.3.

10.1K 264 21
                                    

Selim'e 2 saattir laf anlatmaya çalışırken artık eve gitmem gerektiğini farkettim.
"Kendini kullandırtmak hoşuna mı gidiyor Alin.O adama sırf çocuk vermek için altın-"
Selim'in dilinin ayarı yoktu ve bu sefer artık gözlerimden akan yaşlara engel olamamıştım. "Alin öyle demek istemedim. " elimle onu durdurup.
"Aynen onu demek istedin Selim. Evet sırf çocuk vermek için o adamın altına yatıyorum tamam mı ,aramızda hiç bir duygusal bağ yok ?.Orospuyum çünkü ben dimi ,evli bir adama çocuk vermek için çok sevdiği karısıyla aynı evde yaşıyorum .Çünkü gurursuzum dimi.Aşkada önem vermem sadece onların soyu uzasın bunun önemi var bitek benim için. " etraftaki onlarca insan bağıran Alin'i dehşetle izliyordu çünkü biliyorlardı ağanın karısı olduğunu. Deliydi Alin.Deli bir kadındı. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı ,ne arzuları mahpus ne de öfkesi prangalıydı.
Selim,Alin'in aşık olduğu zamanları iyi bilirdi. Aşka ne kadar değer verdiğini de.Şimdi kardeşi dediği kızın sırf bir bebek için o adamla birlikte olmasına razı gelemiyordu. Ama Alin'in tepkisiyle bundan sonra bu konuyu açmayacağını kafasına yazdı.
Alin sesini biraz daha alçaltıp konuşmasına devam etti."Bir şeyleri görmezden gelmeye çalışmam, gerçekleri göz ardı etmem beni sorunsuz biri yapmaz Selim.Şimdi gitmem gerekiyor sende İstanbul'a dön. Uygun bir zamanda ben Burcu ve sana geleceğim."
Aslında buradan direk kendini Fırat'a salıvermek istiyordu.

Çantasını alıp hızlıca kafeden ayrıldı. Etraftaki insanlar ona garip garip bakarken önce elini yüzünü düzeltmeye çalıştı daha sonra üstünü düzeltti.
Arabasına binecekken çalan telefonu bakmadan açtı. "Efendim" daha sonra kulağından çekip kim olduğuna baktı. "Noldu Berzan Ağa ?" Herkes yerini bilmeliydi Zenan'ında dediği gibi.Bu yüzden resmiyetini koruyacaktı."Nerdesin Alin!" yüksek çıkan sesle Alin biraz korkmuştu."Eve geliyorum şimdi." Berzan telefonu yüzüne kapatıp odasına çıktı. Sevdiği kadının odasına.Zaten sessiz olan karısı bu aralar biraz daha sessizdi. En azından onun güzel yüzüyle biraz huzur bulurdu adam.

Odanın kapısını açıp banyodan yeni çıkan karısıyla beğeni dolu bakışlarını arsızca üzerinde gezdirdi. Hazel beyaz tenine tezatlık oluşturacak bir şekilde kızardı. Berzan güzel karısının bu halini görünce yanına yaklaştı.
Küçükken de hep bunu hayal etmişti. Bu kadının karısı olmasını. Onunla uyumayı hep yanında görmeyi...

Şimdi Allah dualarını kabul etmişti.
"Hazel'im " diyip kafasını kadının boynuna gömdü.Vişne kokusu burnunu doldurunca kendinden geçmişti Berzan.Kafasını gömdüğü boynuna sert öpücükler bırakmaya başlamıştı. Karısı kıkırdayıp onu kendinden ayırdı. "Akşam devam etmemiz daha doğru bence. " Diyip giyinmek için kıyafetlerini seçti.

Berzan bu akşam Alin'in yanında olacaktı. Yapması gereken bir çocuk meselesi vardı ortada."Akşam Alin'in yanında kalmam gerek." Diyince Hazel yutkundu.4 senedir doyamadığı kocası şimdi başka bir kadınla yatacaktı. Her ne kadar Alin'i sevsede yine de üzülüyordu. Kim isterdi ki kocasını başka bir kadınla paylaşmak. Hazel veremediği çocuğa mı üzülseydi,yoksa o çocuğu kocasına verecek olanın çocukluk arkadaşı olmasına mı? .

Hazel kafasıyla onaylayıp giyindi.Kumanın geleceğini öğrendiği gün odasından çıkmamış ne yemek yemişti ne de kimseyle konuşmuştu. Ertesi gün kapıyı açıp içeri girenin kuması olacağını öğrenince ayrı bir acı çekmişti. Alin güzel bir kadındı. Değişik bir tarzı vardı ve bu ona ayrı bir güzellik katıyordu. Fiziği de güzeldi. Her ne kadar Berzan geri kafalıda olsa Alin'den etkilenebilirdi.
İçindeki kıskançlık varlığını belli etmişti ama kocasının onu ne kadar çok sevdiğini ve bağlılığını biliyordu.

Giyindikten bir süre sonra Berzan'da çıkmıştı.Yarın temizlik yapılacaktı bu yüzden bugün dinlenmesi gerektiğini düşünüp uykuya daldı.

Alin'in Ağzından

KumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin