~Charlotte P.O.V
Even tijd voor mezelf. Ik ga zitten op het bed. Ik laat me vallen, even liggen. Al snel val ik in slaap.
-
Ik schiet wakker met de vraag: Waarom was mijn broertje hier? Het is toch raar dat hij zomaar opeens komt opduiken. Hij is niet bang, dat zag ik wel aan hem. Oh nee, dat ik het nu pas door heb. Ik heb hem zo gemaakt! Hij mag niet zoals ik worden! Toby is een leuke knul. Hij mag niemand kwaad doen. Oh wat heb ik gedaan?! Ik ben echt een monster! Ik heb mijn broertje tot een gestoord iemand gemaakt. Wie weet wat er allemaal in zijn hoofd om gaat?! Ik word gek hier!Oké Char rustig blijven. Het komt goed met hem, hij wou je gewoon redden. Hij is zelf niet gestoord. Je hebt hem niet gestoord gemaakt, rustig blijven. Na 5 minuten lukt het me om mezelf rustig te krijgen. Het is niet mijn schuld zeg ik nog een keer. Dan gaat de deur open. "Wat is niet jou schuld prinsesje." Ik hoor de best wel schattige, maar toch walgelijke stem van Jake. "Gaat jou niets aan, klootzak." Zeg ik. "Zo zo, prinses heeft een grote mond." Hij doet de deur achter zich dicht. "Zeg, wat was dat nou met je broertje, en je moeder kwam alleen. En je vader dan?" Alsof ik dat weet! "Weet ik veel! Mijn vader is weg oké. Ik heb geen idee waar die is. En of die nog wel leeft. Wat moet je toch klootzak?!" Er loopt een traan over mijn wang. Hij zag er geschrokken uit. "Ik uhm Char sorry. Het was niet mijn.... Ik wist niet dat..." Hij liep naar me toe. "Flikker op." Ik draai me op. Hij legt zijn hand op mijn schouder. "Ik zei flikker op!" Ik geef hem een klap in zin gezicht. Krijg je ervan. "Oprotten!" Ik doe de deur dicht. En ga op bed liggen. De tranen lopen over mijn wangen.
Ooit zal pap zeggen dat hij trots op me is. Als ik hem heb gevonden. En mam zou ook trots zijn. Mijn leven word weer zoals eerst, alleen dan beter. Mijn leven de afgelopen jaren was nog al, tja raar. En nu zit ik hier, opgesloten. Waar ben ik toch mee bezig?! Ik denk aan vroeger. Toen ik altijd met mijn broertje Twenty one pilots aan het mee blèren was. Alles was zo leuk. Muziek doet iets met mij, maar wat? Als ik dat maar wist.
-
We zitten weer met z'n vieren in de grote kamer. "Weten we nou al een naam?" Vraagt Maud. "Dropjes." Zegt Alice met een grote glimlach op haar gezicht. "Grapje." Zegt ze. Ha.ha.ha ik ga helemaal stuk. Ik kijk haar chagrijnig aan. "Sorry hoor." Zegt ze als ze mij ziet kijken. "Nee, maar we komen wel op iets. Ooit." Zegt Lucas. Ik knik mee. "Weten jullie al namen voor jezelf?" Vraag ik. Ze schudden alle 3 hun hoofd. Wat een top team zeg! "Maar eerst moeten we hier uit zien te komen." Zegt Maud. "Ja daar heb je gelijk in." Zegt Luc. "Ik weet wel iemand die ons kan helpen. Maar eerst leg ik het plan uit." Ik begin met uitleggen. Ze vonden het alle maal een top idee. We werden terug naar onze kamer gebracht. "Mag ik misschien even bellen?" Vraag ik aan de man die mij naar mijn kamer bracht. "Tuurlijk, je hebt 3 minuten.""Hallo?" Ik hoor de stem van Amy. "Hey Amy, fijn om te horen dat je nog leeft. Aangezien je thuis zit." Zeg ik lachend. "OMG Charr!! Ik ben zo blij jou te horen!! Gaat het allemaal goed? Als ik iets kan je doen zeg het!" Zegt ze. "Amy luister heel goed. We hebben een plan." Zeg ik en leg haar alles uit. "Snap je het?" "Ja, morgen dus. Oké. Nog even volhouden daar! Doe de groetjes aan uhm wacht die namen Lucas, Marit en Alies." Zegt ze. "Lucas Maud en Alice. Je ziet ze morgen wel! Doei!" Ik hang op. Dit ook weer klaar. Nu hopen dat dit plan beter werkt.
~Amy P.O.V
"Mam ik moet morgen iets voor Charlotte doen, mag ik misschien 20 euro lenen?" Vraag ik zo lief mogelijk aan mijn moeder. "Jij gaat wat?!" Shit ze lijkt boos. "Charlotte helpen." "Charlotte?! Je zou de verbinding met haar verbreken! Ze is gevaarlijk Amy hoe vaak moet ik het nog zeggen?!" Ik ben zo klaar met mijn moeder. "Mam Charlotte is geen monster! En ik ga haar gewoon helpen. Ze is mijn vriendin! Het geld regel ik zelf wel!" Ik ren naar boven. Moeders snappen echt nooit iets. Dit zeker niet. Is het dan echt zo raar dat ik bevriend met haar ben? Nee toch?!Sorry voor dit mininininininininini hoofdstukje echt sorry! Maar ik zit in Frankrijk!! Het is hier echt leuk. Heb nu even tijd op de kamer en dacht ik maak maar even een hoofdstukje. Dus speciaal voor jullie een hoofdstuk uit Frankrijk!!
Vergeet de Q&A niet! En de namen voor hun groep, en de namen voor henzelf!Het is nu een paar uur later, boeit niemand dit. Maar ik was nog niet klaar met mijn boeiende slot, zoals onder elk hoofdstuk.
Maar ja dit was het denk ik weer, Doeii
Komt die.........They say I 'm crazy.
But I'm not !
I like to play, with people .
I'm just myself.
And anyone who takes what can be done.
X CGroetjesss Juul (Julia)❤️
Hooooiii,
Ik schrijf mijn hoofdstukken vooruit.
Ik zit nu niet in Frankrijk maar was daar het weekend welll
Dusss vandaar dat soms die eind stukjes niet helemaal kloppen.
Ik ga de aankomende hoofdstukken niet meer vooruit schrijven.
Dus ja, nou uhm doei
JE LEEST
Psycho
Mystery / ThrillerCharlotte is een meisje van 17. Alleen geen normaal meisje, ze heeft laat maar zeggen een nog al vreemde obsessie. Het is al een hele tijd zo. Net als ze er een beetje uit komt word ze flink verraden. Ze beland in een gesticht. Ze sticht een groepje...