15 ► He miss their memories

506 74 56
                                    

(Ariana Grande-Touch İt ile okuyun)

"Hey JJ? Matematik ödevlerini yaptın mı?"

Jared dolabının kapağını kapatıp Margot'a döndü. Yüzünde endişeli bir ifade vardı. Ya da üzgün mü? Margot bunu anladı ve onunda yüzü asıldı.

"İyi misin sen?"

"E-evet iyiyim sen?"

Margot sıkıntıyla göz devirdi. Hala kendisini tanıyamamıştı herhalde. Bir sorunu olduğunu anlayabiliyordu ama Margot bunu öğrenmek için lafı Jared'ın ağzından iple çekmek zorunda kalıyordu. Bir sıkıntısı varsa eğer bunu Margot ile paylaşıp birlikte üzülmelilerdi. Birlikte bir çaresine bakmalılardı.

"JJ, bir sorunun olduğunu görebiliyorum. Anlat bana." Kolunda tuttuğu kitapları sıkıp dolaplara yaslandı.

Çocuk sımsıkı kapattığı dudaklarını araladı ve konuşmaya tereddüt ederek başladı.

"Sınav konusu Mag, babam beni yurtdışında sınavlara çalışmam için yatılı bir kampa göndereceğinden bahsediyordu. Ben bunu istemiyorum." Kafasını sallayarak devam etti. "Burada da çalışabilirim, senden ayrılmak istemiyorum."

Margot şefkatle gülümseyip elini çocuğun yanağına yanaştırdı. Ne kadar da tatlıydı öyle. Sırf kendisini bırakmamak için buna üzülmüştü.

"Böyle bir şeyde tabiki gitmelisin JJ. Önemli olan senin hayatın, eğer baban senin için bunu uygun gördüyse gitmelisin."

Jared, Margot'a komik ve tatlı gelen bir şekilde kaşlarını çattı. Ağzını şaşırmış gibi o şekline getirerek konuştu.

"Benden ayrılmaya bu kadar meraklısın yani?"

Margot göz devirdi. Dalga mı geçiyordu bu salak?

"Aptallık yapma JJ, seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun." Ardından ekledi. "Ayrıca imkanım olsa bende seninle gelirim biliyorsun, o kampta sadece erkeklerin olmayacağını bilecek kadar zekiyim."

Jared küçük bir kahkaha attı. Margot çocuğun gülüşünün her bir zerresinde kaybolabilirdi. Hipnotize olmuş gibi gülüşünü seyrederken Jared konuştu.

"Zeki kızlara karşı daha çok ilgimin olduğunu daha önce söylemiş miydim Mag?"

Gülme sırası Margot'taydı. Aynı şeyleri Jared'da hissediyordu. Kız gülerken koridordaki kişileri umursamadan hızla kızı öptü. Margot utansa da bozmadı. O da çocuğu öptü. Ama bu masum öpücük daha ileri bir boyuta ulaşmadan ikisininde bunu kesmesi gerekti, aksi takdirde uyarı alabilirlerdi.

"Pekala JJ, hemen matematik ödevini alayım bakayım?"

Jared sırıtarak ödevini çantadan çıkardı ve Margot'a uzattı. Ardından saatine bakınca derse geç kalmakta olduğunu farketti.

"Pekala Mag, ben biyoloji sınıfındayım. Seninle öğle yemeğinde görüşürüz."

Kızın konuşmasına izin vermeden kısa bir kez daha kızı öptü ve çantasını sırtına atarak koşarak sınıfa yetişmeye çalıştı. Margot ise matematik ödevine şeytani bir sırıtmayla bakarak -Bu onun dersten geçmesini sağlayacaktı- matematik sınıfa doğru yürümeye başladı.

 Margot ise matematik ödevine şeytani bir sırıtmayla bakarak -Bu onun dersten geçmesini sağlayacaktı- matematik sınıfa doğru yürümeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 the blackest day ✲ [jaredleto+margotrobbie]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin