>>Hoofdstuk 6<<

30 3 4
                                    

~Charlotte P.O.V
"Maud? Heb je al proberen te ontsnappen?" Vraag ik en verbreek de stilte. "Te vaak. Maar we moeten een goed plan hebben. Als ze merken dat je weg bent, dan uhm..." Er viel een stilte. Ze deed haar shirt een beetje omhoog. Blauw, haal hele buik is blauw. Ik schrik ervan. "Oh, sorry ik uh ik wist het niet." Zeg ik. En kijk nog eens goed naar haar buik. "Geeft niet. Dus nu graag een goed plan." Ze begint te lachen. Ik krijg ook een glimlach op mijn gezicht. Dan word ik van achter beet gepakt. "Hé laat me los!" Schreeuw ik. Maar ik word meegenomen. En in een kamer gelegd. Het was een donkere kamer. Kan iemand het licht aan doen?
~
Even later komen er mannen binnen met zwarte pakken aan. "Wie zijn jullie?" Ze pakken me op en brengen me naar een andere kamer. Een stoel, precies dezelfde als ik heb. Ze maken mij erop vast. "Maak me los! NU!" Ik word woest. Hoe durven ze?! Maar ik moet mij rustig houden. Ik doe mijn ogen dicht en kom even tot rust. Maar die klootzakken moeten dat natuurlijk weer verpesten. "Auw! Verdomme! Blijf met je poten van me af!" Ik schreeuw alles uit, ze hebben een vloeistof in mij gespoten. Ik weet niet wat, maar het zal wel niet goed zijn. "Charlotte, Charlotte, charlotte." Ik hoor de stem van Jake. "Klootzak! Wat moet je?" Ik haat hem. "Jou." Pardon?! Mij? Is die helemaal gek geworden. Mij? Ooh hij gaat er aan!

Ik begin druk te bewegen. En de banden gaan minder strak zitten, ik kan er onderuit glippen. Ik spring op Jake. Die met zijn rug naar me toe stond. Ik begin te slaan, er ontstaat een gevecht. "Haal haar van me af!" Schreeuwt hij maar ik negeer het. Ik ga alleen maar harder slaan. Ik zie het bloed uit zijn neus komen. "Wat moet je?" Zeg ik op een gemene manier. "ik.wil.je.helpen." Zegt hij met pauzes er door, "Lukt je niet." Zeg ik vastbesloten. Ik sla nog 1 keer mijn vuist in zijn maag. Ik word weer vastgepakt en op de stoel gezet. "Dit was niet zo slim Char." Zegt Jake terwijl hij met een doek tegen zijn neus aan zit. Ineens schiet me het binnen, Maud. Haar buik. Alles was blauw. Ik ben in gedachten verzonken. Maar die klootzakken verprutsen het weer. Dit keer met een riem. Recht op mijn buik. Ik schreeuw het uit van de pijn. Klootzakken.

~Maud P.O.V
Ik hoor Charlotte schreeuwen. Die heeft vast weer wat doms gedaan. Ik zit nog steeds hier, in die grote ruimte. Over 3 minuten komen de jongens er ook bij. En ik MOET Lucas vertellen over Charlotte. "Oh meiden kijk, daar hebben we Maud." Hoor ik de stem van Norah zeggen. "Flikker op!" Zeg ik. "Awh ze kan praten." Zegt ze. "Ik heb toevallig wel 2 mensen vermoord. En mishandelen kan ik ook dus pas maar op trut." Zeg ik. "Kom meiden we gaan." Ze loopt weg. Watje. Er komt een ander meisje op mij afgelopen. Die is vast nieuw. "H-hoi." Zegt ze. "I-is C-Charlotte hier?" Vraagt ze. "Uh nee niet nu." Ze komt naast me zitten. "Ik ben Alice." Zegt ze. "Maud." "Hoe kom jij hier?" Elke nieuweling is het zelfde. "Ouders vermoord broertje mishandeld." Zeg ik snel. "Jij?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik hoor hier niet! Ik heb een monster gezien! En het zat in ons huis. Ik probeerde hem neer te schieten en ik raakte  mijn zus. Het was niet mijn schuld. Ik mis haar." Ze barst in huilen uit. Een monster? Die is niet helemaal 100%. "Ik zag het monster echt!" Ze word meegenomen door Jake. Ik lach naar hem, en hij naar mij.

Norah en haar meiden komen weer op mij aflopen. "Dacht je nou echt dat we bang voor jou zijn?" Zei ze brutaal. Ik schud mijn hoofd. Ze slaat me. Ik sla terug. Er ontstaat een gevecht. "Laat Maud met rust. En nu opdonderen!" Ik hoor de stem van Lucas. "Luc!!!" Ik ga naar hem toe en trek hem in een knuffel. "Charlotte!" Ik zie haar bij de deur staan. "Hoi, ik ben Lucas." Hij geeft Charlotte een hand. "Mij ken je denk ik al." Zegt ze lachend. Ik zie dat haar shirt een beetje omhoog zit. Ik kijk goed, blauw. Shit, zij nu ook al.

~Charlotte P.O.V
"W-wat hebben ze met je gedaan?" Vraagt Maud. Snel trek in mijn shirt naar beneden. "Niets bijzonders." Mensen denken dat ik geen gevoelens heb. Maar ik ben ook maar een mens, alleen met andere hobby's. En ik hou van andere dingen. Maar ik heb gevoelens en ben een mens! "Luc we hebben een ontsnap plan." Zegt Maud. Ik word op mijn schouder getikt. Wat nu weer?! "Jah....." Ik draai me om. Een meisje, ik schat rond de 11/12. "Alice wat doe je hier?" Maud duwt mij een beetje aan de kant en gaat voor het meisje staan, dat blijkbaar Alice heet. "Ik wil ook mee doen aan het plan! Ik MOET hier weg! Er zit een monster thuis! Ik moet mijn familie beschermen." Zei Alice. Monster? "Monster?" Blijkbaar hadden Lucas en ik dezelfde gedachten. "Van mij mag je mee." Zeg ik. Lucas stemt mee. Maud stemt tegen. "Kom op nou. Jij wilt hier toch ook weg? Nou dan. Met zijn alleen of niet!" Zeg ik vastbesloten. "Oké dan." Ik geef haar een high five. Samen gaan we hier weg. Dan kunnen we allemaal weer verder met ons leven. En leeft iedereen weer lang en gelukkig. Behalve mijn slachtoffers dan :p
-
De tijd gaat hier zo sloom. Alleen we hebben wel een top plan.
Ons plan:
Doen alsof Alice flauwvalt. Ik en Lucas blijven bij Alice. Maud glipt er tussen uit. Maud zorgt dat ze de sleutel van onze kamers krijgt en de sleutel van de deur. Ze zei dat ze wist waar die lagen dus. Daarna komt ze weer terug. Die avond ontsnappen we. En klaar. Simpel. Hoop ik.

Halloootjesss
Weten jullie nog goede series/films op Netflix?:)
Wat vinden jullie van het plan? Slecht:( of top:) net zoals Charlotte.
Wil je een rol? Zeg het in de rea en bedenk of gebruik je eigen naam en zet die erbij.
Cover gemaakt door Carlijntjuuh-XX

Belangrijk!






















Nog even!





















Oke sorry



















Dit was het niet















Ik verveel me





















Er komt een Q&A (ooit)!
Stel je vragen aan:
Charlotte
Maud
Jake
Lucas
Alice
Amy
Ouders Amy
En de slachtoffers van Char
De ouders van Char/broertje
Oftewel alle personele uit het boek! Dus ooooook de doden ( jeeeyy)
En ook aan mij... Heb je vragen aan mij mag dat natuurlijk ook!
Nou dit was het dan weer. Hier komt die weer!
Oké blije Juul hier, ik weet dat het misschien niets is maar ik sta op 45 in mysterie triller! Met fk 61 lezers! Super bedankt jullie!❤️

They say I 'm crazy.
But I'm not !
I like to play, with people .
I'm just myself.
And anyone who takes what can be done.
X C

Groetjesss Juul (Julia)❤️

PsychoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu