Arkadaşlar öncelikle sizden birşey rica edicem 🙏 Multide olan zeyker videosunu izleyip, kanalıma abone olup bana destek olur musunuz 🙏💕 Yakında AlSel videoları gelecek 😊
Yazarın Ağzından
Selin Ali'nin peşinden giderken bir yandan da oflayıp pufluyordu. Ne diyecekti şimdi Ali'ye? Neden onunla birlikte eve dönmeyi istemişti ki? Arabaya bindiklerinde Ali derin bir nefes aldı.
En güzel ses tonuyla
-Selin..
Dedi.-Ali?
-Dün gece.. Dün gece bardan sonra yanıma gelip konuştuklarını kısmen hatırlıyorum. Bana biraz açar mısın neler olduğunu?
Selin telaşlandı, göz bebeklerini biraz yukarılarda gezdirdikten sonra
-Iıı şey. Dün gece bardan sonra ben eve gittim. Yanında değildim ki.
Dedi sahtece gülümseyip.-Emin misin?
Diye sorup sanki Kerem'le hiç dün gece hakkında konuşmamış gibi yaptı Ali.-Yanlış hatırlamıyorsam eminim.
Şuan Selin açık, net yalan söylediği için Ali'nin yüzüne bakamayıp ellerini ovuşturuyordu. Halbuki Ali yapboz parçalarını yavaş yavaş birleştiriyordu.Bi p*ç smile yaptı ve
-Peki öyle olsun bakalım..
Dedi. 😂Ve yola devam ettiler. Bir süre sonra eve vardılar.
...
Zeynep ve Kerem ise birlikte eve dönüyorlardı. Uzun süren sessizliği eve ulaşmak üzereyken Zeynep bozdu.
-Canım
-Efendim güzelim
Dedi Kerem kaşlarını çatıp.-Neden yılbaşı kutlamak istemiyorsun. Ben neler hayal etmiştim oysa ki..
-Bak Zeynep. Sevmiyorum anlatamadım mı ben bunu.
Diyerek biraz ters cevap verdi Kerem.Zeynep ise arabaya bindiklerinden beri Kerem'den ayıramadığı bakışlarını çekti üzerinden. Eve ulaşmışlardı zaten.
Kerem arabayı durdurduktan sonra Zeynep'in belini kavrayıp yanağından buse alacaktı ki Zeynep hızla arabadan indi onun yüzüne bile bakmadan. Belli ki kırılmıştı son konuşmaya....
Aksel ve Emre okuldan birlikte çıkıp kafeye oturmuşlardı. Siparişlerini verdikten sonra konuşmaya başladılar.
-Aksel ben artık dayanamıyorum. Berbat durumdayım.
-Hangi açıdan?
-Selin işte olum ya.
-Ohoo seni kaybetmişiz bile.
-Bak Zeynep ve Kerem artık bir aradalar. Yakında Ali ve Selin de öyle olacak. Bu gözler önünde gayet de. Ve bu bana acı veriyor abi. İstemesem de dayanamıyorum bu duruma.
-O Zeynep ve Kerem durumuna el atacağım ben zaten.
Emre, Aksel'in kendi derdiyle hiç ilgilenmediğini farkedince konuyu kapattı. Bu durum düşük olan moralini biraz daha bozmuştu. Biraz sonra Emre'den ses çıkmayınca Aksel konuşmaya başladı.
-Merak etmiyor musun ne yapacağımı?
-Ne?
-Bizim iddia meselesi var ya hani okulun başındaki.
-Zeynep'i hanginizin kazanacağı konusu mu?
-Aynen de öyle kardeşim.
-Eee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşkı (ZeyKer&AlSel)
Fanfictionİnsan hiç kalbini kıran birine aşık olur mu? Ona bağlanabilir mi delicesine? Ya bende onun kalbini kırdıysam? Ya o da benim ondan nefret ettiğim kadar nefret ediyorsa benden? Ne farkeder ki... Ben onu artık çok seviyorum. Acaba o da beni sevecek mi...