. En misschien neem ik wel nog iemand mee!" Zegt Charlotte. Ik knik. Ik kom echt niet meer naar huis. Ik wil gedag zeggen tegen mijn ouders. En tegen mijn zus. Tegen mijn vrienden. Waarom moet dit nou weer bij mij? Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik weet niet wanneer ze me gaat vermoorden maar het zal wel snel zijn.
~
Ze komt terug en heeft een jongen vast. Ze gooit hem in de cel naast mij. En gaat daarna weer weg. "Hallo?" Ik probeer contact te zoeken met de jongen. "H-hoi." Zegt hij stotterend. "Hoe heet je?" "Lucas." "Lina." "Ben je hier al lang?" Vraagt hij. "Nee 1 dag. Waarschijnlijk komt ze je zo ophalen. En ik waarschuw. Je moet bloed drinken!" Zeg ik, ik wil hem niet bang maken maar wel waarschuwen. "Oh nee! Is hier een uitweg?" "Nope." Zeg ik. Dan horen we de deur van de kelder open gaan. "Lucas, tijd om te spelen?! Zin in een spelletje?" Ik word al bang van haar stem. "Succes!" Fluister ik. Lucas is erg aan het tegen stribbelen. Niet slim. "Ik wil geen bloed drinken!" Schreeuwt hij. "Wat heeft die trut jou verteld?!" Ze keek me boos aan. "Lina Lina Lina, niet zo slim. Dag 1 en je bent al dood." Ze pakt me op en neemt mij ook mee. Dit word mijn dood. Ik weet het zeker!~Charlotte P.O.V
Die trut van een Lina heeft alles tegen Lucas verteld. Ik ben nu al klaar met haar, bitch. "Ik wil nog niet dood!" Schreeuwt ze. Ik heb Lucas terug in de cel gestopt. Eerst Lina vermoorden dan Lucas ombouwen tot pop. Die alles voor me dood. En zo niet? Gaat die er ook meteen aan! "Lina toch, arme meid. Binnen 1 dag al dood. Moet er bijna van huilen." Ik begin te lachen. Maak haar vast aan een recht op staand stuk hout. Er zitten touwen en banden omheen waar ik haar mee vast kan maken. Ik bind haar vast. Zoek mijn scherpste mes op en begin te snijden. Ik houd een beker onder haar arm, veel een potje bloed. "Klaar om dood te gaan?" Vraag ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ze begint druk te schreeuwen. In 1 keer snij ik haar keel door, en alles was over. Lina, slachtoffer 8.Beste mensen,
Dit was Lina. Lina was een bijdehand en een stil meisje. Ze durfde niet veel. Maar ze was saai. Was al snel klaar met haar. Slachtoffer 8 alweer! Ben goed bezig! Voor de mensen die mij nog niet kennen. Pas maar op, want ik ben een Psycho!
X CDat briefje heb ik aan de ouders gegeven. Ik hoor Lucas beneden met iemand praten. Er staat een meisje voor de cel wat Lucas. Wie de fuck is dat?! "En wie is dat nou weer?" Ik loop naar beneden. Het meisje schrok. "Ik uhm werd gebeld door Lucas dat ik zo snel mogelijk moest komen. En ik ben trouwens Amy." Zegt ze. "Lucas?" Voor dat hij antwoord kon geven schoot ik hem neer. Dood! Slachtoffer 9. Gaat veel te snel. Komt mijn brief weer.
Beste mensen,
Dit was Lucas. Mijn kortste slachtoffer ooit. Binnen ongeveer een uur heeft hij mij zo ver gekregen om hem neer te schieten. Hij was niet zo'n held. En durfde niets. Was er al snel klaar mee, te snel. Tijdverspilling! Maar wel slachtoffer 10! Voor de mensen die mij nog niet kennen. Pas maar op, want ik ben een Psycho!
X CDat is ook weer klaar. En gelijk weer een nieuw slachtoffer. "Welkom in mijn levend Dollhouse." Zeg ik. Ik wil haar tot mijn eerste levende pop maken! En dat gaat mij lukken ook! "Kom." Ze loopt achter mij aan. Ik bind haar vast. "Wat gaat u doen?" Vraagt ze bang. "U?! Ik ben 17!" Schreeuw ik boos. "Charlotte was het toch? De 'psycho' ?" Vroeg ze. Ik moet haar echt zo snel mogelijk veranderen. Word nu al gek van haar. Ik wil net beginnen maar er word op de deur gebonkt. Ik doe open. Er staat een jongen. Ongeveer 16/17 jaar. Ik laat hem binnen. "Charlotte?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Ja, en jij bent?" Vraag ik aan hem. "Jake. Ik ben opzoek naar Dopstraat 28. Weet jij misschien waar dat is?" Vraagt hij alsof hij niet weet dat hij nu in de woonkamer van een gestoorde gek staat. "Nee sorry, maar ik kan je hulp eigenlijk wel gebruiken. Word mijn 'hulpje' je hoeft niet veel te doen. Maar het is iets." Ik kijk hem serieus aan. "Ik vind het goed." Zegt hij droog, verstond ik dat nou goed? Heb ik nou serieus een hulpje?
Hoofdstuk 3 alweer!
Vinden jullie ook niet dat tijd echt te snel voorbij gaat? Vind ik dus wel.
En kan nu ook nog eens niet veel uploaden. Elke avond maak ik een hoofdstuk. En doe echt mijn best! Alleen soms lukt het niet! Sorry daarvoor:( maaaaaaarrr Jake! Is hij nou wel te vertrouwen voor iemand die zo maar aan komt bellen? En waarom neemt Charlotte nou weer een hulpje aan? Te veel vragen! Maar lees door! En je komt het te weten,They say I 'm crazy.
But I'm not !
I like to play, with people .
I'm just myself.
And anyone who takes what can be done.
X CGroetjesss Juul (Julia)❤️
Oké is lees dit nu net terug.... En ik ben dom geweest
Ik heb 2x de naam Lucas gebruikt😳
Even voor de duidelijkheid.
DEZE LUCAS IS DOOD! DE ANDERE DIE IS DE VOLGENDE HOOFDSTUKKEN KOMEN IS IEMAND ANDERS! Niet dezelfde persoon.
I know. Dit is aardig dom. En die naam veranderen. Nee, te veel moeite😂🙈
Sorry hier voor! En sorry als het voor Verwarring zorgt:(
JE LEEST
Psycho
Mystery / ThrillerCharlotte is een meisje van 17. Alleen geen normaal meisje, ze heeft laat maar zeggen een nog al vreemde obsessie. Het is al een hele tijd zo. Net als ze er een beetje uit komt word ze flink verraden. Ze beland in een gesticht. Ze sticht een groepje...