Arkadaşlar bayadır yb yazmıyorum bu bölüm abartarak uzun yazacağım. Bunu telafi olarak kabul edin... Umarım beğenirsiniz.
Zeynep de Selin de tabiki şoktaydı.
ALİ'NİN ODASI
Selin ve Ali'nin dudakları birbirinden ayrılınca gülümseyerek birbirlerine baktılar. Selin fazlasıyla büyülenmişti. Belli etmek istemese de gizleyemiyordu. Ali'nin gözleri Selin'in dudaklarına kaydı. Yine öpmeye kalkışacaktı ki Selinden beklemediği bir hamle yedi.Selin'in Ağzından
Yine aynı şeyi yaşadık resmen. Bu defa da oyun mudur acaba? Allah'ım ne olur ya ne olur şu binde bir ihtimal gerçekleşsin ve aşık olduğum kişi beni seviyor olsun..Ne yapacağımı bilemedim. Çok heyecanlıydım. Biliyordum böyle birşeyi yapacağını. Dur bakiyim acaba ciddi mi... Gülümseyen suratımın yerine ciddiyet ifadesi yerleştirdim. Aa sapığa bak beni kendine mi çekiyor bu yine? Ondan hızla uzaklaştıktan sonra bir tokat attım. Bu onu denemek içindi. Ayy sert oldu özür dilerim Aliş. Ama bunu hakettin.
Biraz korkutmuş olacağım ki o şokun etkisiyle kelimelerini seçmekte zorlandı. Elini yanağına götürüp konuşmaya başladı. Gülmemek için zor tuttum kendimi bu hali çok komikti..-Nne noluyo yaa.
-Hakettin!
Diye karşı çıktım. Selin ne karşı çıkması ya çocuk doğru düzgün bişey mi diyebildi ki karşı çıkıyon :D Neyse emin olmam lazım.-Yok canım çünkü ben akıllanmadım bende akıl da yok tekrar oyun yapma kararı aldık.
Dedi dalga geçercesine.
Heyecanlandım cevap veremedim. Odadan çıkmakla çıkmamak arasında kararsız kaldım. Dayanamıyorum deli gibi sarılmak istiyorum. Ama.. Ya oyunsa? Oyun değilse bile henüz çok erken... Ve bana ilan-ı aşk ettiği yere de bakın "HASTANE". Yok yok en iyisi çıkmak olacak evet Selin çık çık.Ali beni izliyordu ona kaçamak bakışlar attığımda görebiliyordum. Hızla yerimden doğruldum. Kalp atışlarım kontrol edilmeyecek kadar hızlı şu an. Üstümü düzenlerken bir yandan da konuşmaya başladım.
-Bben de gitsem iyi olur ya.
Bunu Ali'nin yüzüne bakmadan söyledim. Ona küçük bir bakış attığımda görüyorum ki hoşuna gitmiş beyfendinin pis pis sırıtıyor. Bunu da gördün ya kızım Selin artık kaç git yani durman hata kaç!
Hızlı adımlarla odadan çıktım, Zeyneplerin olduğu odaya doğru ilerledim. Ayaklarım yere basıyor mu basmıyor mu diye kontrol ettim harbiden basıyormuş. Gerçekten hissetmiyorum bakmayın öyle. Elimi dudağıma götürdüm gözlerimi kapattım. İçime bir rahatlık gelmişti. Yüzüme anlamsız bir gülümseme yayıldı. Ama hala emin değilim ya bilmiyorum.. Artık Ali'yle karşılaştığımda neler yapıcam hiç bilmiyorum.
Dur bi dakika Zeyneplerin olduğu oda neresi ki? Uff yaa..Kısa bir göz gezdirdikten sonra hava almam gerektiğine karar verdim ve kendimi hızlı adımlarla dışarı attım. Dışardaki bir banka oturdum.
KEREM'İN ODASI
Zeynep'in Ağzından
Onu öpmeye devam ederken birşeyi farkettim. Bunu farketmemle birlikte kapalı gözlerimi ayırmam bir oldu. Bu seni oynatan çocuk Zeynep kendine gel. Hızla ittirip tokadı yapıştırdım. Ay yarasına vurdum galiba. Elini daha önceden morarmış yanağına götürdü "AOOH ZÖYNÖEP" diye değişik tepkiler vermeye başladı. Onun gözlerini kapatmasını fırsat bilip küçükçe gülümsedim. Çaktırmayın ama bu hali çok komikti.Tokadın etkisi geçmiş olacak ki bana baktı.
-Sebep???Hiç konuşmadan ona ikinci bir tokadı geçirdim. Hiç bakmayın bana öyle "taş gibi çocuğa 2 tokat atılır mı?" diye çünkü şu an zaman kazanmaya çalışıyorum. Durun durun sakin bu defa yaralı yerinden vurmadım. Hem sizeneki benim kas hayvanımdan niye açıklama yapıyorsam (zaaa :D) Kirim Sıyir binim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşkı (ZeyKer&AlSel)
Hayran Kurguİnsan hiç kalbini kıran birine aşık olur mu? Ona bağlanabilir mi delicesine? Ya bende onun kalbini kırdıysam? Ya o da benim ondan nefret ettiğim kadar nefret ediyorsa benden? Ne farkeder ki... Ben onu artık çok seviyorum. Acaba o da beni sevecek mi...