Charlotte P.O.V
We staan oog in oog met een paar jongens. Ze zijn ongeveer 17 zo zien te eruit. Zijn hun de jongens van de brief? "Dus jullie zijn Charlotte, Maud, Tijn, Lucas en Alice?" Vraagt de jongen die voor mijn neus staat. "Ja." Zeg ik. "Mooi." Zegt hij. "En jij bent?" Vraagt Maud. "Quinten." Zegt de jongen. Dan worden we allemaal vast gepakt. Lucas en Tijn worden meegenomen. Alice, Maud en ik worden op stoelen gezet. "En wat is hier de bedoeling van?" Vraag ik. "Hou je mond." Zegt een andere jongen. Quinten is met de Tijn en Lucas meegegaan. "We willen alleen Tijn en Lucas. Jullie zijn niet meer nodig." Zegt de jongens. "Je gaat ons vermoorden?" Vraagt Alice bang. "Ja en jou als eerst." Zegt hij alsof het niets is. "Stop!" Zeg ik terwijl ze Alice meenemen. "Wat moet je?" Vraagt de jongen. "Je kan ons niet zomaar vermoorden!" Zegt Maud. "Klopt!" Zeg ik. "Ik vermoord alleen deze. Jullie zijn nog wel handig." De jongens lopen verder. Even later horen we een schot van een pistool. "ALICE!" Schreeuw ik. Ik kijk Maud aan. Waar zijn we in beland?!
Tijn P.O.V
"Wat is hier de bedoeling van?" Vraag ik aan Quinten. "Jullie komen bij ons. En de meiden verkopen we. En alice vermoorden we die is te jong." Sorry?! Als dit zo door gaat word het een heel ander verhaal. "Sorry?!" Zegt Lucas. "Je hoorde me best." Zegt Quinten. "En wat moeten wij dan doen?" Vraag ik. "Gewoon wat jullie al dede. Mensen vermoorden." Sorry?! Dit word een ander verhaal. "Ik ga helemaal niets voor jullie doen." Zeg ik vastbesloten. "Weet je dat zeker?" Ik knik. Lucas ook. "Als jullie niet meewerken gaan Charlotte en Maud eraan." Zegt hij. "Ik doe het niet." Zeg ik, ik ga echt niets voor hun doen. Dan hoor ik een schot en hoor ik Charlotte schreeuwen. "Zeker weten Tijn?" Vraagt Quinten. Ze menen het. Als wij niet meewerken gaan Charlotte en Maud eraan. "Ik doe mee." Zegt Lucas. "Luc?!" Zeg ik boos. "Ja hallo, straks vermoorden ze Charlotte of Maud." Daar heeft hij wel gelijk in. "Goed zo Lucas." Zegt Quinten. Die gast spoort ook niet. "Nu jij nog." Zegt hij. Lucas word meegenomen. "Wat ga je met hem doen?" Vraag ik. "Oefenen met schieten." Zegt hij. Deze mensen zijn gestoord! "Doe je mee of niet?" Vraagt hij. Ik weet het niet. Moet ik nou wel of niet doen?
KIDNAPPEN [NL] STAAT ONLINE!!
sorry voor het erg slechte hoofdstukje!! Mijn inspiratie voor dit boek is leeg. HELEMAAL OP!
MAAR IK BEN TERUG MET EEN NIEUW BOEK! EN HIJ STAAT ONLINE!!
dit boek is bijna bij het eind. En ik heb iets leuks bedacht!
jullie kunnen het einde bepalen! jullie beslissen wat er de komende hoofdstukken gaat gebeuren. Want ik kan niets bedenken ;)
Dus laat het maar achter in de rea wat je wilt dat er gebeurd!
BYEEE
JE LEEST
Psycho
Mistério / SuspenseCharlotte is een meisje van 17. Alleen geen normaal meisje, ze heeft laat maar zeggen een nog al vreemde obsessie. Het is al een hele tijd zo. Net als ze er een beetje uit komt word ze flink verraden. Ze beland in een gesticht. Ze sticht een groepje...