Už bych asi měla jít na večeři.
Sbalila jsem si věci a nejdříve se vydala do pokoje se převléct.
V ložnici byl i Thomas a nebyl tam sám.
Stál tam s ním i George.
Jediné, co jsem z jejich rozhovoru slyšela bylo: Suzanne a Chris.
Tiše jsem jsem proklouzla a věci položila na skříňku.
Obrátila jsem se a znovu proklouzla okolo nich.
Šla jsem pomalýmy kroky a cestou mi z očí opět kapaly slzy.
"Počkej na mě."
Thomas mě chytil za ruku a společně jsme museli jít na večeři.
Snažila jsem se mu vykroutit, ale jeho stisk byl prostě silnější.
Vešli jsme do jídelny."Takže, Kate. Chtěla bys mít dceru nebo syna?"zeptala se Tina a mě v tu chvíli zaskočil kus ryby.
"Matko nemůže-"
"Nemůže to počkat. Potřebuješ následníka trůnu. Máte po svatbě a je nejvyšší čas."
"Ne jenom já, a taky bych chtěl děti, protože jsou radost, nejen z povinnosti."
Zahřálo mě u srdce.
Thomas mě pod stolem pevně chytil za ruku.
"Tohle snad ani není náš syn, Georgi."
"Právě naopak, má drahá. Je stejný, jako já."
Zvedla jsem se od stolu a chtěla jsem se uklonit a odejít, ale to se mi stalo osudným.
Upadla jsem na zem a poslední, co jsem slyšela byl Thomas.
"Kate, ne! Miluju tě!"Najednou jsem se nacházela ve svých vzpomínkách a mých snech.
Viděla jsem nepřítomně Thomase, jak je s pěti dětmi na zahradě a hraje si s nimi.
Chlapci mu byli strašně moc podobní ve tváři, ale měli oči po mně. Děvčata měla hodně mých rysů.
Pochopila jsem, že ty děti byly naše děti.
Prodírala jsem se a nevěděla o sobě vůbec nic.
Připadal jsem si, jako mrtvá.Thomas
Seděl jsem u její postele a pozoroval střídavě ji a doktora, který neveděl, co mé nádherné ženě je.
Ve spánku se usmívala a já si uvědomoval, že minutu od minuty mi schází čím dál tím víc.
Její hnědé vnité vlasy jí sahaly kus pod ramena a vepředu měla drobné kudrlinky.
Oči měla zelenomodré.
"Králi, nemůže být vaše paní v očekávání?"
"Nemůže."
Doktor na mě pohlédl se značnou lítostí.O dva týdny později
Každý den za ní chodím.
Každý den mi stékají slzy po obličeji a já přestávám věřit, že se jednoho dne probudí, usměje se na mě a podívá se na mě tím jejím pohledem, který věnuje pouze a jenom mě.
Představuji si, jak by asi mohly vypadat naše děti.
Holčičky by byly po mamince a chlapci po mně. I když možná by i chlapci mohli být po mamince.
Bylo mi strašně, celou dobu jsem jí dával na jevo akorát nenávist a přitom to je všechno úplně naopak.
"Miluju tě a strašně moc mi chybíš, Katie."
ČTEŠ
Nečekaná Láska✔
Historical Fiction!!Varuji před tím, že tohle je pouze fikce, a také můj první příběh.!! P.S.: Pro hnidopichy... Nečtěte to... Jsem Katherina a je mi 18 let můj otec je králem menšího království. Problém je ten, že díky nedávné válce nemá království dostatek peněz a...