>>Hoofdstuk 11<<

17 1 2
                                    

Hij is van Amber.

"Zo, jij nu ook al hier." Zegt ze. Ik blijf staan. "Durf je niet?" Ik blijf nog steeds staan. "Ik ga je vrienden wat aan doen Amy als je mij hier niet uit krijgt." Ik schrik. Ze weet het. Ze weet alles. "Ja ik weet alles." WTF kan ze nu ook nog eens gedachtes lezen?! "Amy dit is het plan. Jij blijft hier zitten, ik ga hier weg." Ik schudde mijn hoofd. "Amber dat kan niet." Ze werd boos. Heel boos. "Amy jij luistert naar mij! Ik vermoord je vrienden echt!" Zou ze dat echt doen? Ik was helemaal vergeten dat ik een mes in mijn zak meekreeg. Ik steek hem richting haar. Ze pakt het uit mijn handen, nu heeft zij het mes. Oh shit!

"Zo, Amy. Tegen de muur!" Zegt ze. Ik blijf staan. "Amber rustig." Probeer ik nog. "Amy nu!" Ze begint te schreeuwen. Ik loop naar de muur, en ga er met mijn rug tegen aan staan. "Omdraaien!" Ik doe wat ze zegt. Ze begint in mijn zakken te zoeken. Ze vind de sleutel. En wat touw. Dat ik ook mee kreeg voor de veiligheid. Waarom touw? Dat weet ik ook niet! Ze bind mijn handen vast. "Amber! Stop!" Ik probeer nog te kunnen ontsnappen. Waarom ben ik hier aan begonnen?! Ze loopt naar haar bed. Doet haar matras om hoog. Er ligt tape, touw, allemaal soorten messen, pistolen en alles wat nodig is om iemand te vermoorden. Ze pakt het tape, en nog wat touw. Tape plakt ze op mijn mond. En touw wikkelt ze over mijn benen, armen en bij mijn boven lichaam.

"Zo, nu ben ik de baas." Ze trekt me mee en zet me op het bed. Ik wil schreeuwen maar er komt niets uit. Maar dan begint Amber te schreeuwen. "AUWH JONGENS KOM!!" Ze blijft maar schreeuwen. Na een paar minuten staan er 3 mannen bij de deur. "Amber wat..." Ze zagen mij. Hun blik ging gelijk naar paniek. "Amber laat haar los!" Ze pakt het pistool en richt het op mij. "Laat me vrij!" Zegt ze. Ik doe mijn ogen dicht. Nog nooit ben ik zo bang geweest. "Amber dat gaat niet." Ze schoot. Eerst kwam pijn, maar al snel was alles zwart.

~Amber P.O.V
"Amber doe normaal!" Schreeuwt Jake. "Dood." Zeg ik lachend. Ze namen me mee naar de martel kamer. Een man bleef bij Amy. Of wat hun denken Kim. Maar niets boeit me meer. Maak me maar dood. Maar eerst moet ik gewoon die gezichten van Charlotte en haar clubje zien als ik ze het vertel. "Ik wil nog even naar de gezamenlijke kamer."  Zeg ik. "2 minuten daarna is het over, je weet dat je niet meer uit de martel kamer komt?" Ik knik.

Ik loop richting Charlotte enzo. "Zoeken jullie Amy?" Vraag ik lachend. "Wat? Hoe? Wat heb je met haar gedaan?!!" Schreeuwt Charlotte. "Dood. Ze wou me niet helpen. En nu is ze dood. En mij zie je nooit meer terug." Charlotte krijg tranen in haar ogen. Alice begint gelijk te huilen en Maud kijkt woedend. Lucas probeert de andere rustig te krijgen. Met een glimlach loop ik verder naar de martel kamer.

~Charlotte P.O.V
  Amy is dood door mij! Dit kan echt niet! Waarom doet ze dit nou?! "Char rustig maar. Het komt allemaal goed. Amber is gewoon een bitch!" Zegt Lucas terwijl hij mij knuffelt. Er komt een jongen op ons afgelopen. "Ik zoek Kim. Ik moet haar echt wat vragen." Zegt de jongen. "Ze is dood." Zeg ik. Hij kijk verbaasd. "Hoe ken je haar?" Ze zou mij helpen. Om bij een groepje te gaan zodat ik hier weg kon." Ik bedenk me iets. Zouden wij dat groepje zijn? De jongen begint met Lucas te praten. "Maud zouden wij dat groepje zijn?" Vraag ik. Ze knikt. "Mag hij erbij? Dan doen we het voor Amy." Zeg ik. Ze knikt. Ik loop naar de jongen toe. "Welkom....?" Ik vroeg zijn naam. "Tijn." Zegt hij. "Welkom Tijn." Zegt Maud. We beginnen even met overleggen. We moeten een nieuw plan hebben. Ik denk aan Toby! "Toby!" Zeg ik. "Ja! Nu alleen nog bellen!" Zegt Alice. Ik denk dat Alice een beetje verliefd op Toby is. "Ik bel wel!" Zegt Lucas. En loop naar een van die mannen. Ondertussen leggen wij alles uit aan Tijn.

~Lucas P.O.V
"Zou ik misschien even mogen bellen?" Vraag ik. Gelijk word ik beetgepakt. "Je hebt 2 minuten." Zegt hij. Snel bel ik het nummer. "Hallo met Toby." Hoor ik. "Hallo Toby! Ik ben het Lucas. Jij kan ons toch wel helpen ontsnappen?" Zeg ik zo zacht mogelijk. "Oh jeh baby. Dat kan ik zeker. Ik weet ook al hoe! Alleen mag ik dan meedoen met jullie??" Ik moet even na denken. "Ja van mij wel." Ik hoor gejuich aan de telefoon. "Binnen nu en 2 uurtjes zijn jullie daar weg!" Hij hangt op. Ik loop terug.

"Hij komt ons zo helpen. Hij zegt met een top plan. Alleen dan moet hij er wel bij. Mag dat?" Ik was bang voor het antwoord. Alice begint gelijk te springen. "Jaaa!!! Tuurlijk!!" Schreeuwt ze. Ik begin te lachen. "Ik vind het ook goed." Zegt Maud. "Ik ken die gozer niet maar ik vind het best." Zegt Tijn. "Van mij mag het." Zegt Charlotte. "Binnen nu en 2 uur zijn we hier uit jongens!" Zeg ik. "Lucas er is een belletje voor je." Er komt een mam naar me toe. En neemt me mee, ik dacht misschien is het Toby. Maar het was Toby niet. "Hallo Toby." "Hallo?" Ik weet niet wie het is. "Met James." "James!!!! Hoe kom je aan dit nummer?! En hoe wist je dat ik hier zit?" James is mijn beste vriend. Al sinds 2004. "Gast ik heb je serieus over gezocht. En toen dacht ik ineens dat je heel goed hier zou kunnen zitten." Ik geloof het nog niet helemaal. "Als ik hier uit ben. Zouden we dan even voor een paar nachten bij jou mogen slapen. Want het eerste waar ze gaan zoeken is het huis was Charlotte." Ik hoop zo dat hij ja zegt. "Ben je bij  Psycho Charlotte?! Nicee gast. Met hoeveel, koop ik alvast luchtbedden." Zegt hij lachend. "6. Ik zie je morgen hoop ik. Als ons plan lukt." "Nou doei hè!" Ik hang op. Ook nog een slaapplek! Lekker bezig.

"Jongens ik heb een slaapplek! Want als we gelijk de eerste nacht naar het huis van char gaan vinden ze ons gelijk!" Zeg ik. "Ja klopt." Zegt Char. "Nu alleen nog wachten op Toby.

~Toby P.O.V
Ik had me hier al op voorbereid. Ik ga het gebouw opblazen! Ik zorg eerst dat Charlotte enzo buiten staan. Dan blaas ik de boel op! En dan zijn ze vrij en kunnen ze verder met het plan! Ik ben echt een top broertje!

Hallootjesss,
Ben ik weer!
Amy is dood!!😭
En is het nou wel zo slim van Toby om het gebouw op te blazen?
Dit is alweer plan 3! Lukt deze dan wel of nog niet?!
Lees maar snel weer verder!
Vergeet de Q&A niet!!!!!!
Mensen bedenk even namen voor hun!
Alice
Maud
Lucas
En nu ook Tijn
En misschien ooit voor Toby....
En een gezamenlijke naam!!!!!!!
Weten jullie nog een app waar je mee kan editen voor covers bijv. maar ook voor post op insta??

Komt die weer!!!!

They say I 'm crazy.
But I'm not !
I like to play, with people .
I'm just myself.
And anyone who takes what can be done.
X C

Groetjesss Juul (Julia)❤️

PsychoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu