We gaan haar vermoorden, zo snel mogelijk. Ze moet voor haar daden boeten. Ze heeft Amy vermoord! Ik weet niet wat er mis is in dat gekke kopje van haar. Maar toch, ze gaat gewoon dood. "Char? Luister je nog?" Hoor ik de stem van Maud zeggen. "Sorry wat?" Ik hoor iedereen lachen. "We hebben net het hele plan besproken." Zegt Tijn lachend. "Oh ja, sorry. Ik uhm." En dan word alles zwart.
Maud P.O.V
"Charlotte?! HALLOO!!" Ik schiet in paniek. "Charlotte doe normaal!" Schreeuwt Lucas. "Denk jij nou echt dat dit een grap is?!" Schreeuw ik boos naar Lucas. "Ja duh." Zegt Tijn. "We moeten haar op de bank leggen! Schiet nou op!!" Lucas en Tijn willen niet meewerken. "Straks gaat ze dood sukkels!" Alice begint te huilen. Dan horen we Amber heel hard lachen. "Lucas ga jij even naar die bitch toe?" Hij loopt naar de kelder. "CHARLOTTE WORD WAKKER!!" Mijn hart gaat te keer. Ik kan zelf amper ademen. "Maud als jij nou ook even rustig doet." Zegt Tijn rustig. Ik begin te huilen. Hij trekt me in een knuffel. "Is ze dood?" Stottert Alice. "Nee Alice." Zeg ik. "Het komt goed."Lucas P.O.V
"Waarom lach je zo?" Zeg ik boos. "Waarom denk je lul!" Zegt ze boos. "Eh doe normaal!" Zeg ik. "Geef gewoon antwoord op mijn vraag. "Ze kon het niet meer aan. Arme char." "Wat heb jij gedaan?!" Ik raak in paniek. Wat heeft ze nu weer geflikt? "Waarom denk je meteen dat ik het heb gedaan." "Omdat jij het bent, nu goed." "Ik was het niet. Alleen er zijn wel meer mensen Lucas. Ze hebben het op jullie gemunt." Wat de fuck heeft zij het over?! Ik loop maar weer terug. "Ga maar weer lekker terug, lucje." Wat wil ik haar toch graag dood hebben!"Jongens, Amber deed niets. Ze zegt dat iemand het op ons gemunt heeft. Dat kind is gek geworden!" "AAAAAH!" Ik hoor Maud schreeuwen. "Wat is er?!" "Lucas het is waar. IEMAND MOET ONS HEBBEN!" Schreeuwt ze huilend. "Wat bedoel je?" "KIJK DAN! DIE BRIEF!!" Iedereen is in paniek. Wat gebeurd hier?! "Tijn lees voor dan!" Zegt Maud huilend. Tijn begint met lezen.
Beste Charlotte, Alice, Maud, Tijn en Lucas
Jullie denken nu echt, wat gebeurd hier?
Maar het is simpel, jullie denken dat jullie het aan kunnen. Maar dat kunnen jullie NIET.
Jullie plannen gaan nu niet en nooit niet lukken. NOG MAAR 5 DAGEN.
Dan is alles over. 6 mensen, 6 mensen moeten jullie in 5 dagen vermoorden. Nu denken jullie ja makkelijk. Maar wat ik nu ga zeggen veranderd het. Dit is het lijstje:
Moeder Alice
Jake
Broertje Maud
James vriend van Lucas
Zus Tijn
Isa vriendin Maud
Minder makkelijk he? HAHAHAH
Veel succes sukkels. Lukt het niet? Jullie verliezen dit spel.
Alles is goed met Charlotte hoor. Over een paar uit komt te weer bij.
En Oh ja vergeten te zeggen. Amber blijft leven. Gaat die dood? Verliezen jullie ook!Tijn stopt met lezen. "Wat is dit?" Zegt hij. Ik snap er ook niets van. Wat is hier de bedoeling van? "Ik ga mijn moeder echt niet vermoorden!" Schreeuwt Alice dan. "Het moet." Zegt Maud. "Sorry?!" Zeg ik. "Gaan we dit nou echt doen?!" "Ja, wat anders? We hebben geen keus Lucas." Zegt ze. "Wat is er mis met jou?! We gaan toch geen mensen vermoorden?!" Zegt Tijn. "Normale mensen vinden jullie geen probleem. Maar familie gaat te ver. Dacht het even niet jongens! We doen het." Zegt ze boos. "We wachten tot Charlotte wakker is." Zeg ik. "Dat kost tijd Lucas!" "We denken er over na! Met Charlotte. Punt uit!" Wat is er mis met haar? Ik ga James niet vermoorden, echt niet. En dan verliezen we maar hoor! Ik weet niet eens wat er gebeurt als je verliest. Ik voel mijn telefoon trillen. "Zo, Lucas als jullie dit spel verliezen gaat er 1 van jullie dood. Dus jij kan het ook zijn Lucas. Denk er goed over na! Succes." Ik begin te schreeuwen. "IEMAND GAAT DOOD ALS WE VERLIEZEN! 1 VAN ONS!" Ik raak nu helemaal in paniek. Welke gek doet dit? "Charlotte!" Schreeuwt Alice. Ze zit weer rechtop. "Gaat het?" Vraag ik. "Prima, wat is er?" Vraagt ze. "Hier lees dit maar." Tijn geeft haar de brief. En dan laat ik mijn berichtje zien. "Laten we beginnen." Zegt Maud. "Ik stem voor." Zegt Charlotte. "Ik tegen." Zegt Alice. Ik stem ook tegen. Tijn ook. "Er gaat iemand dood jongens! We hebben nog maar 5 dagen! We gaan dit gewoon doen." Zegt Charlotte. "En degene uit jou familie of vrienden doen de andere gewoon. We gaan dit doen." Zegt Maud. "Morgen beginnen we. Als je niet mee doet doen Maud en ik het wel." Zegt Charlotte. Waarom wilt ze dit toch? Is ze gek geworden?!
Haallloooooooo,
Ben ik weer :\
Wat vinden jullie moeten ze het gaan doen of niet?
Als je dit boek een cijfer mocht geven wat zou het dan zijn? Ja sorry ben gewoon benieuwd! ;p
Trouwens,
ITS MY BIRTHDAY.🎉
Dus ik dacht ik plaats maar weer eens een hoofdstukje!
Fijn weekend allemaal.
BYEEEEThey say I 'm crazy.
Bult I'm not !
I like to play, with people .
I'm just myself.
And anyone who takes what can be done.
X CGroetjesss Juul (Julia)❤️
JE LEEST
Psycho
Mystery / ThrillerCharlotte is een meisje van 17. Alleen geen normaal meisje, ze heeft laat maar zeggen een nog al vreemde obsessie. Het is al een hele tijd zo. Net als ze er een beetje uit komt word ze flink verraden. Ze beland in een gesticht. Ze sticht een groepje...